موضوعات داغ

تست تصادف تویوتا C-HR را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیازی به گفتن این موضوع نیست که محصولات تویوتا تا چه اندازه محبوبیت و فروش دارند، اما در این میان خودروی تویوتا C-HR یکی از معدود خودروهای جدید تویوتاست که این اواخر مورد توجه بسیاری از مخاطبان جهانی بویژه ایران قرار گرفته است، ولی توجه به این خودرو زمانی بیشتر شد که نمایندگی رسمی تویوتا در ایران یعنی "ایرتویا"، خبر از ورود این محصول به بازار کشور در آینده‌ای نه چندان دور را داد که طبق گفته‌ها، در دو نسخه 1.8 لیتری و 1.2 لیتری عرضه خواهد شد. حال به بهانه ورود این محصول به بازار کشور، گروه خودروبانک یک فیلم از تست ایمنی تویوتا C-HR توسط سازمان ایمنیEuro NCAP آماده کرده است که می‌توانید در انتهای مطلب به تماشای آن بپردازید.
باتوجه به فیلم ارائه شده از تست ایمنی تویوتا C-HR، می‌توان دید که اول از همه سیستم‌های ایمنی این خودرو مورد تست و بررسی قرار می‌گیرند که به ترتیب سیستم AEB یا همان سیستم تشخیص برخورد از جلو در سرعت 50 کیلومتر بر ساعت (مانع ثابت) عملکرد مطلوبی دارد و همچنین اگر مانع متحرک باشد و سپس مقابل شما موقف شود، می‌توان تا سرعت 70 کیلومتر بر ساعت بر روی این سیستم حساب باز کرد.
سیستم تشخیص عابر پیاده هم در فضای باز تا سرعت 40 کیلومتر بر ساعت و در فضای بسته (وقتی عابر پیاده از پشت مانع جلوی شما ظاهر می‌شود) تا سرعت 20 کیلومتر بر ساعت کاربرد دارد، ولی اگر این سرعت به 25 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کند، قطعاً با عابر پیاده برخورد می‌کنید که جزئیات آن در فیلم آمده است.
علاوه بر سنجش سیستم‌ها، ایمنی اتومبیل و سرسختی بدنه هم مورد آزمایش قرار گرفته است که تک تک تست‌های آن در فیلم آورده شده و می‌توانید با مراجعه به انتهای مطلب، فیلم مورد نظر را در خودروبانک تماشا کنید تا بهتر با ویژگی‌های ایمنی این خودروی آینده بازار آشنا شوید، ولی قبل از تماشای فیلم بد نیست بدانید که خودروی تویوتا C-HR موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از سازمان اروپایی یورو NCAP شده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/3
من امروز که داشتم قیمت جهانی خودرو ها رو بررسی میکردم متوجه شدم که قیمت جهانی اپتیما جی تی لاین از تویوتا c-hr ارزانتر هست . یعنی در همه جای دنیا تویوتا c-hr گرونتر از اپتیما gt line هست . ولی در کشور ما برعکس شده قرار هست تویوتا c-hr حدود 15 یا 20 میلیونی ارزونتر از اپتیما بیاد . به نظر شما علت این قیمت گذاری برعکس در کشور ما چیه ؟؟؟؟ به نظرتون اپتیما رو بیش از اندازه گرون میفروشن یا تویوتا c-hr رو ارزونتر از قیمت واقعیش میخوان بفروشن ؟؟؟؟
1396/2/4
توی ایران چیزی به اسم ارزون تر وجود نداره ,بعضی چیزا خیلی گرونه بعضیا کمتر گرونن...
1396/2/5
شما خودت ميتوني بگي چرا بعضي از مدلهاي بنز ، بي ام و ،تو خارج از ايران از كيا اوپتيما جي تي لاين ارزونتر هستند ولي تو ايران همونا بعضا چندين برابر كيا به فروش ميرسند و قيمت ميخورند؟؟؟ و يا ميتوني بگي چرا يك بنز حدودا ٣٠ هزار دلاري تو ايران قيمتي بالاي ٤٠٠ يا ٥٠٠ ميليون تومان قيمت ميخوره؟؟؟ ايران را باهيچ كجاي دنيا نميتوني مقايسه كني!!! چرا همه جاي دنيا بنزين گرون ميشه قيمت خودرو كم ميشه اما تو ايران بنزين گرون ميشه ماشين هم گرون ميشه!!!؟؟؟
1396/2/5
اگر شركت مدل ٢٠١٨ هيبريدي اين ماشينو كه الان تو تمام نمايندگيهاي خارجي و تو سايت toyota.com در حال فروش هست را وارد كند خيلي بهتر و پر ترفدارتر از مدل ٢٠١٧ هست و حتما افراد بيشتري رو به خريد اين خودرو ميآورند چون مدل ٢٠١٨ اين خودرو داراي موتور ٢ ليتري هيبريدي بجاي ١.٨ ليتري هست و داراي عملكرد و شتاب خيلي بهتري نصبت به مدل ٢٠١٧ آن است من كه ترجيح ميدم اگر مدل ٢٠١٨ اومد بخرم وگرنه مدل ماشينهاي كامپكت شركتهاي ديگه هم بهتره هست هم بروزتر، اگر كسي امروز مدل ٢٠١٧ را از ايرتويا بخره اشتباه بزرگي كرده چون مدل ٢٠١٨ اين خودرو در حال حاضر با مشخصات و امكانات بهتر در حال فروشه، و احتمالا چند ماه يا حدود يك سالي ايرتويا ميخواهد مدل ٢٠١٧ را بفروشد و بعد ٢٠١٨ را وارد كند كه استفاده بيشتري براي شركت داشته باشد چون همه جاي دنيا هميشه مدل قديمي تر ارزونتر هست اما ايرتويا مدل ٢٠١٧ را با قيمت ٢٠١٨ ميفروشه و اينطوري شركت سود بيشتري ميكنه و كساني كه مدل ٢٠١٧ اين خودرو را ميخرند همه جوره ضرر ميكنند.