موضوعات داغ

تست شتاب تویوتا C-HR با موتور 1.8 لیتری هیبریدی + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سال گذشته شرکت خودروسازی تویوتا در نمایشگاه ژنو 2016 به طور رسمی از کراس اوور C-HR به همراه جزییاتی فنی پرده برداری کرد که پیش از این در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم و چند ماه پس از معرفی رسمی این خودرو در نمایشگاههای بین المللی، شرکت ایرتویا هم زمینه ورود این برند زیبا و پیشرفته تویوتا را به کشور فراهم کرد و در یک مراسم رسمی از آن رونمایی کرد تا در آیندهای نه چندان دور، شاهد عرضه این خودروی کراس اوور تویوتا در بازار داخل کشور باشیم.
حال به بهانه ورود این محصول جدید تویوتا به بازار کشور، یک فیلم از شتاب گیری نسخه 1.8 لیتری تویوتا C-HR هیبریدی در خودروبانک قرار گرفته است که میتوانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید، هرچند ایرتویا برنامه ورود و عرضه نسخه 1.2 لیتری را هم در سر میپروراند که جزییات آن در ادامه آورده شده است.
این کراس اوور با پیشرانه 1.8 لیتری، خودرویی هیبریدی برمبنای پلتفرم TNGA خواهد بود که بر روی این پلتفرم سیستم محرکی هیبریدی پیاده شده که از یک پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی چهار سیلندر با بازده حرارتی 40 درصدی و حداکثر قدرت تولیدی 122 اسب بخاری در کنار موتوری الکتریکی تشکیل شده است.
اگر هم به دنبال چیزی ضعیف‌تر هستید، تویوتا به جای پیشرانه 1.8 لیتری، موتوری درون سوز 1.2 لیتری را قرار خواهد داد که به لطف استفاده از توربوشارژر بر سر راه ورودی هوای موتور، می‌تواند قدرتی نزدیک به پیشرانه 1.8 لیتری، یعنی 115 اسب بخار قدرت تولید کند که با جعبه دنده‌ی شش سرعته، انتقال نیروی آن به چرخ‌ها صورت می‌گیرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/5
خدایی خیلی وقته فیلم نقد و بررسی نزاشتین
1396/2/5
ارزش خرید نداره. توان بسیار کم با قیمت 180 تومن اصلا توجیه اقتصادی نداره! شنیده ها حاکی از آنه که سال 2018 نسخه 180 اسبیش هم میاد که اون ارزش خرید با همین قیمت را داره.
1396/2/5
درود بر شما
"اگه به دنبال چيزي ضعيف تَر هستيد؛ پيشرانه ١.٢ . . . "
بالاخره من متوجه نشدم كه هيبريدي C-HR قوي تره يا ١.٢ توربو؟؟؟
اگه هيبريدي قوي تره؛ پس چرا شتاب اوليه هيبريدي (١١ ثانيه) و حداكثر سرعت آن (١٧٠) از ١.٢ توربو (با شتاب ١٠.٩ و نهايت سرعت ١٩٠) كمتره؟؟؟
با تشكر
1396/2/10
وزن ماشین های هیبریدی بیشتره و تاثیر مستقیم روی شتاب ماشین میزاره
1396/2/6
هر چی باشه تویوتاست
تو رنج قیمت توسان و اسپورتج و رنو کولیوس قرار می گیره
خوبه که ماشین های ژاپنی داره زیاد میشه و حق انتخاب بهتر میشه امیدوارم نیسان روگ هم وارد بشه