موضوعات داغ

بررسی و معرفی نیسان پاترول 2017 با کیت نیسمو در جزیره کیش

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
نیسان پاترول خودرویی نوستالژیک برای ایرانی‌هاست که در زمان نبود برندهای معتبر خارجی، به خوبی نقش یک شاسی‌بلند نسبتاً لوکس با امکانات مناسب را در بازار ایران بازی کرد. تولید نیسان پاترول از سال 1951 در کشور ژاپن آغاز شد، که باتوجه به تولید شش نسل از آن، هنوز در میان خودروهای SUV جایگاه مناسبی دارد. پاترول یکی از مدل‌های کمپانی نیسان است که در کشورمان حدود 16 سال توسط کارخانه پارس خودرو مونتاژ و تولید شد. پاترول خودرویی بود که علاقه‌مندان به آفرود و البته غالباً جوانان، در اولین گزینه خرید خودرو، آن‌را انتخاب می‌کردند، اما با توجه به شرایط واردات و قوانینی که در این حیطه وضع شد، مدل‌های جدید و به‌روز شده آن فقط توانستند به مناطق آزاد کشور راه پیدا کنند که البته استقبال چندانی از نسل جدید آن در مناطق آزاد کشور نشد.

نیسان پاترول 2017

نیسان پاترول 2017

چندی پیش پاترول طی مراسمی در دوبی به خانواده پرفورمنس نیسان، یعنی نیسمو اضافه شد. این رونمایی هم زمان با معرفی بخش عملکردی نیسمو در خاورمیانه بود که پاترول الهام گرفته از ماشین‌های مسابقه به همراه GT-R نیسمو و 370Z نیسمو در این منطقه به فروش خواهند رفت. کمپانی نیسان بر این باور است که این شاسی‌بلند فول سایز 8/2 تنی می‌تواند با این بسته ارتقایی فروش خوبی را در منطقه شاهد باشد. در همین راستا تعدادی نیسان پاترول مجهز به کیت بدنه نیسمو به جزیره کیش راه پیدا کردند که در ابتدا قبل از ورود آن‌ها شنیده می‌شد پیشرانه 6/5 لیتری هشت سیلندر تیونینگ شده توسط نیسمو روی خودروهای وارد شده به کیش نصب شده است که پس از ورود آن‌ها مشاهده شد که تمامی پاترول‌های آمده، مجهز به کیت بدنه و تودوزی نیسمو هستند. ما نیز برای بررسی بیشتر این تازه‌واردهای ژاپنی رهسپار جزیره کیش شدیم تا از نزدیک با جزئیات این پاترول‌ها بیشتر آشنا شویم.

نیسان پاترول 2017

نیسان پاترول 2017

لازم به ذکر است تمامی پاترول‌های نیسمو وارد شده به کیش از نوع Basic هستند که طی فرآیندی در دوبی کیت بدنه روی آن‌ها نصب شده است. همچنین تودوزی خاص و چشم‌نوازی که داخل کابین پاترول نیسمو را متحول ساخته، فاریک کارخانه نبوده و مانند کیت بدنه در دوبی به پاترول‌های بیسیک اضافه شده است. هزینه افزودن کیت بدنه و تودوزی نیسمو به پاترول در دوبی حدود 15 تا 20 میلیون تومان است که همین موضوع سبب شده قیمت تمام شده پاترول مجهز به کیت بدنه نیسمو در جزیره کیش، مبلغی حدود 210 تا 230 میلیون تومان باشد.

نیسان پاترول 2017

نیسان پاترول 2017

نیسان پاترول 2017 مجهز به کیت بدنه نیسمو از یک پیشرانه چهار لیتری شش سیلندر با توان تولیدی 275 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 395 نیوتون متر بهره می‌گیرد. شاید اگر پیشرانه نیسان پاترول‌های 2017 وارد شده به جزیره نیز با تیونینگ نیسمو همراه بود، از جذابیت بیشتری برخوردار بودند. کیت بدنه نصب شده روی پاترول، چهره‌ای خشن و عضلانی‌تر از قبل را برای آن پدید آورده است که موجب شده هنگام تردد در خیابان، توجه همگان را به خود جلب کند. سپرهای بلند و رکاب جانبی موجب شده تا ارتفاع کلی پاترول نسبت به زمین کاهش پیدا کند، همچنین لیپ زیر سپر نصب شده در قسمت جلو که با نوار قرمز رنگ به خوبی نمایان است، چهره‌ای تهاجمی از نیسان پاترول را نمایش می‌گذارد. ترکیب رنگ قرمز و مشکی با رنگ سفید بدنه تمایز چشم‌نوازی را به ارمغان آورده است.

نیسان پاترول 2017

نیسان پاترول 2017

در فضای داخلی کابین پاترول 2017 شاهد فضایی کاملاً لوکس، برعکس طراحی نسبتاً ساده خارجی خودرو هستیم که در آن از قطعات چوبی و فلزی برای تزیین استفاده شده و برای استفاده بهینه سرنشینان از این خودرو به صندلی‌های جلو دارای گرمکن، 13 بلندگوی سیستم صوتی Bose و به یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایشگری 8 اینچی مجهز شده است. به طور کلی سه تیپ مختلف از این خودرو در دسترس خواهد بود که نسخه فول آپشن آن یعنی پلاتین، با صندلی‌های مجهز به گرمکن و سردکن، صندلی‌های ردیف دوم مجهز به گرمکن، غربیلک فرمان مجهز به گرمکن، روکش‌های چرمی و دو صفحه نمایشگر 7 اینچی نصب شده در پشت صندلی‌های جلویی عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/15
طراحی داخلیش از لندکروز لوکستر و چشم نواز تره
1396/2/15
عکس ها کاملا ناقص ، غیر منطقی و سر رفع تکلیف گرفته شدن
بخصوص عکسهای داخل کابین
1396/2/15
من تين ماشين و بيشت از لندكروز دوست دارم
1396/2/15
این که سلطانه.
دوستان نویسنده !
این مطالب محبوب و پر بیننده رو زود نفرستید این آخر
سایتهای دیگه این اماکن داره مطالب پر طرفدار رو چند وقتی روی صفحه اول سایت نگه میداره
با تشکر
1396/2/15
کلا استارت نزدین؟
1396/2/15
خدا لعنت کنه این عربارو . . . تمام ماشینای کره ای توی ایرانم آپشناش غیر اصلیه و تو دبی یا حتی بندر عباس! روش نصب میکنن.
1396/8/25
یعنی چی.حالا چهارتا آپشن میزارن رو ماشینامو شدن آدم بد
1396/2/16
خداوکیلی نمی خواید یک فیلم بررسی خودرویی درست کنید؟! مثلن برسی این نیسان به درد چه کسی و چه قشری در سرزمین اصلی میخوره الان؟! وقتی از کاربران درخواست می کنید که به وب سایت شما رای بدن باید برای کاربران هم کاری بکنید که دوست دارن. چندین خودرو هست که مدتهای مدیدی هست کاربران تقاضا کردن .
1396/2/16
واقعا زیبا وچشم نوازه
1396/5/24
غوله ....پاترول ابهت دیگه ای داره واقعا...من یکی قدمیشو دارم...پلاک ملی داره؟؟ قیمتش چنده؟؟
1396/8/29
ما ایرانیها بد بختیم . همین خودرو توی کیش و دبی 200 تومن بیشتر نیس. اگه بیاد ایران ک نمیاد 500 یا 600 تومن هم نمیشه خرید
1397/5/21
قیمتش تو کیش چنده

قیمتش تو نمایندگی نیسان چنده