موضوعات داغ

ماشین MVM 110 جدید

(3.2/5) 59,116 رای

با توجه به تمرکز اصلی جمعیت ایران در شهرهای شلوغ و پرتراکم، خودروهای کوچک و جمع و جور نظیر ام‌وی‌ام 110S میتوانند گزینه‌های بسیار کارآمدی باشند چراکه این قبیل محصولات به نوعی برای زندگی شهری تکامل یافته‌اند و رانندگی با آنها در معابر تنگ و شلوغ آسان‌تر است. اما متاسفانه قیمت بالای اتومبیل در کشورمان باعث شده که به این کلاس خودرویی مقداری بی‌توجهی شود چراکه اکثر افراد ترجیح میدهند ماشین اندکی بزرگ‌تر خریداری کنند تا هم در شهر کارشان را راه بی‌اندازد و هم در سفرها کاربردی باشد و به همین دلیل تیبا (حتی در نسخه هاچ‌بک) مورد استقبال بیشتری در مقایسه با 110 قرار گرفته است. اما اگر استفاده شما صرفاً شهری است و برای مسافرت روی وسیله دیگری (مثل خودرو دوم یا وسایل نقلیه عمومی) حساب باز میکنید میتوانید با خرید یک محصول کامپکت مثل ام‌وی‌ام 110S از مزایای داشتن خودرویی راحت و کم مصرف و خوش دست بهره‌مند شوید.

150 km/h
حداکثر سرعت
4.2 liter/100km
مصرف سوخت
998 cc
حجم موتور

مشخصات MVM 110 جدید

کلاس بدنه
هاچ بک
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده
5 دنده دستی
حداکثر توان
68 اسب بخار
تنفس موتور
تنفس طبیعی
تعداد سیلندر
3 سیلندر

فیلم بررسی MVM 110 جدید

مزایا و معایب MVM 110 جدید

مزایا

مصرف سوخت مناسب، قدرت مانور بالا در شهرهای شلوغ، فرمان و ادوات نرم‌تر از امثال تیبا

معایب

شتاب ثانویه ضعیف، فرمان‌پذیری نامناسب در سرعت‌های بالا، محدودیت فضای صندوق

بررسی MVM 110 جدید

ام‌وی‌ام 110S خودریی رام و گوش به فرمان راننده است و با توجه به ابعاد کوچک بدنه، شعاع گردش فرمان عالی و ادوات نرم و روان، میتواند برای استفاده‌های شهری گزینه مطلوبی باشد و در ترافیک یا داخل پارکینگ‌های تنگ و هنگام دور زدن در معابر باریک، بسیار کارآمد ظاهر شود. بخصوص که این محصول از نظر کیفیت سواری هم به نسبت قیمت شرایط قابل قبولی دارد و از لحاظ جای پا و سر فضای کافی را برای 4 سرنشین به شما هدیه خواهد کرد. جدا از اینها مصرف سوخت مناسب و استهلاک نسبتاً پایین موتور، نگرانی‌ها بابت هزینه‌ نگهدرای ماشین را کاهش داده‌اند، هرچند که از لحاظ قیمت لوازم یدکی شرایط رقبای 110 نظیر تیبا2 مقداری بهتر است. راستی ام‌وی‌ام مدعی شده با تقویت بدنه و درب‌ها ایمنی محصولش را هم نسبت به گذشته ارتقاء بخشیده هرچند همچنان گزارشی از یک نهاد معتبر در این خصوص ارائه نشده است.
خوب پس ام‌وی‌ام 110S از بسیاری جهات میتواند گزینه جذابی باشد، اما تمامی اینها فقط یک روی سکه بودند و در سمت دیگر مشکلاتی مثل فضای بار بسیار کم که حتی برای یک هاچ‌بک مینی هم جالب نیست در کنار آپشن‌های محدود در نسخه Comfortable و بازار دست دوم نه‌چندان پررونق میتواند تا حدودی برای خریداران دلسردکننده باشد. همچنین 110S بدلیل شتاب ثانویه ضعیف و پایداری نه چندان مناسب در پیچ‌های تند و فضای حمل بار ناکافی، قادر نیست برای مسافرت‌ در حد سایر هاچ‌بک‌های این رده قیمتی کاربردی باشد.

داخل MVM 110 جدید

با ورود به داخل کابین ام‌وی‌ام 110S با فضایی فانتزی و جالب روبرو شدیم که هرچند فرم عامه پسندی ندارد اما در قیاس با امثال تیبا حس مدرن‌تری به سرنشینان منتقل میکند. طراحی داشبورد و تودری‌ها بر مبنای خطوط منحنی و دایره‌ای شکل ترسیم شده و مثل قسمت بیرونی سلیقه خانم‌ها و جوانان را هدف قرار داده است. ضمناً داخل اتاق جای پا و سر کافی برای 4 سرنشین در نظر گرفته شده که اگر توقع بیجایی از یک خودرو مینی نداشته باشید شما را راضی نگاه خواهد داشت هرچند متاسفانه برای دستیابی به این فضای داخلی از محفظه صندوق کاسته شده و حالا دیگر صندوق عقب جای کافی برای قرار دادن وسایل چندانی نخواهد داشت.

داخل ام وی ام 110 اس

از نظر کیفیت هم باید گفت کابین ام‌وی‌ام از پلاستیک خشک ساخته شده است اما با توجه به رده قیمتی نمیشود از این مورد به عنوان نکته‌ای منفی یاد کرد چراکه تمامی رقبای 110S در این پارامتر اگر بدتر عمل نکرده باشند، بهتر هم نبوده‌اند.

طراحی MVM 110 جدید

مدل اولیه ام‌وی‌ام 110 با کپی برداری از روی دوو ماتیز ساخته شده بود و به همین دلیل گاه با عنوان ماتیز چینی در بازار شناخته میشد. اما در نسخه جدید S اوضاع مقداری متفاوت است. در واقع تیم ایتالیایی تورینو که وظیفه طراحی این نسل را بر عهده داشته موفق شده ضمن حفظ تم کلی خانواده 110، ظاهر ماشین را به محصولات مدرن و امروزی نزدیک نماید. البته به طور کلی خودروهای مینی، محصولات عامه پسندی نیستند و حتی در مدلهای معروف‌تر و گرانتر نظیر کیا پیکانتو نیز به سختی میتوانند تمامی سلایق را راضی نگاه دارند.

ام وی ام 110 اس

در واقع طراحی این مدل ماشین‌ها، قشر خاصی از جامعه را هدف قرار داده که اکثر آنها را خانم‌ها و جوانان تشکیل میدهند. این سلیقه خاص، بیش از آنکه به خشونت علاقه داشته باشد، چهره‌های بامزه و فانتزی را میپسندد و 110S هم با این چراغهای بانمک، سپرهای خندان و شیشه‌های بزرگ و استفاده از رنگ‌بندی متنوع قادر است نظر این قشر را به خود جلب نماید. بخصوص که 110S بدلیل عرضه بسیار محدودتر از امثال تیبا2 میتواند گزینه خاص و متفاوتی در این رنج قیمتی به چشم بیاید.

مشخصات MVM 110 جدید

در گذشته شاهد حضور مدلهای قدیمی 110 با پیشرانه‌های سه سیلندر 0.8 لیتری و 4 سیلندر 1.1 لیتری در کشورمان بوده‌ایم. اما 110S از یک پیشرانه 3 سیلندر 12 سوپاپ با حجم حدود 1 لیتر بهره میبرد که قادر است در بهترین حالت 68 اسب بخار قدرت و 93 نیوتن‌متر گشتاور را تولید و به کمک یک جعبه دنده 5 سرعته دستی روانه چرخ‌های جلوئی نماید. البته با توجه به وزن سبک و کاربری شهری ام‌وی‌ام 110S میتوان گفت که همین میزان قدرت و گشتاور هم تا حدودی کافی است، بخصوص که شتاب اولیه‌اش کارتان را راه می‌اندازد و کولر ماشین هم اختلال چندانی در حرکت ایجاد نمیکند؛ اما اگر قصد سفرهای برون شهری و یا سبقت‌گیری‌های جاده‌ای را داشته باشید باید به شما هشدار بدهم که ام‌وی‌ام 110S در سرعت‌های بالاتر با افت شتاب محسوسی مواجه میشود و در نتیجه در خارج از شهر و سبقت‌گیری‌ها نمیتواند به اندازه کافی چالاک باشد. همچنین عرض کم اتومبیل در کنار فرمان سبک و تعلیق نسبتاً نرم ماشین، به کم فرمانی و ناپایداری در پیچ‌های تند منتهی شده است.

موتور ام وی ام 110 اس

در سایر پارامترها نظیر ترمز و میزان ورود صدای پیشرانه به داخل کابین هم شرایط در سطح متوسط و تقریباً مشابه با رقبای قیمتی ارزیابی میشود.

مشخصات فنی MVM 110 جدید

نام خودرو
ام وی ام 110 جدید
کشور سازنده
پرچم کشورچین
سال (طراحی)
2013
موتور
3 سیلندر 12 سوپاپه
حجم موتور
998 سی سی
تنفس موتور
تنفس طبیعی
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت
68 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
93 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه
جعبه دنده
5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100
-
حداکثر سرعت
150 کیلومتر در ساعت
وزن
936 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
3564 طول - 1620 عرض - 1527 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2340 میلیمتر

مصرف سوخت ماشین MVM 110 جدید

  • داخل شهر
  • خارج از شهر
  • ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • میزان تولید CO2
  • استاندارد امنیت
  • -
  • -
  • 4.2 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 35 لیتر
  • یورو 4
  • -

امکانات و تجهیزات MVM 110 جدید

ام‌وی‌ام 110S از نظر سطح آپشن در دو تیپ luxury و Comfortable به بازار عرضه شده است. نسخه luxury که کامل‌ترین مدل 110S محسوب میشود از امکانات ساده‌ای نظیر: کیسه‌های هوا برای راننده و سرنشین کناری، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، ترمزهای مجهز به سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، صفحه کیلومتر دیجیتالی با نشانگر مصرف سوخت لحظه‌ای، مه‌شکن‌های جلو و عقب (البته مه‌شکن‌های جلویی با روشن ماندن دائمی در نقش دی‌لایت ظاهر میشوند)، رینگ‌های آلومینیومی، گرم‌کن شیشه عقب و برف پاک‌کن عقب بهره میبرد که با توجه به رده قیمتی و رقبا کافی به نظر میرسد.
اما مدل Comfortable که زودتر از مدل luxury از خط تولید مدیران‌خودرو خارج شد از نظر امکانات اوضاع اسفناکی دارد. درست است که با نظر به رقبایی مثل تیبا، حذف رینگ‌های آلومینیومی و سنسورهای پارک در نسخه Comfortable چندان به چشم نمی‌آیند اما برداشتن گرمکن و برف‌پاک‌کن شیشه عقب در این مدل جای گلایه دارد. بخصوص که ماشین‌های هاچ‌بک بدلیل نوع ساختار بدنه و ایرودینامیک خاصشان، نیاز اساسی به برف‌پاک‌کن عقب دارند. در این بین تنظیمات دستی به سبک بسیار قدیمی برای آینه‌های جانبی هم در این مدل جالب توجه است.

امکانات MVM 110 جدید

کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم صوتی
4 بلندگو
ترمز و پایداری
ABS – EBD – ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای
دیگر امکانات
چراغ های مه شکن جلو و عقب – تعلیق جلو مک فرسون و عقب غیر مستقل تجهیزات مدل Comfortable: قفل مرکزی – شیشه بالابر برقی برای هر 4 درب – فرمان هیدرولیک – بدنه و درب های تقویت شده – زیرپایی – چراغ رانندگی در روز – صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی – رینگ فولادی تجهیزات مدل Luxury: تمامی تجهیزات مدل Comfortable به علاوه آینه های جانبی برقی – سنسور پارک – رینگ آلومینیومی – گرمکن شیشه عقب – برف پاک کن شیشه عقب

رقبای MVM 110 جدید در بازار

از میان گزینه‌های محدود موجود در بازار داخل میتوان به خودروهایی نظیر تیبا2 و کوئیک به عنوان رقبای اصلی ام‌وی‌ام 110S اشاره نمود. البته تیبا2 و کوئیک به نوعی دو برادر با مشخصات فنی یکسان هستند و تفاوت‌هایشان در خصوصیات ظاهری، برخی آپشن‌ها و قیمت خلاصه میشود. اگر موافق باشید ابتدا با تیبا شروع کنیم. ام‌وی‌ام 110S در مقایسه با نماینده سایپا ظاهر و کابین مدرن‌تری دارد، از مصرف سوخت پایین‌تری بهره میبرد و با فرمان و ادوات نرم‌تر و شعاغ گردش فرمان بهتر، رانندگی ساده‌تری در داخل شهر به شما هدیه میدهد. اما در عوض نماینده سایپا در بیرون از شهر رفتار چالاک‌تری دارد و با شتاب و فرمان‌پذیری بهتر و صندوق عقب بزرگ‌تر در سفرها کارآمدتر ظاهر میشود. ضمن اینکه تیبا2 از نظر گستردگی مراکز خدماتی و قیمت قطعات یدکی و بازار دست دوم نیز دست برتر را نسبت به نماینده کشور چین خواهد داشت.
محصول دیگر سایپا یعنی کوئیک هم دقیقاً همین شرایط را دارد با این تفاوت که از نظر طراحی خودرو به‌روزتر و اسپرت‌تری است و در نسخه‌های آپشنال از امکانات جانبی بیشتری بهره میبرد. هرچند برای خرید نسخه‌های فول کوئیک می‌بایست هزینه بیشتری پرداخت کنید.
البته اگر بخواهید مقداری صرفه‌جویی نمایید میتوانید با بودجه کمتر به سراغ پراید 111 بروید؛ خودرویی که از نظر توانایی‌های حرکتی در جایگاهی مابین ام‌وی‌ام 110 جدید و تیبا قرار میگیرد و از لحاظ ایمنی هم ضعیف‌تر از هر دو گزینه است، اما در عوض قیمت ارزانتر و هزینه نگهداری پایین‌تری دارد.

قیمت و نمایندگی

  • قیمت
  • نمایندگی

سوالات متداول

موتور ام‌وی‌ام 110 جدید چه مشخصاتی دارد؟

110S از یک پیشرانه 3 سیلندر 12 سوپاپ با حجم حدود 1 لیتر بهره میبرد که قادر است در بهترین حالت 68 اسب بخار قدرت را در دور 6000 و 93 نیوتن‌متر گشتاور را از دور 3500 الی 4500 تولید و به کمک یک جعبه دنده 5 سرعته دستی روانه چرخ‌های جلوئی نماید.

ام‌وی‌ام 110S مدل luxury چه تفاوتی با نسخه Comfortable دارد؟

ام‌وی‌ام 110S از نظر سطح آپشن در دو تیپ luxury و Comfortable به بازار عرضه شده است. نسخه luxury که کامل‌ترین مدل 110S محسوب میشود از امکانات ساده‌ای نظیر: کیسه‌های هوا برای راننده و سرنشین کناری، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، ترمزهای مجهز به سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، صفحه کیلومتر دیجیتالی با نشانگر مصرف سوخت لحظه‌ای، مه‌شکن‌های جلو و عقب (البته مه‌شکن‌های جلویی با روشن ماندن دائمی در نقش دی‌لایت ظاهر میشوند)، رینگ‌های آلومینیومی، گرم‌کن شیشه عقب و برف پاک‌کن عقب بهره میبرد که با توجه به رده قیمتی و رقبا کافی به نظر میرسد. اما مدل Comfortable که زودتر از مدل luxury از خط تولید مدیران‌خودرو خارج شد از نظر امکانات اوضاع اسفناکی دارد. درست است که با نظر به رقبایی مثل تیبا، حذف رینگ‌های آلومینیومی و سنسورهای پارک در نسخه Comfortable چندان به چشم نمی‌آیند اما برداشتن گرمکن و برف‌پاک‌کن شیشه عقب در این مدل جای گلایه دارد. بخصوص که ماشین‌های هاچ‌بک بدلیل نوع ساختار بدنه و ایرودینامیک خاصشان، نیاز اساسی به برف‌پاک‌کن عقب دارند. در این بین تنظیمات دستی به سبک بسیار قدیمی برای آینه‌های جانبی هم در این مدل جالب توجه است.

از میان ام‌وی‌ام 110 جدید و تیبا2 کدام انتخاب بهتری است؟

انتخاب میان این دو بستگی به نظر، سلیقه و نوع کاربری شما خواهد داشت. جدای از بحث طراحی که بیشتر سلیقه‌ای است باید گفت تیبا2 به طور کلی برای استفاده‌های چند منظوره (شهر و جاده) گزینه کارآمدتری است چراکه با موتور قویتر و فرمان‌پذیری بهتر و صندوق عقب جاداتر میتواند در مسافرت‌ها همراه بهتری باشد. این در حالی است که 110S بیشتر تمرکز خود را روی خصلت‌های شهری مثل شعاع گردش فرمان بسیار خوب، مصرف سوخت پایین و نرمی فرمان و ادوات قرار داده و در نتیجه برای استفاده‌های صرفاً شهری میتواند انتخاب بهتری باشد. البته ناگفته نماند که نماینده سایپا از نظر گستردگی نمایندگی‌های خدماتی، قیمت قطعات یدکی و بازار دست دوم هم شرایط نسبتاً بهتری در قیاس با محصول مدیران خودرو دارد.

ایمنی ام‌وی‌ام 110S در چه سطحی قرار دارد؟

مدلهای قبلی ام‌وی‌ام 110 علیرغم تشابه ظاهری با دوو ماتیز از سطح ایمنی بسیار پایین‌تری برخوردار بودند و در تست‌های تصادف عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان دادند. اما ام‌وی‌ام مدعی شده که در مدل S با تقویت بدنه و درب‌ها، ایمنی محصولش را ارتقاء بخشیده که افزایش وزن حدوداً 46 کیلوگرمی این نسخه نسبت به مدل قبلی میتواند شاهدی بر این ادعا باشد. هرچند تا زمانی که نتایج تست تصادف معتبری از این محصول مشاهده نشود نمیتوانیم در این مورد با اطمینان صحبت نماییم. البته در مقام مقایسه باید اعتراف کرد که متاسفانه سایر محصولات این رده قیمتی نظیر تیبا2 هم در این پارامتر شرایط مشابه و نامشخصی دارند، مگر اینکه با افزایش بودجه به سراغ پژو 206 تیپ 2 بروید، چراکه آن محصول حداقل در نسخه فرانسوی موفق شده عملکرد مناسبی در تست‌های تصادف اروپا از خود نشان بدهد.

نظرات کاربران

76 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/3
یک دونه فرغون بخر مارک بنز بزن جلوش خیلی از این بهتره تازه مردم میگن ساخت المانه 25 میلیو پول بی زبونه بدم به این غوتی
1395/10/9
شما بهتره به جای اظهار نظر یکم بیشتر سطح سوادتونو بالا ببری که اینقد غلط املایی نداشته باشی
1396/4/3
غوتی😂😂😂
مردک بی سواد ، تو به جای نظر دادن بهتره برای نهضت سواد آموزی
1396/4/13
در پاسخ دکتر الهام و پروفوسور سهراب فهمیدیم شما هم بلد هستید غلط املایی بگیرید.
الان بخندیم؟
1396/5/21
ناشناس نا محترم و بی سواد ، پروفوسور ؟؟؟؟ یعنی شماهایی که تا این حد بی سواد هستید چه اجباریه بیایید و نظر بدید
1396/10/5
دوست عزیز تا زمانی که خودت این ماشین رو سوار نشدی (که البته فکر کنم شما پول همون فرغون رو هم نداشته باشی) نظر نده، شما اگر خیلی میسوزی میتونی لوگوی بنز بگیری سوار اتوبوس بشی اینجوی جلوی افراد بیشتری میتونی کلاس بذاری. خخخخخ
1396/11/21
غوتی یا قوطی؟
1399/6/31
داداش ۴ سال پیش نوشتی الان ۸۰ هزار تا کارکردشو خریدم ۸۰ میلیون 😂😭
1400/2/7
داداش امروز خریدم ۱۲۰ میلیون
1401/5/16
دقیقا یک انسان عقده ای که تو عمرش پراید رو از نزدیک ندیده
1395/5/25
خدا برسونه اون روزیو که آشغالای چینی از رو زمین جمع بشن
برند های گم نام تو دنیا اما آشنا برای ایرانیا
1400/7/19
خخخخخ اره الان همه جمع شدن هیچکی هم نمیخره تازه تو اروپا هم اصلا نرفتند خخخخخخخخخخخخخخخخخ


برو داداش برو اینجوری با این نظرات تعصبیت به هیچ جایی نمیرسی
1395/7/5
با سلام خواهش میکنم این ام وی ام رو هم بررسی کنید خواهش میکنم چون میخوام بخرم
1395/9/8
باسلام به دوستان
من از سری اول گرفتم گزینه ماشین داخل شهر ودم دست است
بسیار نظرتون رو جلب می کنه نرم و جمع وجور برو و صندلیهای راحت کابین بدون صدا ارتفاع بالا جالب اینجاست با اون تو جاده قم هم رفتم تا قم خیلی خوب از پراید خیلی بهتره
1395/10/1
سلام نخرید دارم فقط به درد داخل شهر میخورد پراید یاپیکان بخرید
1395/10/17
شما پيكانتو سوار شو عزيزم من يك سال دارم تا تبريز و اردبيل و اصفهان باحاش رفتم به خدا تو رنج قيمت از محصولات دو كمپانى مافيايى كه ميدونين بهتره يه پرشيا صفر دارم دو بار گيربوكسش عوض شده بازم دنده دوش ميپره بيرون و صفحه گلاچ تو ماه اول خورد شد
1396/5/17
اگه ناراضی هستین ومیگین پرایدیاپیکان بهتره پس چرانگه داشتین ونمیفروشین تابه همون پیکان وپرایدت برسی....
1396/10/22
سلام اگر دقت کنید نوشته شده ماشین شهری ینی فقط داخل شهر،به درد مسافرت نمیخوره برای من که میرم دانشگاه و میام کاملا مناسبه بستگی به نوع استفاده افراد داره
1397/5/13
یه جوری این دوستان نوشتن به درد جاده نمیخوره و فقط شهری خوبه که انگار اگه با این بری تو جاده باید کفاره بدی !!!!!!!! جالبه که تو کل تصادف هایی که این ماشین توی ایران داشته حتی یه دونه فوتی هم نداشته !!! لطفا قبل از اینکه موجب تشویش اذعان عمومی بشید یکم تحقیق کنید بد نیست !
1395/12/5
والا من الان یدونه ازین دارم خیلی هم راضی هستم قبلش سمند و قبل اونم پژو داشتم این خیلی بهتر ازوناست
1395/12/5
بسیار ماشین عالی و کم خرج تو جاده هم راندگی باهاش خسته کننده نیست درسته قیمتش نسبت به ظاهرش کرون هستش ولی از پراید خیلی بهتر ماشینی بی صدا روان و مقرون به صرفه
1396/9/25
واقعا خوبه دوستان میخوام بخرم توروخدا بگید خوبه
1396/5/8
باسلام من بررسی سایتو خوندم خیلی عالی بود دوستانی که نمیدونن بدونن آشغالای چینی شرف داره به دوکمپانی داخلی که اصلا معلوم نیست چی تولید میکنن!!! کامپیوتر پراید رو 206،کاربراتور پژو روآ رو206، و.... هزارجور عمل پیوند میزنن چون هیچ واحدی نظارت نمیکنه بخوادم بکنه یا از خودشونه یاجلوشو میگیرن در کل من قبول دارم با پول 30_40ماباید ماشینای بهتری سوار بشیم یچیز دیگه ام بگم ما هنوز به فرهنگ مصرفی بودن بعضی اجناس نرسیدیم و همش دنبال سرمایه گذاری هستیم اگه سیستم رنت ماشین به درستی تو ایران راه اندازی بشه دیگه کسی دنبال خرید ماشین نمیره چون رنتش بصرفه تره ماهم به فرهنگ حملو نقل عمومی میرسیم البته اول باید زیر سازی درست انجام بشه بعد از یوزر توقع داشت درآخر نشستن و مسخره کردن بهترین روش برای عقب افتادن هست
1396/5/17
ناشناس نسبتا محترم ، میخوای بخندی بخند ، اما خودتم که بی سوادی ، پروفوسور آخه 😂😂😂
بعدشم کسی که حتی سواد خوندن و نوشتن درستی نداره فکر اینکه بخواد نظر کارشناسی نسبت به ماشینی که سوار نشده هم بده خنده داره ، دقیقا مثل خود شما و امثال شما
1398/6/26
نخرید این اشغالو بخدا داغونه من یکی گرفتم شیشه عقبو دودی کردم اصلا دیگه دید نداشت و اینکه لامپ مه شکنش سوخت خلاصه مجبور شدم ی لامپ بخرم به هزار مکافات عوض کردیم ۸ هزارتومنم هزینش شد.کی گفته صدی ۲ میسوزونه صدی ۴ میسوزونه که یک فاجعست...و یک چیز دیگه که باید روغن ۱۰ ۴۰ توش بریزی که گرونه و اصلا بصرفه نیست من یادمه واسه پیکان روغن میریختم قبل این ۲۵ تومن.واسه همین روغنشو تعویض نمیکردم.موتورش یکم دود میکرد الکی الکی دم اخری.واسه همین دادمش مفت به ی اسکل که رفت توی پاچش به ۳۸ تومن. مال من مدل ۹۶ لاکچری بدون رنگ بود.درضمن در مورد کیسه هوا و کولر دروغ گفتن.من هرچی گشتم کیسه ندیدم حتی داشبردو کامل باز کردم واسه همین موضوع.اینا اصلا کولر نداره همش دروغه همون درجه رو که روشن میکنی باد داغ فقط میاد ن سرد.
1401/5/21
سهراب تو چقدر عقده ای هستی؟ یکی چیزی گفت تمومش کن دیگه با این اعصاب چجوری رانندگی می خوای بکنی؟ لابد کسی بوق بزنه قفل فرمون را برمی داری و ...
1396/6/3
۱- پروفسور سهراب شاید اشتباه کرده
۲- هر چی باشه لایکش از شما بیشتره
1401/2/21
1-2-3 : به دلیل این که بی سواد از با سواد بیشتره
1396/6/20
قیافش که از پراید بهتره ولی موتورش😑
1396/7/19
این دیگه خیلی ناجوره - امکان نداره یکی ازینا از کنارت رد بشن و همه یه تیکه ای بهش نپرونن. پولو که میدیم حداقل مسخره عام و خاص نشیم.
1397/3/14
من اول ٩٦ صفرشو گرفتم باهاش شهرهاي اطراف رو رفتم و خيلي راحت بودم و كاملا مي ارزه هركيم مسخره كنه اول به ماشين زير پاي خودش نگاه كنه به مردم چه ارتباطي داره
1401/1/14
دلت بسوزه
1396/9/6
به نظر من قیمت نوش ارزش نداره
ولی خب یه تمیز با بیس هزارتا کارکردش رو بخری به بیست یا بیست و یک تومن خیلی می ارزه
واقعا دست دوش به پراید نو شرف داره. حداقل زیرپاش زمین تا اسمون فرق داره. مصرف سوختشم که اصلا عجیب پایینه و برا تو شهر عالیه.
ضمنا اون دوستانی که میان میگن چینیه اشغاله در جریان باشین این حداقل چینی درجه یک و دو هستش. پژو های جدید و که فقط اسمش ایرانیه و تمام قطعاتش چینی های درجه چهار و پنجه اشغاله. چرا خودتونو گول میزنین؟ حداقل چینی درجه یک بخرین
1396/10/16
من فقط یه بار سوارش شدم به نظر من قیمت صفرش زیاد باید دست دوم خرید.مواردی که من بهش توجه کردم .موتورش بسیار نرم بود و صدای کمی به داخل کابین نفوذ داشت.صندلیهاش یه مقدار سفت بود .یه مقدار ترمزش دیر عمل میکرد.شتابش نسبت به موتور خوب بود که من با 3 سرنشین در سربالایی تستش کردم و با دنده 3 متوسط سربالایی رو طی کرد.قطعات داخلش بی صدا بود و تعلیقش در سطح متوسط بود که در عبور از بعضی دست انداز ها کوبش داشت ولی در کل عملکردش متوسط بود و آزارش کم بود.فقط مشکل افت قیمت رو بهش توجه کنید. این مطلب رو نوشتم شاید برای کسی که قصد خرید داره مفید باشه
1396/12/14
بخرید از آشغال های ایرانی خیلی بهتره
1396/12/15
قیمت صفرش ۴۰ میلیونه ، واقعا باورنکردنیه ، تروخدا نخرید آخه این آفتابه چیه که بخوای بابتش ۴۰ میلیون بدی
1397/1/10
آقايان و خانم هایی که خیلی این ماشين رو دوست دارید و اصلا هم به پولش فک نمیکنید در جریان باشید کشور چین این ماشين و مدل قدیمی رو فقط مخصوص شهركهاي صنعتی ساخته و اصلا داخل شهرهای چین مجوز نداره و تنها صادر کننده به کشور ایران هست که دوستاني مثل شما و سایرین خوشحال هستند که 30 میلیون پول میدن و نمیدونند که پولشون رو مستقیم حلقوم وارد کننده های نامرد میکنند
1397/2/29
با عرض سلام خسته نباشید...
mvm.100:
حجم موتور:998cc
حجم باک:35لیتر
اندازه ی رنوPKهم جا نداره
25میلیون اصلا قیمت خوبی برای این ماشین نیست
بهتره قیمتش بیاد زیر 20 شاید طرفدار هاش بیشتر بشن
با تشکر🙏
1401/6/1
باسلام شما وقتی که داخل این ماشین نشنستی بهتره نظر ندی من توی pk هم نشستم باید بگم خیلی فضای بیشتری نسبت به پی کی داره فضای سرنشینان عقب از 206 هم بیشتره 6 ساله این ماشین و دارم یک بار هم موتورش تو خرج نیفتاده برعکس ماشین های ایرانی
یکی از فامیل هامون هم که یه پراید داشت و مسخره میکرد این ماشین رو یه بار که پشت فرمونش نشست خودش اعتراف کرد که فقط نرمی فرمونش میرزه به پراید....
1397/3/1
ضمن عرض سلام خدمت عزیزان
در وهله ی اول باید عرض کنم که جوانان باید مقوله هاچان رو علی الخصوص در مواجهه با چنین خودروهایی حتما مدنظر داشته باشن
چرا که وقتی در جوانی تا توانی گُنی به دست می اوری
قطعا بله قرچکی پشت حیله را خواهی شکست
لذا به اعتقاد من جهت استفاده بهینه بهتر است ابتدا در مورد اااَ چیس پودونگ اطلاعاتی داشته باشیم
باتشکر
1397/6/17
چی شده؟
1397/4/16
یه سوال این ماشین برقی هست اگه برقی هست چطوری شارژ میشه؟
1397/5/8
آره برقیه چراغ داره مثل همه ماشینا با دینام شارژ میشه
1398/10/15
بنزینی شو بدم
برقی شو بدم
1397/5/6
جنازه منو سوار این ماشین کنید ولی نگید سوار پراید شو
1397/6/8
با عرض سلام
دوستانی که قصد خرید ام وی ام ۱۱۰ دارند
بنده ۴ ساله ام وی ام ۱۱۰ چهار سیلندر دارم و فنی هم هستم
از لحاظ فنی بسیار خودرو خوبیه به طوری که بنده تو ۱۲۰۰۰۰ استفاده هیچ ایراد خاصی رو مشاهده نکردم
تو رنج قیمتی که داره از پراید واقعا بهتره
مزایا...فرمان هیدرولیک بسیار نرم
سوخت کم ...راحتی صندلی ها ...کولر و بخاری بسیار عالی
معایب ...عقب خودرو در عبور از روی سرعتگیر ها به شدت میکوبه
قیمت لوازم یدکی نسبت به پراید بالاتره
تعدلش سر پیچ با لاستیک های فابریک افتضاحه ولی بنده با تعویض رینگ های فولادی با اسپرت با آفست ۱۶ و لاستیک ۱۷۵ به نتیجه بسیار مطلوبی رسیدم به طوری که شاید حداقل ۵۰ درصد تعادل خودرو بهتر شد.
در مجموع برای استفاده داخل شهر و علی الخصوص برای بانوان تو این رده قیمتی عالیه.

1397/6/9
سلام من ۳ ساله این ماشینو دارم سالی ۲ بار فقط از کرمان میره همدان و برمیگرده همه شهرای ایرانم باهاش گشتم هیچ مشکلی نداشته😂 خندم میگیره نوشتید ماشین جاده نیست والا یا سوادشو ندارید یا از حسادت کامل اینجوری حرف میزنید
1397/11/4
دوستان توجه کنید
کسانی که واقعا دنبال خرید هستن، من ۹ ماهه دارم .از مشهد به تهران ۳ بار رفتم.لاستیکاشو کره ای انداختم.واقعا ماشین خوبیه.خدا شاهده ساندرو اتومات و تیبا،حتی مگان سال۸۹ داشتم.نسبت به پولش کار کرده بگیرین کم کار...واقععععا همه چیش خوبه.راحت و بی صدا بر عکس ماشینای ایرانی، میگن سبکه خطرناکه.،همش دروغه ۴ تا ستاره ایمنی گرفته، من واقعا از کولر،بخاریش،راحتیش،هندلینگ خوبش با فرمون روون، بی صدا بودن موتور،چهارتا شیشه برقی،پاور ویندوموقع قفل ماشین، کم مصرفی بنزین،گیربکس بی نقصش(حتما هر۲۰ هزار تا واسکازین عوض شود) ، واقعا راضیم و نگهش میدارم.درسته به شتاب۲۰۶-۲۰۷ نمیرسه اما داخلش دل بازو بزرگتر از ۲۰۶ هست و پنجره های بزرگش حس خوبی میده.
کلاسشم بالاست هر کسی نداره چون قطعاتش گرونه.... واقعا ماشین خوبی برای من بوده....ایشالله یه سانروف میخوام بزارم دیگه تعویض نکنمش چون جواب نیازهامو میده، ایکسس هم تعریف شنیدم اما خیلی گرونه....موفق باشید
1398/5/27
سلام تکتم خانوم.
من از بچه های مشهدم و قصد خرید تیبا 2 یا این ماشینو دارم. نظرتون چیه؟؟؟؟
بچه های دیگه هم راهنمایی کنین خیلی ممنون میشم.
با تشکر
1397/12/20
با سلام .
من نزدیک به 3 ساله که این ماشینو واسه همسرم خریدم . 70 تا کار کرده و واقعا ماشین خوبیه و هیچ آزاری نداشته . کیفیت رانندگیش به مراتب از پراید و حتی در برخی موارد از 206 بهتره . وقتی سوارش میشید اصلا متوجه کوچیکی ماشین نمیشید و چون ارتفاعش از سطح زمین بالاتر از ماشینهای دیگس ، حس رانندگی خوبی به آدم میده . فرمونش خیلی نرمه و ترمزهاش هم خوبه طوری که تا به حال با شدیدترین ترمز هم به حالات abs نرفته و ماشین ایستاده . پراید و 206 به محض ترمز کردن به حالت abs میرن و توقف طولانی تر میشه . نمایندگی هاش هم خوب هستند و خدمات خوبی هم میدند . ایرادهاش هم بگم که کیفیت رنگ سپرهاش خیلی بده و لاستیکهاش هم خوب نیست و تو این 3 سال چندین بار پنچر شده . البته من ماشینو با حدود 26 تومن تحویل گرفتم و الان قیمتش نجومی شده که البته این شامل همه ماشینها شده . در مقطعی ماشین دوم نداشتیم و چندین مسافرت راه دور باهاش رفتیم که اونجا هم سربلندمون کرد . کیفیت قطعات بدنه و زیر و بند و داخلش خوبه و تا این کارکرد ، هیچ صدایی از زیر و بند ماشین بلند نمیشه . البته من همیشه باد لاستیک ها رو کم میکنم و این شاید با سالم موندن زیر و بند همه ماشینهام موثر بوده . برای رفت و آمد شهری بی نظیره و راحت تو هر سوراخی جا میشه ... موفق باشید
1397/12/22
سلام به همه ى دوستان بنده همون اول كه اين ماشين اومده بود يكى خريدم و تا الان نزديك به ٣٥٠٠٠ كار كرده سفر خارج شهر تهران تا شمال وتا اصفهان باهاش رفتم سواريش واقعا نرمه ماشين خيلي بى صداست هندلينگ خوبى نداره بايد ازش به اندازه ى يك ماشين بي ازار و راحت انتظار داشت مصرفش نسبتا خوبه ولى صدى ٥ نيست موتورش نسبت به ٣سيلندر بودنش خيلي خوبه در حد ٢٠٦ تيپ ٢ هست در مجموع من ازش خيلى راضيم
1397/12/23
سلام خدمت همه دوستان من یه ام وی ام 110 سه سیلندر گرفتم عالیه قبلا پراید داشتم قبل از اینکه ام وی رو بگیرم میگفتم پراید حرف نداره البته به ماشینم خیلی رسیدگی میکردم ولی الان که ام وی ام رو گرفتم اسم پراید میاد حالم به هم میخوره...
خیلی راحت راهنمایی تون میکنم ساده و روان اگه میخواید بدونید کردم بهتره فقط یک بار توش بشینید اونوقت همه چی دستتون میاد واینکه اگه قانع نشدید یه دوری با هر دو بزنید شک نکنید 110 انتخاب شما خواهد بود.
قبل اینکه 110 رو بگیرمش همه عاضای خانوادم میگفتن نگیرولی با یک بار سوار شدن بهش الان دارد ارابشونو (پراید) تبدیل به 110 میکنن..هههههه
فقط اینو بگم که تا سوارش نشدین نظر ندین باریک الله قطلا انتخاب بعدیم ام وی ام خواهد بود
فقط این رو بگم که قبل خرید چندتایی سوار بشید تا دستتئن بیاد سالمشو بگیرید..
1398/1/20
بسیار ماشین مقاوم در برابر ضربه .باد .اب .سرما.وگرما . این ماشین با برند ماشینهای خارجی برابر است ..شاید چهره ماشین. خود را بد به نظر بیاید اما نشستن در پشت این ماشین بی نظیر هست .یک ارتفا ماشین دو ایرودینامیک ماشین در جاده فوق لاده هست ماشین هر چقدر سرعت بیشتر بشود به زمین و تعادل ان بیشتر میشود امتحان کنید
1398/6/2
با سلام و احترام به تمام نظرات دوستان. من ماشین ام وی ام 110s رو سه سال ونیمه که خریدم تا دوماه پیش واقعا خوب بود. که یهو بدون هیچ اخطار قبلی سرسیلندر سوزوند و اکثر قطعات موتوریش خراب شد.الان دو ماهه که به تمام فروشگاههایی که قطعات ام وی ام دارن تماس گرفتم ولی هیچکدومشون این قطعات رو ندارن. ماشین ما سه سیلندره. تو رو خدا اگه جایی رو میشناسید که قطعات موتوریش رو دارند معرفی کنید. قطعا بعد درست شدنش می فروشیمش چون توی این مدت شهری یا نمایندگی ای نبود که زنگ نزده باشیم. با تشکر
1398/6/16
دوست عزیز این ماشین رو من سال ۹۲فیس قدیمشو گرفتم و سال۹۶جدیدشو با قبلیه۱۱۰۰۰۰و با جدیده۶۰۰۰۰قبل اینا۲۰۶.پارس. ۴۰۵و گالانت داشتم سال۹۲که پارس خریدم ازش زده شدم چون شتاب و کیپی قبل رو نداشت آنقدر گشتم تا گفتم یبار چینی بگیرم ۱۱۰گرفتم فشاری که به ۱۱۰ها آوردم فجیع بود حتی سر گردنه با کولر رفتم ولی غیر روغن و بنزین خرجی نداشت الانم سگشو به هیچ کدوم از ایرانی ها نمی‌دم هیچ خرجی هم نداشت تا حالا هم تعمیرگاه به چشم ندیدن انشاالله تا آخر ماه تیگو۷میخرم ولی خواهشاً وقتی سوار ماشینی نشدید نظر ندید بهتون نمیگن لالید
1398/10/15
با سلام خدمت شما خواهر گرامی
طبق تجربه ای که از نحوه استفاده خانم ها از ماشین دارم مطمئنا ماشین اخطار می داده و احتمالاً جسارتاً شما توجه نمی کردید
و اگر توجه می کردید مشکل به اینجا نمی رسید
انشالله که قعطات پیدا بشه و مشکلتون مرتفع بشه
قصد جسارت نداشتن و این طبیعیه که خانم ها اطلاعات فنی ندارند.
1398/6/16
سلام وقت بخیر . خطاب به اون دوستانی که صرفا یک چیزی شنیدن که این ماشین برای تردد در شهرک های صنعتی چین ساخته شده عرض کنم که عزیزای دل بهتره به جای تکرار طوطی وار حرفای بی سند دیگران یکم فقط یکم تحقیق کنید. خیلی راحت میتونید تیزر های تبلیغاتی این ماشین توی برزیل رو ببینید. پس به نظرم ماشینی که برای برزیل هم بازار فروش داره رو نگیم برای شهرک صنعتیه و فقط ایران .اگر اطلاعات کافی نداریم صحبت نکنیم بهتره تا اطلاعات غلط به مردم بدیم
1398/6/20
من چند مدته که مدل معمولی 4 سیلندر این ماشینو گرفتم دست دوم. 200 تا رفته. من خودم تا حالا تیبا و پراید و اینو داشتم و سوار شدم. واقعا نسبت به تیبا و پراید خیلی بهتره. شتاب فوق العاده ای داره که باورتون نمیشه میتونم بگم شتابش از تمام ماشین های آشغال ایرانی بیشتره و در کسری از ثانیه سرعتش زیاد میشه. 4 تا شیشه برقی آینه ها برقی کولر و بخاری عالی. ترمز abs ، فرمان هیدرولیک و ایربگ. فرمانش از فرمان هیدرولیک تیبا خیلی نرم تره. برخلاف تصور بقیه داخلش جاداره و تقریبا اندازه پراید و تیبا جا داره صندوق عقبش هم خوبه ولی یکم کوچیک تره. تنها نکته منفی درباره ی این ماشین اینه که کمک ها یکم نسبت به بقیه ضعیف تره که اونم میشه کمش کرد. برای خارج از شهر هم مناسبه. در کل اگر قصد خرید دارید میتونم بگم از پراید و تیبا بهتره چون ماشینای دیگه سوار نشدم نمیتونم درباره ی بقیه نظر بدم.
1398/6/26
داداش اینا ۴ سیلندر نداره ک
من یدونه گرفتم قبلش ۲۰۶ داشتم جادش خوب نیس اصلا همه جاش هوا میکشه صدا باد میاد.و خیلی میپره بالا پایین انگار فنراش خیلی سفته واسه ماشین ولی بقیه چیزاش خیلی عالیه.از من کمکای عقبش سر ۳۰ هزارتا خراب شده رفتم گرفتم یارو مکانیکه گفت کمک عقبش با کمک عقب نیسان ابی یکیه خخخخخ و یکی از کمکاشو کمک نیسان انداختم خخخخ.ماشین خوبیه ولی هم قیمت ۲۰۶ درمیاد.میدونین ۲۰۶ خیلی بهتره اما قطعاتش کیفیت و دوام نداره متاسفانه ولی باز اینا با اینکه چینیه بهتر از این اشغال ایرانیاست
1398/8/4
من شمارو زیر نظر دارم
1398/8/10
پیام هارو خواندم مطمئن شدم خیلی از دوستان حتی دست به سوییچ ماشین هم نزدن که نظر نوشتن

چون افراد نظر هارو می خوانند با دید جوک نمی خوانند شاید قصد خرید جدی این ماشین را دارند

من از سال 95 این ماشین را تا این تاریخ دارم

و کاملا صادقانه می نویسم

خودتون می دانید بخرید یا خیر

یکم طولانی هست ...

اول نکات مثبت ماشین

شاید فقط برای من بوده

واقعا طی این زمان برای من خرجی نداشته جز بنزین و تعویض روغن
حتی کمک ماشین به مشکل برخورد تحت گارانتی تعویض شد

تنها ماشینی بود که با کولر روشن می کنم و با کولر خاموش می کنم , کولر عالی هم داره

اصلا کولر روشن ماشین تاثیری در رانندگی نداره و در ترافیک و ... همواره خنک هست

جاده تا 300 کیلومتر که الان کامنت می نویسم رفتم

فنی ماشین خیلی خوبه
صندلی های بسیار راحت

با اینکه ظاهر کوچکی داره سالن جا داری داره برای افراد قد بلند تا 186 که خودم هستم خوبه

سطح ماشین از ماشین های عادی بلند تر هست برای همین به دست انداز و ... نمی گیره

آینه بغل ماشین دید بسیار خوبی داره

حالا نقاط ضعف را می گویم خدمتتون

رنگ بدنه ماشین چنگی به دل نمی زنه و کیفیت متوسط رو به پایین داره

مصرف سوخت کمی که ادعا می کنه نیست , رده مصرف ماشین در کلاس خودش F هست

ماشین شتاب بالایی نداره

ماشین حتما با دوربین و سنسور عقب برای پارک مناسب هست

صدای موتور داخل هست صداگیری خوبی انجام نشده البته آزار دهنده نیست

و در نهایت ماشینی هست که از لحاظ تعمیر و هزینه قطعات ارزون نیست

این تمام واقعیت های این ماشین هست

عین واقعیت که برای خودم بوده را نوشتم

من قطعا ماشین بعدی هم از همین خانواده می خرم

درخواستی که دارم دوستانی که این ماشین را نداشتند حداقل بغل دست صاحب این ماشین در حین رانندگی بشینند و بعد نظر بدهند

پاینده باشید
1398/9/4
سلام عزیزان . بهتره که مسائلی که برای خیلی ها جدیه با شوخی قاطی نشه . برای کسانی که نیت خرید این ماشین را دارند می تونم بگم من دو سال و نیمه که مدل 110s صفر خریدم وتا حالا 90000 باهاش راه رفتم . باهاش رانندگی ممتد داشتم تو مسیرهای طولانی و حتی کوهستانی مثلا تو فاصله دو روز تا 1500کیلومتر . باید بگم ماشین بسیار خوبی بوده و هیچوقت منو جا نذاشته . هیچ هزینه فنی تا حالا برای ماشین انجام ندادم غیر از تعویض شمع ها و صافی بنزین و لنت ترمز و البته روغن . حتی تسمه دینام و کولرش هنوز فابریک خودشه . باید بگم علی رغم ظاهرش اصلا ماشین نازنازی نیست و بر عکس بسیار مقاومه و قطعات فابریکی خوبی درش بکار رفته . به جای تسمه تایم زنجیر موتور داره که این موضوع خطر پارگی تسمه تایم رو منتفی می کنه .هر بار که بازدید جلوبندی بردم نیاز به تعمیر نداشته . از نظر راحتی کابین ماشین خیلی خوبه . و ادمای بلند قد باهاش راحتن . فقط عیبی که این ماشین داره اینه که فنر بندیش کمی خشکه خصوصا اگه ماشین خالی باشه ولی از این مسئله اگه بگذریم از خودروهای هم ردیف قیمت ایرانیش بهتره . مصرف بنزینشم متعادله ترکیبی حدودا 6 لیتر در 100 کیلومتر .در کل میشه گفت ماشین سگ جونیه . ولی با این همه هر ماشینی بستگی به نوع رانندگی و نگهداری فرد داره . با ماشین اگه درست رفتار بشه جواب خوب میده و برعکس . امیدوارم این مطالب برای کسانیکه نیت خرید دارند مفید بوده باشه . وسلام
1398/9/12
ماشین خوب کم هزینه هست میشه باهاش مسافرتم رفت بدنش از پراید خیلی محکم تره دیگه بعضیام توقع زیادی از ماشین دارن تو خارج هم ماشینا دارن روبه کوچک شدن و کم مصرف شدن میرن
1398/10/19
سلام و خسته نباشید دوستان از نظر من اگه یه روزی بخوام به جای پراید یا تیبا انتخاب نمی کنم چون ۱۱۰ از نظر کیفیت و مصرف سوخت و کیفیت سواری از همه بهتره
1398/10/27
سلام من مدل 95دارم ازموقع خرید توی اسنپ مرطب کارمیکنه 200هزار کلیومتر کارکردداره غیرازروغنوبنزینو یک دست لنت به کمک صنعت چین هیچ خرجی نداشته .به نظرمن این ماشین یک بیلاخ بزرگ صنعت خودروسازی نوپای چین به خودروسازی قدیمی جمهوری اسلامی ایران باشه
1398/11/20
سلام
من الان دو ساله ۱۱۰ اس رو دارم و خیلی ازش راضی هستم چون واقعا ماشین بی آزار و انصافا بدون خرج هستش
1398/12/2
درودفراوان به همه دوستان با فرهنگ ناب کهن ایرانی
با احترام به همه نظرات دوستان بابد بگم با توجه به شرایط روز خودرو سازان داخلی و مقدارپولی که بخاد هزینه بشه برای تهیه این خودرو واقعا ارزشمند میباشد
بنده ۳سال خریداری کردم 26سال راننده هستم تواین مدت همه ماشینهای تولید داخل داشتم
باید بگم بی نظیر در یک کلام
لذت رانندگی در مسافت طولانی مکرر تجربه شده بدون خستگی
ازنظر فنی تجهیزات ، ایمنی در حد مطلوب میباشد
ودر پایان برای دوستانی که از نظر استقامت خودرودرتصادف نگران میباشند باید بگم که نگاهی به
تست تصادف انواع خودروهای داخلی بیاندازن مخصوصا سمند که به ظاهر خودرو محکمی میباشد
ولی عملا اینطور نیست به عنوان خودرو ایرانی
بادرودفراوان بدرود ایران68
1398/12/22
کسی میدونه الان مدل ۹۵ این ماشین چه قیمته؟؟
1401/8/13
سلام.باتینکه میخواستم از خانمم بخرم کارسناس کارنامه(دیپتذ)اومد و یکساعتی وقت گذاشت و همه جاهای رنگ شده و تعویض شده را دقیق گفتو سه ماه پیش دامنه قیمت را از ۱۳۵ تا ۱۴۵ ذکر کرد.من انتظار معقول از این ماشین داشتم که خیلی انتظاراتمو زراورده کرده
بطور خلاصه برای داخل شهر برای راننده ای که دوران دور دورش گذشته و میخواذ یک ماشین کار راه بنداز که خیلی پاذکینگها راهش بدهند و نسبت به سایر کوچولوها بیشتر پارک گیرم میام. شتابش خوله با ۴ نفر هم افت شتاب نداره.به درد مسافرت ب خانواده ۲ نفره میخوره. گرچه فدزت ویراژ خدثوبی داره ولی بهتره بهش اعتماد نکنین.با این قیمت مدل ۹۵ اون از پراید صفر بهتر بود و زانتیای ۸۳ که بسبار اذیتم میکرد ذا دادم و اینو خریدم.در کوییک ساینا نشسته ام .از اونا کم نداره.الزامبثی نداشتم چون از خانمم بودبخرمش. اما خلاصه کنم کم کار کرده نوع لاکچری ان از کار کذده های داخلی خیلی بهتره.
زنانه بودنش حذف مفت است .من با ۶۹ سال سن و موی کاملا سفید فقط در شهر ازش استفاده میکنم و راصیم.باید فکر کنین تو کیش دارین رانندگی می کنین و گرنه تحملش نمی کنین
تکیدا توصیه می کتن در جاده های دو طرفه خارج شهری با این فرهنگ رانندگی ملت ما اصلا به این ماشین های ورق کاغذی اعتماد نکنین. ولی استهلاک درون شهربش از ۸۵ تا کنون خیلی کم بوده..
1399/1/9
والا حیف نیست پول بدی این؟
1399/1/12
دوستان من میخوام مدل90این ماشینوبخرم بنظرتون خوبه؟چون پولم دراین نده وگرنه دوس داشتم مدل بالاترشوبخرم.عزیزانی که مدل90شودارین این ماشین خرجای سنگینی نداره بعداز8سال کارکردن؟
1399/2/20
سلام دوستان من سال ۹۵ فول لاکچری اش رو خریدم.خداییش راضیم .سرویس دوره ایهاشو مرتب بردم و بعد از تمام شدن گارانتیش یک بار برا تعویض روغن و فیلتر هوا بردم.پشکلی نداشت.من زیادی مرتبم😁در کل اصلا اذیتم نکرده با اینکه هر روز تو ترافیک از شرق به غرب تهران میرم و بر میگردم و صبح بخاری و عصر کولر میزنم هر ۱۵ روز یه باک بنزین میزنم.که راضیم.و اینکه سرعتم خوب میره و شتابشم خوبه.دید آینه هاش خوبه سنسوراش خوبه.یبار تو اتوبان تصادف شد و چند تا ماشین به هم زدن و از پشت یه پژو۴۰۵ زد بهم.سپرش ترکید و افتاد ولی ماشینه من فقط دوتا خار سپرش شکست.و هیچ موردی پیش نیومد .خیلی تعجب کردم.فکر نمیکردم اینقد محکم باشه. خارج از شهرم باهاش رفتم .تو اتوبان کم از ماشین های دیگه نمیاره.صدا اصلا توش نمیاد.و تند و تیزه.خلاصه با ایتکه وقتی خریدمش خیلیا کلی مسخره ام کردند. الان خودشون زیر پاشونه اینقد که دیدن در جهت رفاه تستفاده کنندشه.در کل دوست داشتنیه بی آزاره.
1399/1/27
با سلام. خواهشا دوستانی که ندارن و فقط یکار تو کوچه دیدن ازش!! نظر ندن بهتره. من مدل ۱۱۰ اس پاندا یعنی دورنگ مشکی و سفیدش رو دارم فولترین و اخرین مدلش. قبل از این پراید پژو سمند ال۹۰ زانتیا ۲۰۶ پارس ساینا سوار شدم و داشتم، باید بگم که ماشین بی صدا تیز و جاداری هستش اصلا قابل. قیاس با پراید یا حتی ۲۰۶ نیستش خیلی جاداره فقط صندوقش فضای خیلی کمی داره. تو جاده طولانی و کوهستانی باهاش رفتم اصلا کم نمیاره تو پیچ ها هندلینگش نسبت به پراید ساینا سمند و ۲۰۶ بهتره. کولرش عالیه. قطعاتشم که گیر میاد و نمایندگی های زیادی داره. امکاناتشم که کامله. بنظر بنده قیمتشم نسبت به ماشینای کم آپشن ایرانی معقوله
1399/2/29
سلام خدمت همه من با این ماشین اتوبان زنجان تهران رو رفتم تقریبا سوختش 6.5 حساب کردیم در اومد بالاس بنظرتون ایرادش از چیه البته بگم تو قسمتی از مسیر حدود یکساعتی شدیدا باد میوزید ک حس میکنم مصرفو برد بالا اما یعنی تا این حد؟!
1402/1/12
سلام . مال منم مصرفش۶ تاس . نرماله . من همه چیشو چک کردم.برونید حال کنید این ماشینو
1399/11/6
سلامـ فروشنده ی ام وی ام ۱۱۰ مدل ۹۳ و چهار سیلندر هستم
1399/11/21
سلام اگه قیمتش پایین باشه خریدارم
1400/12/17
سلام ٩٥ كامفورت آبي رو صفر خريدم . ٥ ساله دستمه . باهاش زندگي مي كنم . يا حق
1401/4/23
من تا الان هفت ماشین زیر سیصد ملیون داشتم ٫ به جرات میگم این اشغال چین از هر شش تا ماشین دیگه م بهتر بود از هر بعد ٫ از پژو ۴۰۵ ، از ۲۰۶ ، از پارس ، از سمند ، از ساینا و از پراید ۱۱ .. تامام
1401/5/7
متن جالبی نبود . نکته اول از بعد طراحی که تخصص خودم هست باید بگم سخت در اشتباهید. اگه کمی وارد باشید اصول طراحی رو واقعا این ماشین طراحی قابل قبولی داره . هر چند ظاهر بیرونی ش کمی متفاوت و در مواردی غیر عادی بنظر میاد اما وقتی بیشتر دقت میکنی ماشین در فرم بیرونی هم کاملا اصولی طراحی شده . خط کشی ها عالی، تفاوت نسبی در فرم چراغ ها و حتی طراحی خوب و متفاوت عقب ماشین . حالا اگر ایراداتی هم به طراحی بیرونی ماشین وارد باشه واقعا تو طراحی داخلی ماشین بی نظیره نسبت به قیمت ش در ایران. شما بیا طراحی داخلی ( کیلومتر شمار ، فضای خروجی کولر؛ داشبورد ؛ کلید های بالاتر شیشه رو با ماشین های هم رنج ش قیاس کن . واقعا یه سر و گردن بالاتر ه )
در مورد سواری ش قدرت مانور ش واقعا خوبه ، گردش ها و دور زدن ها باهاش از تمام ماشین های زیر ۳۵۰ ملیون راحت تره ؛ ماشین ارتفاع ش از بقیه ماشین های هم رنج بیشتره ، اگه ماشین رو اذیت نکنید واقعا مصرف بنزینش بی نظیره ؛ من با ۳۲ لیتر بنزین ۵۴۰ کیلومتر راه رو رفتم ، در مورد استحکام همین رو بهتون بگم زمانی که ماشین رو دست دو خریدم بردم تشخیص رنگ مسئول تشخیص رنگ تعجب میکرد و می گفت از پژو ۴۰۵ و سمند خیلی خیلی شاسی هاش بهتره ، عکس های تصادفات ش هم موجوده . برید ببینید و با پارس و سمند و ۴۰۵ و پراید قیاس کنید . در مورد معایب ش هم بگم . خرج قطعات ش یکم بالاس . چراغ هاش . سپر هاش . قالپاق و.. / سرعت خیلی زیاد تو جاده رو باید بی خیال شد . البته خیلی زیاد .چون تو اتوبان راحت باهاش ۱۴۰ رفت آه نگفته ولی بالای این سرعت ابدا . تو سر بالایی ها شتاب ش پایین میاد باید سرعت کمتر برید در هر صورت شما موتور سه سیلندر دارید .بجز تهران فروش ماشین تو شهرستان ها واقعا سخته تو قیمت خودش . نکته دیگه اینکه سال ۹۵ که من یه صفر گرفتم از این ماشین و باز فروختم قیمتش ۳۰ ملیون و هفتصد هزار بود و دقیقا تو همون روز قیمت ۲۰۶ سی و یک ملیون و پانصد، قیمت سمند ۳۰ ملیون و قیمت ۴۰۵ سی ملیون و پانصد هزار بود و پراید ۱۱۱ بیست و یک ملیون و پراید عادی ۱۹.۵۰۰ / منظورم اینه تو سال تولیدش ۹۵ و ۹۶ قیمتش با ۲۰۶ و ۴۰۵ برابری میکرد و یک و نیم برابر پراید بود و فک میکنم با قیمت الان گزینه مناسبی برای خرید باشه
1401/5/20
اذیتش نکنی خوبه برای تهران عالیه عزیزان هرچی هم باشه از پراید خوبه درسته موتورش نسبت به پراید ضعیفه ولی زیبایش به صدتا پراید پژو میخوره
1401/5/21
تیبا 2 صفر ز محصولات فرغون سازی رو فروختم یدونه ام وی ام 110 کامفورت مدل 94 خریدم خیلی هم ازش راضیم. هرکی سوار شده بهتر میتونه نظر بده.
1401/7/30
واسه کنجکاوی فقط اومدم بخونم مشخصات فنی این قورباغه چیه که دیدیم نویسنده داره با تیبا مقایسش میکنه😂 حاجی درسته تیبا کیفیت داخل کابینش کمتره ولی خدایی قیمت لوازم یدکیش یک دهم این قورباغه چینی هست، اخه مهندس داری این لگنو با تیبا مقایسه میکنی؟ با پراید هم مقایسه بشه از نظر فنی کم میاره، شما کولر بخاری تیبارو روشن کن تا بفهمی ماشین هاچبک اقتصادی باید چی باشه، پاتو بذار رو گاز ببین چجوری صفر تا صدو نسبت به یه ماشین هاچبک اقتصادی هفت هزاردلاری میره، حالا تیبا هم درجه یک نیست بلاخره ترمز گیریش خوب نیست، کیفیت داخل کابین و رنگی که کارخونه میزنه رو ماشین خوب نیست، قطعات ماشین بی کیفیت تولید میشه، ولی اگه همه موارد رو بخواییم با این قورباغه مقایسه کنیم یه چیزی مثل موتور گازی با موتور هوندا هست، جفتشون چرخ دارن، جفتشون راه میرن ولی این کجا و اون کجا، من نمیگم تیبا عالیه، اتفاقا اشغاله چون کارخونه های دزد دارن کیفیت ماشینارو روز به روز میارن پایین تر ولی من اگه بخوام بین تیبا و ام وی ام قورباغه یکی رو انتخاب کنم صد درصد تیبا رو انتخاب میکنم، واسه رخ بهتر، مشخصات فنی بهتر، شتاب و قدرت بهتر، فضا کابین و صندوق بهتر، استهلاک کمتر و هزینه تعمیر کمتر، در دسترس بودن قطعات و مکانیک و خوش فروش بودن.
1401/8/4
من خودم تیبا دو ۹۶ دارم کلا ۶۰ تا کارکرده
پدر منو دراورده
هرروز یه مشکل داره
دیگه خستم کرده نمیدونم تیبایی ک شما میگی احتمالا فرق میکنه😂
اگه دردسر نمیخواین ماشین ایرانی نخرین تمام
1402/5/20
اتفاقا دو ماه پیش تصادف یک تیبا با این مدل رو تو جنت آباد تهران دیدم . تیبا ستون ها و شانس هاش هم خورده بود فک کنم . این قورباغه که میگی فقط سپر و گلگیر . بعبارتی روبه رو به هم زده بودن . خشتک تیبا رو کشیده بود سرش . عکس هم گرفتم از تصادفه . خاستی برات بفرستم
1401/9/27
من یه دونهمدل 91 رو دارم عالیه بعد از ده سال هنوز تعمیرگاه نرفته همه چیشش بجز ظاهرش عالی عالیه. میخوام اگه پولم جور شد یه دونه مدل جدیدتر بخرم
1402/4/6
من یک سال پیش این ماشینو با کارکرد ۲۰۰هزار خریدم و تو این یک سال باهاش هم اداره میرم هم مسافرت کلی گشتم از تهران تا استارا و خیلی جاهای دیگه رفتم قبل این ماشین دوتام ماتیز داشتم از اونام راضی بودم این ماشین خرج قطعاتش کمی از ۲۰۶ بالاتره ولی عمر قطعاتش خیلی بیشتره و به صرفه تره داخل تهران کرج همه قطعاتش هست شهرهای دیگه باید نمایندگی سفارش بده ارسال بشه داخلش بزرگ و جاداره فقط صندوقش کم جاس صندلیاش فوق العاده راحته و تو مسافرت خستگی به تن ادم نمیزاره مصرفش صدی ۴ و ۵ کمکاش نرمه و نسبت به ماشینای تولید داخل خیلی سرتره فقط ماشین که سنگین بشه سربالایی به موتور فشار میاره ولی کفی مثل دنبه میره به شدت به شدت پیشنهاد میکنم بخرید پشیمون نمیشید
1402/4/22
سلام
من سال ۹۵ این خودرو رو خریداری کردم و تا به الان که سال ۱۴۰۲ هستش فقط یکبار جلو بندی ماشین رو تعویض کامل کردم و فقط روغن تعویض کردم ،خواستم تشکر کنم از شرکت چری و مدیران خودرو برای ساخت و ارائه همچین خودرویی ،از لحاظ شتاب هم عالی هست و توی کفی تا سرعت ۱۵۰ کیلومتر به راحتی پر میکنه ،همین که تو این هفت سال خرابی نداشتم به تنهایی عالی هستش
1402/5/2
عزیزان کسانی که بیش از حد تعریف میکنن قبلول میکنم زیباست ولی ایمنیشم در نظر بگیرید ایمنی از پنج ستاره صفر هستش یعنی با یه تصادف نسبتا شدید سرنشینان به بیرون خودرو پرت میشوند خلاصه کلام اخر مرگ
1402/8/17
110 قدیمی چهار سیلندر دارم.111 سال هست این ماشینو سوار میشم و از همه نظر ازش راضی هستم .حالا به خاطر به روزتر بودن به سرم زده بفروشم و 110 اس بخرم.فقط نمیدونم این S که سه سیلندر هست قدرتش در حد چهار سیلندر خودم هست یا نه؟
1402/8/25
سلام دوستان این ماشین پسرم سال95گرفت قسطی37میلیون دوسال پیش من ازش خریدم50میلیون تا حالا بعد از7سال آخ نگفته فقط بنزین روغن سگش میارزه به آشغالای مافیای خودرو چه ازنظرتصادف چه راحتی .حالاهم قیمت شده بعداز200هزارکیلومترکار210میلیون ازنظروسایل اینجا اصفهان خیابان شاهپور قدیم همه چیزاش هست اگه یک کم گرونه عوضش ده برابر وسایل پرایدکارمیکنه.اگه کسی باکارکردکم زیر100تاداره حاضرم ازش بخرم وسلام
1402/10/7
من دارم مدل آخر ۹۵ بدون هیچ مشکلی و حتی یک خطی کارکرد ۱۳ هزار تا میدم ۳۳۰ تومن