موضوعات داغ

مرسدس‌بنز زرد رنگ منصوری

عکس مطلب اول
این روزها اگر خودروی خاصی در خیابان تردد کند، به سرعت با دوربین های تلفن های همراه از آن عکس گرفته می شود و در عرض چند روز در فضای مجازی منتشر می شود. اینبار یکی از این موارد اتفاق افتاده و صحبت از خودرویی خاص است که نه تنها رنگی جذاب دارد، بلکه دست تیونر دو رگه آلمانی-ایرانی روی آن رفته است.
مرسدس‌بنز G65 AMG زرد رنگی در موناکو مشاهده شده که توسط منصوری تیونینگ شده است. این خودرو یعنی G65 به یک موتور 8 سیلندر توئین توربو مجهز شده و به خودی خود از یک فراری گران تر است.
روی این آلمانی خاص کیت بدنه Gronos نصب شده که اخیراً در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود. اکثر قسمت‌های بدنه این خودرو از فیبر کربن ساخته شده که توسط خود منصوری تولید شده است.
این خودرو در ماه می به قیمت 750 هزار یورو فروخته شده بود و موتور آن کاملاً تقویت شده و می‌تواند هم اکنون به جای 544 اسب‌بخار که در حالت استاندارد تولید می‌شد، 840 اسب‌بخار را تولید کند.
در زیر فیلم این خودرو را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/10/6
احسنت به این ایرانی خود ساخته واقعا از دیدن اثار هنری این تیونر لذت میبرم نه به خاطر اینکه ایرانیه بلکه به خاطر اینکه همیشه کارش رو به بهترین نحو ممکن انجام میده منصوری در ابتدا وارد تیونینگ موتور نمی شد اما الان کارش به جایی رسیده که موتور لامبورگینی رو در حد 1600 اسب بخار تیون میکنه همین طور به دلیل داشتن دستگاه اتوکلاو جهت تولید قطعات فیبر کربن در حد کمپانی های مشهور خودروسازی پشیرفت کرده و حتی وظیفه تغذیه سایر تیونر های المانی رو بر عهده داره به نظر من وارد نشدن این تیونر در زمینه تولید پلتفرم مستقل بهترین تصمیم بوده چرا که با وجود داشتن توان کامل از نظر هزینه های جانبی تولید اصلا به صرف نیست در حالی که همین حالا نمونه های تولید محدود این شرکت رو تولید نشده مولتی میلونر های عرب و روس پیش خرید میکنن
اینم از نظر بنده حقیر یا علی
1393/10/6
با سلام
اين مشخصات فنى كه شما اعلام كرديد براى مدل G63 تيونينگ منصورى است نه براى مدل G65