موضوعات داغ

میتسوبیشی لنسر اوولوشن X Final

عکس مطلب اول
میتسوبیشی قصد دارد از نمونه بسیار خاص لنسر اوولوشن به نام X Final در نمایشگاه خودروی توکیو در ژانویه آتی رونمایی کند. درست در نوامبر گذشته بود که میتسوبیشی اعلام کرد این خودروساز معروف ژاپنی در حال تولید یک نمونه تقویت شده از اوولوشن است.
روی لنسر اوولوشن X Final همان موتور 2 لیتری مشهور لنسر قرار داده شده اما اینبار بیش از پیش تقویت شده است. روی این پیشرانه توربوشارژ شرکت HKS نصب شده و در کنار آن سیستم اگزوز جدید، ورودی هوا و ECU جدیدی نیز استفاده شده که می تواند در نهایت قدرت باورنکردنی 480 اسب بخار را از طریق گیربکس 5 سرعته دستی به هر چهارچرخ منتقل کند. همچنین این خودرو به سیستم تعلیق قابل تنظیم HKS و رینگ های 19 اینچی RAYS نیز مجهز شده است.
همانطورکه گفته شد از این خودرو در نمایشگاه توکیو که از 9 تا 11 ژانویه برگزار می شود، به صورت کامل رونمایی می شود.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/10/7
2 لیتر حجم؛480 اسب بخار قدرت..
من دیگه حرفی واس گفتن ندارم
1393/10/7
خدائي چجوري يه همچين چيزائي مي سازن
1393/10/7
در ایران متاسفانه میتسوبیشی علی رغم کیفیت بسیار بالا اصلا شناخته شده نیست.محصولات میتسوبیشی را می توان جزو یکی از کم استهلاک ترین و بادوام ترین خودروهای دنیا به شمار آورد و در بحث تکنولوژی نیز تراز اول خودروساز های ژاپن است اما با همه ی این توصیفات باز هم متاسفانه فروش آن در بازار ایران نسبت به هم وطنانش چندان رونقی ندارد.گواه تراز اول بودن آن در تکنولوژی همین مدل است که مشاهده می کنید. در هیچ یک از خودروهای ژاپنی با این حجم موتور چنین قدرتی تولید نشده است. واقعاً ستودنی است.
1393/10/8
در تأیید حرف حسین عزیز بایستی بگم متاسفانه ظاهرا یکی از دلایل مهم عدم موفقیت میتسوبیشی در ایران نمایندگی بی مسئولیت و سودجوی آریان موتوره!! با دیرکردهای زیاد ، عدم پاسخگویی و عدم خدمات مناسب!
1393/10/8
مجتبی جان به نکته ی بسیار خوبی اشاره کردید واقعا در بحث شناساندن خودرو به مردم و فروش محصولات نمایندگی نقش بسیار موثری دارد.
1393/10/8
یعنی کندن آسفالت با 4 چرخ
1393/10/8
الان دوستان بیان بازم بگن جنسیس کوپه .
حجم موتور رو با قدرت خروجی مقایسه کنین
1393/10/8
با سلام چرا قیمت اوتلندر از 182 به 186 رسید من یکم دیر جمبیدم برا ثبت نام ،گفتن ظرفیت سری اول پر شده الان میگن بازه ولی 186 م تحویل اسفند
بعد عید هم اگه دولت مالیات و شماره و ... گرون نکنه (که حتما با کاهش قیمت نفت گرون میکنه) ما خودمون روی قیمت واقعیش که 205 م هست میدیم تازه اگه دلار بالا نره
من تو دبی داخل چرمشو سوار شدم به نسبت ویتارا انگار لکسوس سوارشده بودم هم خیلی نرم بود و خیلی بیصدا دنده هم عوض نمیکرد و انگار با یک همش داشت میرفت من از عایق بندیش خیلی خوشم اومد که فرقی بین صدای موتور در حالت حرکت خودرو و در جا احساس نمیکردی نمایندگی تهران گفت اینهایی که وارد ایران میشه به سفارش ایران ساخته شده و ECU برای آب و هوای ایران برنامه ریزی شده و داخل سایت رسمی مادر اسم آرین موتور ثبت شده تو شاسیش از تکنولوژی ورق هوا پیما استفاده شده که از همه شاسی بلندهای ایران به نسبت وزن سبک تره
من معمولا ماشینو نمیفروشم و به مدت طولانی نگه میدارم وبعد میدم به داداشم اگه ثبت نام کنم روغن فیلتر و وسایل سرویسی مصرفیش گیر میاد ؟؟؟
186 بنظرتون می ارزه سوزوکیمو بفروشم یدونه ثبت نام کنم ؟؟؟
تورو خدا اگه کسی چیز خاصی میدونه کمکم کنه
1393/10/9
داداش ماشین شاسی بلند میخای بخری اول سوبارو فارستر بعد کیا موهاوی بعد تویوتا پرادو بعد میتسوبیشی --- پولت به پرادو و موهاوی صفر کیلومتر نمیرسه اول سوبارو و بعد میتسوبیشی به نظر من
1393/10/9
میتسوبیشی (بنز ژاپن) از روی علامتش هم میشه فهمید .
under authority of daimler benz
1393/10/9
toshiba pa key mikhari ye tiba
1395/8/7
میتسوبیشی رو بنز مقایسه میکنی؟
بجای اینکه بگی بنز میتسوبیشی آلمان برعکس میگی؟
محصولات ژاپنی همه جا زبان زد بهترین کیفیت و بهترین ماشین ها و تکنولوژی ها هستن
البته از خوب بودن آلمانی ها هم نمیشه دریغ کرد ولی خب واقعا قابل مقایسه نیستن
ماشین فقط ژاپنی - آمریکایی (اونایی که باید بفهمن میفهمن)
1394/1/30
سلام ایا این خودرو در ایران بفروش خواهد رسید یا خیر؟اگر به ایران وارد شود قیمت پلاک شدش چند تموم میشه؟
1397/8/29
این ماشین واقعا عالی با این قدرت بالاش