موضوعات داغ

رونمایی رسمی از ام جی GTS

عکس مطلب اول
چند وقت پیش بود که عکس های جاسوسی از شاسی بلند جدید ام جی به نام GTS در فضای مجازی منتشر شده بود و حال این خودرو به صورت رسمی رونمایی شده است.
این خودرو بر پایه مدل مفهومی CS است که سال گذشته در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشته شده بود. این ام جی تازه وارد قرار است با موتور 2 لیتری توربو وارد بازار شود که توانایی تولید 217 اسب بخار و 349 نیوتن متر را دارد، قدرتی که برای یک موتور 2 لیتری بسیار خوب به نظر می رسد. این نیرو به گیربکس دو کلاچه شش سرعته منتقل می شود و می توان به صورت سفارشی سیستم چهارچرخ متحرک (AWD) را روی آن نصب کرد. با تمامی این تفاسیر ام جی GTS‌ می تواند در عرض 8 ثانیه از حالت سکون به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد.
البته این تنها موتور نیست و ام جی در حال کار روی پیشرانه جدید 3 سیلندر 1 لیتری و پیشرانه های بزرگ تر 1.3 و 1.5 لیتری است و احتمال می رود کمی پس از عرضه این خودرو،‌ موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توان تولید 167 اسب بخار و 250 نیوتن متر نیز روی آن قابل سفارش باشد.
سایک (SAIC) صاحب چینی شرکت ام جی قصد دارد GTS را در خط تولید خود در چین تولید و در نیمه اول سال 2015 میلادی به بازار چین عرضه کند و اعلام کرده که هنوز تصمیمی بر عرضه آن به بازارهای اروپایی اتخاذ نشده است.

نظرات کاربران

33 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/10/9
خیلی ظاهرش خوبه. موتورشم که دیگه حرف نداره. اگه قیمتش خوب باشه می تونه کره ای ها رو ضربه فنی کنه.
1393/10/10
ضمنا در تماسی که من با مدیاموتورز داشتم بهم گفتن که ام جی GTS و ام جی GT سال 94 وارد ایران میشن.
1393/10/9
ام جی همین الانشم از کره ای ها سرتره
من نمیگم.خودتون تست کنید
النترا یا سوناتا با ام جی 6
این شاسی بلندم در مقابل سانتافه ی 170اسب بخاری هیولاس
1393/10/10
من به شخصه هر دو شزکت رو دوست دارم ولی ام جی 6 فرمونش خوب نیست.در کل هیوندای ماشینای بهتری میسازه ولی ام جی هم خودرو ساز خیلی خوبیه
1393/10/10
ام جی 6 میتونه با النترا مقایسه شه اما مقایسه ام جی 6 با سوناتا خنده داره
ام جی روی طراحی ام جی 6 سه سال وقت صرف کرده و بنظرت تو این مدت تونسته ماشینی رو عرضه کنه که ارزش 3 ساله رو داشته باشه؟
1393/10/10
در این که ام جی 6 ماشین خیلی خوبیه شکی نیست.ولی در نظر بگیرین ام جی خیلی ماشیناش محدوده یعنی انتخواب زیادی تو دستتون نمیذاره برعکس هیوندای.در کل مقایسه این دو شرکت کار اشتباهیه.
1393/10/10
درود به هومن عزیز
.
.
در رابطه با صحبت شما باید بگم،شرکت هیوندای در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان بزرگ جهانی است با قدرت و سرمایه بالت،همچنین حضور پر رنگ چندین ساله در بازار خودرو.
شرکت ام جی پس از یک دوره غیبت چندساله با سرمایه گذاری مجدد گروه سیک یا سایک فعالیت خودش را شروع کرده و پس از ام جی 6 و ام جی 3 دست به تولید خودروی اس یو وی زده که با توجه به نیاز مشتری در اروپا و تجربه خود در زمینه موتور و تولید خودروهای مسابقه ای این مدل را در دستور کار خود قرار داده.
همچنین اگر ببینید تکنولوژی استفاده شده در موتورهای ام جی بسیار پیشرفته بوده که در محصولات هیوندا به چشم نمی خورد.
سیاست فروش هیوندا تولید محصولات زیباتر است بطوری که هرساله یک مدل خودرو را با ظاهری جدید روانه بازار می کند

اگر به طراحی خودروهای ام جی نگاهی کنید متوجه خواهید شد که طرحی متفاوت و اروپایی برخورد دارند (جز محصولات رووی)
اما هیوندای طراحی شرقی در محصولاتش کاملا مشهود است.
ام جی بطور مستقل دست به طراحی و مهندسی محصولات خود می زند اما هیوندا در زمینه طراحی از طراحان و مهندسان خارجی بسیاری کمک می گیرد.

از طرف دیگر محصولات هیوندای با حضور چندساله در اروپا و انگلستان نتوانستند افتخاراتی که تنها ام جی 6 در اولین سالهای تولید و حضورش در انگلستان به دست اورده را نصیب خود کند که این یک موفقیت بسیار بزرگ برای ام جی است. جایی که برنده هندلینگ 2014 در کنار بزرگانی از محصولات روز اروپایی نظیر بنز،پورشه، ب ام و ، ائودی و..... شود و افتخارات دیگر

ام جی 6 با هیوندا النترا قابل قیاس نیست چرا که تنها شکل ظاهری کلی النترا توان رقابت داشته نه از لحاظ فنی،کلاس ،قدرت و تکنولوژی
1393/10/10
من خودم تست کردم و مطمئنم که ام جی از کره ای ها سره. ولی منظورم توی بازار بود. قطعا روی کاغذ توسان و اسپورتیج و سانتافه حرف زیادی برای گفتن در برابرش ندارن. ولی باید دید در عمل چیکار می کنه.
1394/8/3
شاید این خودرو خوب باشه اما مشکل اصلی جای دیگه است وارد کننده این خودرو نماینده خوبی نیست من اسفند گذشته یک دستگاه ام جی 3 ثبت نامی از حضرات تحویل گرفتم متاسفانه خودرو ایراد برقی داشت و یکی دو روز که روشنش نمی کردیم دیگه باطری می خوابید دو سه ماهی باهاش مدارا کردیم و چندین بار در نمایندگی مرکزی خوابید و هر بار گفتند رفع عیب شده ما هم هرگز موفق نشدیم یک دل سیر ماشین صفر کیلومتر رو سوار بشیم چندین بار با دفتر مرکزی تماس گرفتم فکس زدم ای میل زدم تلفن زدم مراجعه حضوری کردم ... البته که به جایی هم نرسیدم ... خب هر بار میومدند و خودرو رو راه اندازی می کردند (از طریق باطر ی به باطری یا تعویض باطری) بعد می بردند تعمیرگاه مرکزی و بعد از سه چهار روز دوباره تحویلش می گرفتم و باز هم هم همان اش و کاسه قبلی ... هر بار خواستم با مدیرعامل محترم حرف بزنم جواب می دادند که ایشون که نمی تونند با هر کسی صحبت کنند باید با ما صحبت کنید ما نماینده تام الاختیار هستیم ... ظاهرا آقای مدیرعامل متوجه نبودند که این خریدار بینوا است که ولی نعمت ایشان است و نباید برای خریداری که سه ماه است قادر به سوار شدن خودروی صفرش نیست کلاس گذاشت... واقعا اینها چه فکری می کنند؟ اینها فکر کرده اند کی هستند؟.... بماند به هر حال در نهایت و از سر ناچاری خودروی هفتاد و هشت میلیونی را شصت و سه میلیون دادم رفت و پشت دستم را داغ کردم که دیگر به این شرکت محترم مدیا موتورز اعتماد نکنم...آقای مدیر عامل را هم حواله کردم به هر چه که اعتقاد دارد و ندارد... چندین بار حتی گفتم اقا این خودرو ایراد اساسی دارد شما هم که رفعش نمی توانید بکنید یا بیایید پس بگیرید یا بیاید با یکی دیگر عوض کنید ... خودرویی که نمی توانم سوارش شوم چرا باید انقدر پول بالایش بدهم ...خب اگر دنبال دردسر بودم می رفتم خودروی وطنی می خریدم بیمار نبودم که پول دولا پهنا مثلا برای خودروی خارجی بدهم. بالاغیرتا هر کی پولش و اعصابشو از سر راه پیدا نکرده نره از این مدیا موتورز خودرو بخره.
1393/10/10
من الان نزدیک دو سال میشه که MG 6 مگنت دارم و واقعا از لذت سواری و هندلینگ این ماشین راضیم..اگه قیمت این شاسی بلند، رقابتی باشه اصلا شکی تو خریدنش باقی نمی مونه..
1393/10/10
نمیدونم رنو کپچر از این تقلید کرده یا این از رنو کپچر...
البته کشور کپی کار که مشخصه حالا من نظری نمیدم تا به مدیر عاملان شرکتای چینی برنخوره
خواهشا نگید ام جی مال چین نیس مال انگلیسه.
مال چینه چیییییین چین
1393/10/10
مصطفی جان ، بیاییم از حاشیه دوری کنیم ، اینکه برند ام جی انگلیسی هست یا چینی و یا اصلا ساخت بورکینافاسو ، مهم اینه که تو انگلیس طراحی میشه و تونسته با صرف بقول شما سه سال ، خودرویی ارایه بده که مقام اول هندلینگ رو در سال 2014 در انگلیس به نسبت قیمتش کسب کنه ، تونسته مقام دوم مسابقات BTCC سال 2014 رو که حتی یک کره ای در آن اجازه حضور نداره رو کسب کنه ، در ضمن سیاست طراحی کشورهای اروپایی ، دوام و اصالت هست نه اینکه هر سال با یک چهره جدید ماشین بدند بیرون .
در مورد شباهت ، کسی از کسی کپی نکرده ، آرم رنو و ام جی از دور شباهت دارند و اگر به زمان کانسپت ام جی 6 و تولید سال 2011 توجه کنید و بعد چهره جدید رنو فلوئنس رو ببینید متوجه میشوید که رنو سعی به ایجاد این شباهت کرده .
در مورد مقایسه ، الانترا در کلاس سگمنت C هست و ام جی 6 و سوناتا سگمنت D ، با رجوع به قیمتهای دبی ، متوجه میشی که این دو خودرو در یک رنج قیمتی هستند و در یک کلاس خودرویی و سگمنت D هستند ، اما موضوع اصلی اینجاست :
سوناتا :
قدرت : 6000/176 (اسب بخار/در دقيقه)
گشتاور : 4500/233 (نيوتن متر/در دقيقه)
شتاب 0 تا 100 : 9.5 ثانیه

ام جی ۶ :

حداکثر قدرت : 160 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور : 215 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
شتاب 0 تا 100 : 8.4 ثانیه

ام جی ۶ با بالا رفتن دور بعد از ۲۵۰۰ ، توربو بطور کامل فعال میشه و با یک شیب تند گشتاور به حداکثر خود میرسه ، تصور کنید یک در کسری از ثانیه ۳۰ اسب بخار به توان خودرو اضافه میشه ، ولی سوناتا بدلیل تنفس طبیعی ، با صرف زمان بیشتری و شیب ملایمی به حداکثر گشتاورش میرسد و بنابراین در حرکتهای انفجاری و به خصوص سر بالایی ، به یک نقطه ضعف برای سوناتا تبدیل میشه ، البته این بدین معنی نیست که در کل طول یک مسیر همیشه ام جی ۶ جلوتر خواهد بود ، بلکه از سرعت ۱۸۰ ک بر س ، سوناتا جلو میافتد.

1393/10/10
دوست من از ایجاد بحث های حاشیه ای جدا خودداری کنید.بارها و بارها اطلاعاتی در این خصوص در کامنت های قبلی توسط دوستان گذاشته شده.

محصولات ام جی (موریس گاراژ) تنها تحت سرمایه گذاری گروه چینی اس إی آی سی((SAIC) مالک جدید برند ام جی) فعالیت خودش را اغاز کرده .
تمامی مراحل طراحی و مهندسی در خود شرکت ام جی واقع در شهر بیرمنگهام صورت می گیرد و طبق نظارت کارشناسان و مهندسان شرکت در چین روی خط تولید می رود و دو محصول ام جی 3 و 6 هر دو در انگلستان مونتاژ می شوند.

کدام برند تولیدی در چین تحت نام شرکت مادر چینی به حساب میاد؟!!!
سوال من از شما این است،در دوره ای که مالکیت ام جی با شرکت خودروسازی ب ام و بوده،ایا ام جی المانی به حساب می امد؟
ایا یک خودروی چینی تحت نام قبلی اروپایی خود به می تواند به فروش برسد؟؟!!!
کدام خودروساز چینی یک مرتبه از اولین محصول موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی شده و راهی بازار انگلستان که سخت گیرانه ترین بازار اروپا است بشود؟؟!!!
کدام برند چینی یا کره ای در مسابقات اتوموبیلرانی محلی انگلستان شرکت می کند؟!!!

کدام محصول چینی توانسته موفق به جایزه های مختلف در انگلستان شود؟؟؟؟

و اخرین سوال.فکر می کنید یک خودروساز چینی می تواند برنده هندلینگ 2014 شود؟ جایی که خودروهایی نظیر پورشه بنز،ب ام و ..... وجود دارند؟ یعنی چین چنین خودرویی می سازد و به چنین مرتبه ای رسیده است؟
1393/10/10
رنو کپچر؟؟؟ ام جی؟؟؟؟ کپی؟؟؟؟
طراحی انگلیس+ کانسپت ام جی CS + استایل خودروهای ام جی + ظاهر خاص محصولات ام جی
خداییش حرفتون خوب نبود!
1393/10/12
سینا جان حرف حاشیه یعنی چی؟متوجه منظورت نمیشم
اگه شبیه نیست؛که هست؛بگو شبیه نیست
حرفی که زدم اصلا حاشیه نبود ...
شما کلانتر سایتی که دنبال حاشیه نویسا میگردی؟؟
1393/10/12
جناب مصطفی، قسمت اول حرف شما که نظر شخصی شما بوده و هیچ جای بحثی ندارد. منتها این قسمت حرف شما:
(البته کشور کپی کار که مشخصه حالا من نظری نمیدم تا به مدیر عاملان شرکتای چینی برنخوره
خواهشا نگید ام جی مال چین نیس مال انگلیسه.
مال🚧 چینه چیییییین چین🚧)
بحث بی معنی و حاشیه ای است . صحبت من هم از سر این است که افرادی با گفتن یک جمله سعی در ایجاد بحث های متفرقه دارند و خواستم از ایجاد چنین بحث هایی جلوگیری شود.


1393/10/10
تو جاده با سوناتا خوردمش mg6
1393/10/10
سهیل جان انشاا... چرخ ماشینت برات خوش بچرخه ، بنده هم تجربه ای دارم که خدمتتان عرض میکنم :
قبل از آبیک به سمت تهران ، یک سربالایی و سپس سرپایینی با دید خوب و مسیر کفی چند کیلومتری هست ( حول و حوش سیمان آبیک )، بنده و یک سوناتا سوار جوان ، این کورس را انجام دادیم ( اتوبان خیلی خلوت بود ) در سربالایی و سپس تا 180 بنده جلو بودم و بعد تا 220 که تونستیم حرکت کنیم ( مسیر اجازه سرعت بیشتر را نمیداد ) سوناتا دو ماشین جلو افتاد ، در مورد آپتیما که تا 210 راحت ام جی 6 یک ماشین جلو بود.

1393/10/10
داداش گاز نداده ،مطمئن باش، منم یکبار با اپتیما 2010 کنار یه x3 گاز می دادم تو شهرک همش جلو می افتادم فکر کردم ماشین من برو تره بعد فهمیدم طرف گاز دادن بلود نبود ،وگر نه بی ام دبلیو خورد من و ،من خودم دو بار کورس ام جی و دیدم یکبار با گرنجور یه بار با اس ال اس ،با گرنجور ام جی یک ماشین پشت داشت می رفت با سرعت های بالای 160-170 ،حجم و قدرت موتور هم در نظر بگیر، با اس ال اس هم تو همین سرعت 5 ماشین عقب تر بود،دست فرمون ام جی سوار انصافا خوب بود مشخص بود حرفه ای بوده، حالا منتها می خوام بگم ام جی ماشینیه که موتور 3000 ها نمی تونن سوسکش کنن که فکر کنی تو ایینه محو میشه درسته ابتدای حرکت کند راه می افته ولی با سوناتا محال بتونی ام جی و سوسکش کنی حتی 6 سیلندرهاش
1393/10/10
عالیه
فقط حیف که تو ایران به چشم چینی بی کیفیت نگاش میکنن.تا میگی ام جی یه جوری حرف میزنن انگار لیفانه!!
هرچند همون لیفانم از ایران خودرو بهتره!
بهرحال این cuv میترکونه بازارو...
1393/10/10
دقیقا همه فکر میکنن چینیه.ولی فقط کارگرای کارخونه چینی هستن چون اونجا کارگر ارزونه.
1393/10/10
واقعا؟
cuv??
1393/10/10
خودرو بانک عزیز
ضمن تشکر از به روز بودن سایت شما عرض کنم که مطابق با منبع خبر ، در نیمه اول 2015 ، در چین و از اول سال 2016 در انگلیس فروش آن آغاز میشود :

the new five-seat SUV is planned to go on sale in China next May, with a UK introduction earmarked for early 2016, according to officials from MG parent company Shanghai Automotive Industry Corporation.

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-mg-gts-suv-revealed
1393/10/10
اینکه تصمیمی برای بازار اروپا اتخاذ نشده کمی بی معنیه، خود ام جی طرح و زده از کی داره میگه شاسی بلند داریم می زنیم و وعده میده جزو محصولات جدیدش برای انگلستان
1393/10/10
ضمن درود تشکر از سایت خودروبانک
.
.
فکر می کنم بهتر بود از تصاویر ارسال شده استفاده می کردید که از کیفیت بالاتری برخوردار بودند

طبق لینک ارسال شده از طرف دوستمان نریمان ،این خودرو در سال 2016 صادرات خودش و به انگلستان شروع خواهد کرد.

معمولا خودروهای تولیدی ام جی در انگلستان روی خط مونتاژ قرار می گیرند .همچنین قبل از ان در موسسه تست ایمنی اروپا می بایست تست شوند ،بنابر این این خودرو با پیشرانه دستی به عنوان سومین خودروی تولیدی ام جی برای بازار انگلستان در سال 2016 به فروش خواهد رسید. احتمال ورود این خودرو به ایران هم احتمالا همزمان با ورود به انگلستان صورت خواهد گرفت.
1393/10/10
من 1 ام جی 6 جی تی مدل 2014 دارم. فقط تا این حد بهتون بگم که عاشقش میشوید، لذتی که این ماشین در رانندگی داره تو هیچ ماشین دیگه تا رنج قیمتی 200 میلیون نمیتونید پیدا کنید.فقط 1 بار امتحان کنید!. این مدلش که دیگه فکر کنم خدا باشه!!
1393/10/10
دروووود بر ام جی و ام جی سوارااان
ما یه سال و نیمه ام جی 6 مگنت داریم هرروز بیشتر عاشقش میشم . خیلی به من حال داده تا الان . به قول دوستمون حیف که تو ایران بعضی ها به اشتباه اسم چینی بی کیفیت گذاشتند که کاملا در اشتباهند ....
حالا این جی تی اس هم بیاد ببنیم چی جوریه تا روی این تجمل گرا های هیوندای سوار رو کم کنیم :) ..
1393/10/11
یعنی میخواید بگید از پراید من بهتره؟
1394/6/2
پرياد اشغال چون راه نميره پشتشو من ميتونم بلند كنم چون سبك
1393/10/11
تنها نقطه ضعف ام جي : نمايندگي .
ام جي يك جواهره (در حد قيمت خودش) كه دست يك عده نابلد ناشي افتاده . تا سوارش نشي نميفهمي چي ميگم :-)
دم انگليس و چين ، هردوشون گرم ؛ و تاسف عميق براي خودرو سازان يا بهتر بگم دلالان خودرو ايراني.
1393/10/11
متاسفانه به غیر از خودروسازان داخلی دلالان و اعضای مافیای واردات کره ای هم بر انحصار بازار افزودن,با تبلیغات وسیع و انواع و اقسام ترفندها بازار رو قبضه کردن و اجازه مطرح شدن ماشین های باکیفیت رو تو سگمنت c و d نمیدن,مطمئناً اگر مدیا موتورز درست عمل میکرد و بازار خرید و فروش خوب بود بسیاری افراد مثل من ام جی6 رو به الانترا و حتی سراتو ترجیح میدادیم,ناراحت هستم از هموطن هایی که النترا رو که عملاً بدون سیستم هایی کمکیماشینی قرن بیستمی محسوب میشه با قیمت 120 میلیون میخرن,ماشینی که به لحاظ سواری اصلاً مناسب خانواده و سفرهای طولانی نیست هم به جهت فضا و هم به جهت سیستم تعلیق
1393/11/6
چرا صفحه MG6 ديگه نظر نميگيره ؟؟؟ منفجر شد نكنه از كامنت ؟ :-)
1394/5/12
با سلام لطفا تست و بررسی ام جی 6 رو انجام بدین ممنون