موضوعات داغ

سری 9 رقیبی برای می باخ؟

عکس مطلب اول
اخیراً شایعاتی برای تولید بی ام و سری 9 جهت رویارویی با مرسدس بنز می باخ به گوش می رسد. برای اولین بار بی ام و در آپریل خبر از احتمال تولید خودرویی در کلاسی بالاتر از سری 7 را داده بود.
البته هنوز تصمیم نهایی برای تولید چنین خودرویی گرفته نشده ولی اگر بنا به تولید این خودرو باشد سری 9 در سال 2017 به بازار خواهد آمد.
فاصله بین دو محور سری 9 از سری 7 بیشتر خواهد بود و طول آن در حدود 5500 می باشد که در حد و اندازه های مرسدس کلاس S می باخ است.
البته به نظر می رسد که با توجه به علاقه باواریایی ها به سری 9، احتمال تولید این خودرو زیاد است و باید منتظر حضور این خودرو و شروع جنگی جدید در این سگمنت فوق لوکس بین دو برند معروف مرسدس بنز و بی ام و باشیم.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/10/14
یا خدا اگه این ماشینه پس پراید چیه
1393/10/14
در این که بنز و بی ام و رقبای قدیمی هستند شکی نیست اما در مسئله طراحی بی ام و همیشه یک پله از بنز جلوتر بوده و به نظر من همون سری 7 قابلیت رقابت با انواع سدان های لوکس بنز رو داره.اگر حرف منو قبول ندارید میتونید به طراحی بنزgle توجه کنید که کاملا برگرفته از BMW X6 بوده و همه ی تحلیلگران خودرو به آن اعتراف کرده اند.
طراحی های بی ام و اونقدر کم نظیره که حتی مبنای طراحی بعضی رقبای سرسخت خودش مثل بنز قرار میگیره.
1393/10/20
واقعا خنده دار گفتی. مثل اینکه هیچ وقت در عمرت ماشینهای بنز و بی ام و رو ندیدی. برو دقیق نگاه کن. بی ام و که از قدیم تا الان معروف بوده و همگان اذعان دارند که همه ماشینهاش شبیه به همه. حالا باز خوبه این سری 9 به شکل زیبایی طراحی شده وگرنه چی می گفتی؟ آخه همش شبیه هم فقط یکی رو کشیده تر می کنه یکی رو پهن تر می کنه. هیچ استعداد طراحی در زمینه ظاهر ماشین نداره. البته گفتم خدا را شکر توی این یکی دو سال اخیر باز یک سری طراحیهای خوبی انجام داده که حداقل بگیم یک فرقی کرده. ولی شما یجوری گفتی بی ام و در مسأله طراحی(نه مسائل فنی و غیره) از بنز جلوتره که آدم فکر می کنه اصلا توی این دنیا زندگی نمی کنی. واقعا حرفت خنده دار بود. برو همه مدلهای بنز رو دوست داری با همه مدلهای بی ام و نگاه کن. توی بی ام و همه شبیه همند با یک تغییرات جزئی ولی بنز یکی از یکی متفاوت تر و زیباتر. واقعا این تعجب همگان اس که آیا اساسا بی ام و هیچ طراحی دیگه ای بلد نیست و یا اینکه به خیال باطل فکر کرده همین طراحی از همه طراحیهای دنیا بهتر است و فقط کافی است هر دفعه یک کمی تغییرش بده. آخه همینجوری که نمیتونی حرف بزنی. اول برو قشنگ نگاه کن بعد بیا بگو. هر وقت توسنتی بدون تعصب نظر بدی میتونی دقیق نگاه کنی. خود من نه اینکه عاشق بنز باشم یا چیز دیگه ای، ولی برو از هر کی میخوای سوال کن بگو کدوم کمپانی هست که همه ماشینهاش شبیه همه و هیچ تغییر اساسی در طراحی و ظاهرش نمیده تنها چیزی که بهت میگن بی ام و است حالا نمیدونم یا شما خیلی به بی ام و تعصب داری و یا مدلهای بقیه ماشینها رو ندیدی.
1393/10/15
ای کاش بابایه منم تو این دولت یه مقامی داشت که می تونستم از این ماشینا سوارشم .
دیگه نمی گم خرمایه دار ترین ادم بود
ازما ایرانی ها بدبخت تر خودرمونییم.
سوار شدن این جور ماشینا برا ما ها رویاست ولی برا عربا مثل......
و اینم تو پرانتز بگم من دیگه نخواستم بحث بازش کنم دیگه امیدوارم خودتون گرفته باشید منظورمو
1393/10/15
سلام دوس عزیز چرا از پدر گرامی مایه میزاری برو مرد باش یا علی بگو و نون بازوی خودت رو بخور انشالله این نشد دیگه پراید رو حتما صاحب میشی لوگوی سایپای پشتش رو میکنی یه ب ام و ابی خوشگل میچسبونی جاش تموم شد رفت مال دنیا قصه خوردن نداره
1393/10/15
با این وضع اقتصادی دیگه کسی از صفر بخواد شروع کنه عمرا نمیتونه یه ماشین حتی 100 میلیونی سوار شه.
1393/10/15
خیلی خوشگله! اون چی بود سری 7 زده؟ خیلی زشت شده سری 7 جدید
این باز یه چیزی هست
1393/10/15
سری 9بی ام و چقدر زشته می باخ خیلی از این بهتره
1393/10/15
دوست عزیز سری 9 اگه تولید بشه دقیقا این شکلی نخواهد بود ولی از این الهام خواهد گرفت این فقط یه concept design هست
1393/10/15
شک نکنید بخواد تولید میکنه نمونش i8
1393/10/16
اين همون BMW GRAND LOSO هستش ك فعلا ي رندر ازش تو اينترنت پخش شده
داخل كابينش فوق العادس
هر چي طراحي داخلي رو كه تا حالا ديدين بزارين كنار
برين تو سايت پدال ي نگا ب داخل كابينش بندازين
بي نهايت فوقالعادس