موضوعات داغ

آیا نسل دوم ولستر تولید می‌شود؟

عکس مطلب اول
در طول عرضه هیوندای ولستر از سال 2012، اخبار مختلفی در مورد توقف تولید این خودرو به گوش می‌رسید و بعضی بر این عقیده بودند که هیوندای ولستر دیگر تولید نخواهد شد و تنها به همین نسل ختم می‌شود.
یکی از مسائلی که باعث شده بود چنین اخباری منتشر شود فروش کم این خودرو بود به طوریکه در اولین سال (2012) توانست تنها 35 هزار دستگاه به فروش برساند و این عدد در سال‌های بعد یعنی 2013 و 2014 به ترتیب به 31 و 28 هزار دستگاه افت پیدا کرد.
اما در طول نمایشگاه دیترویت در آمریکای شمالی، معاون هیوندای آمریکا اعلام کرده که همان تیمی روی نسل دوم هیوندای ولستر در حال کار است که روی هیوندای سانتاکروز کار می‌کند و امیدوار است که ولستر بتوان به فروش خوبی در بازار آمریکا دست یابد.
نکته‌ای که هیوندای در مورد مدل ولستر مشخص کرده این بوده که این شرکت کره‌ای با تولید ولستر تنها به دنبال فروش بیشتر نیست و با این مدل می‌خواهد به برندسازی خود نیز کمک کند.
تا به حال بعد از عرضه ولستر، مدل‌های مختلفی از آن مانند توربو و یا مدل R عرضه شده‌اند و هیوندای قصد دارد تا در هفته‌های آتی و در نمایشگاه شیکاگو یک نسخه دیگر نیز از این خودرو را معرفی کند.
در هر صورت موضوعی که مشخص شده این است که گویا هیوندای مصمم است تا نسل دوم از ولستر را تولید و عرضه کند و فعلاً فروش نه چندان دلچسب آن مانع از ادامه تولید این مدل نخواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/10/29
بنظرم اگه با همین قیمتی که داره یه مدل دیفرانسیل عقب ازش بسازنو گرونش نکنن اونوقت با توجه به سگمنت این ماشین میتونه موفقتر عمل کنه
1393/10/29
معلومه تو این رنج قیمت هیچکس پول برای این ماشین نمیده مگر افراد خاصی که می خوان ماشینایی که به نسبت تو بازار کمتره رو سوار بشن یعنی به اصطلاح تک باشن. کلا ماشینای هیوندای به نسبت کیفیت و ارزش برند خیلی گرونه.
1393/10/29
به نظر من فروشش تو ايران زياد بوده تا حالا