موضوعات داغ

گربه ایتالیایی پژو!

عکس مطلب اول
نسخه جدید پژو RCZ R در نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه واقع در شهر ورونا ایتالیا معرفی شد. شاید با خود بگویید که یک خودروی چهارچرخ در نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخ‌ها چه می‌خواهد، ولی خوب است بدانید که این خودروی اسپرت فرانسوی تحت عنوان RCZ R Bimota حاصل همکاری بین پژو و موتورسیکلت و دوچرخه ساز نام آشنا یعنی بیموتا است.
از نظر فنی، پیشرانه پژو RCZ R بیموتا بروزرسانی شده که در زیر کاپوت آن یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژر بنزینی نصب شده که حاصل احتراق مخلوط سوخت و هوا در سیلندر آن، قدرت موتور 300 اسب بخاری است که نسبت به نسخه استاندارد افزایش 34 اسب بخاری قدرت را به لطف یک سیستم اگزوز سفارشی با یک دریچه بای پس جدید برای توربوشارژر، تجربه کرده است.
در محصول جدید پژو و بیموتا، تغییراتی فراتر از موتور هم وجود دارد که به عنوان مثال می‌توان به سیستم ترمز قدرتمندتر چهار پیستونه کالیپراسیون شده با دیسک 380 میلی متری اشاره کرد. دیگر مزایای خوب همکاری میان پژو و بیموتا در شکل گیری مدل جدید RCZ R هم کاهش ارتفاع 10 میلی متری به لطف سیستم تعلیق جدید آن است. در رنگ آمیزی بصری چهره هم بیموتا عناصر طراحی دوچرخه‌های خود را قرض گرفته و با ترکیب سه رنگ سیاه و سفید و قرمز باهم، طرحی شگفت آور و منحصر به فرد را بر روی RCZ R نقاشی کرده که چراغ‌های جلو با پس زمینه مشکی و رینگ‌های آلیاژی مشکی رنگ چرخ‌ها، نقش مکمل بی‌نظیری را بازی کرده‌اند. فضای داخلی کابین به خصوص مجموعه داشبورد و فرمان هم کاملا با چرم آلکانترا پوشیده شده و توسط دوخت‌های مرئی قرمز رنگ به یکدیگر متصل شده‌اند که جوی کاملا اسپرت را در فضای داخلی کابین حاکم کرده‌اند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/8
ماکه توی همون 206 RC موندیم چه برسه به این قول بی شاخ و دم ... مونتاژ کردن شونم به درد عمه شون میخوره ... آخه یه مونتاژ هم باید بیش از 12 سال در هر مدل اونم ببدون تغییر باید طول بکشه ... تازه فاز بعد تغییر چراغ و سپر هست و اونم باید 12 سالش طی بشه ... خخخخخخخخخخخخخخخ مملکت که نیست ... مهد هنرنمائی ابر دانشمند هاست
1393/11/9
khodro sazi pejo ye chand saliye dare khob amal mikone haselesham pejo 308
rcz tarahiye zibayi dare man in khodro ro az nazdik didam
va bayad begam keyfiyate khobi dare ama chizi ke to zoghe man zad difransiyel jolosh bod
ke gheshre javan omoman donbale dif aghab hastan ke in mashinam az nazar tarahi bishtar gheshre javan ro be khodesh jazb mikone va dif jolo bodanesh to zogh mizane ba ghymate estandare 115 ta 125 melyon dar mantaghe azad bayad begam roghabaye sar sakhti nazire mustang ya Camaro daran ke yekhorde eron tar az ine va hata be khodrohaye arzan tar mesle Toyota gt 86 ke ye mashine esporte tamam ayar hastesh vagheymate magholaneye 87 melyonta 90 melyon ro to mantaghe dare