موضوعات داغ

احیای گرند چروکی SRT به صورت ویژه

عکس مطلب اول
جیپ نسخه‌ای ویژه و محدود از نسل قدیم شاسی بلند گرند چروکی SRT را برای فروش در ماه آینده با برچسب قیمتی 64 هزار و 999 پوند، لیست کرد.
جیپ برای ویژه کردن این نسل از گرند چروکی برای ظاهر آن یک کیت بدنه به همراه رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی مات را ارائه کرده که کیت بدنه آن شامل چراغ‌های جلو جدید با پس زمینه مشکی، جلوپنجره مشکی رنگ به همراه نشان سیاه جیپ و یک سپر جدید جلو با ورودی‌های هوای اصلاح شده و یک ردیف چراغ LED با قابی مشکی رنگ در بالای مجموعه سپر و زیر چراغ‌های اصلی می‌شود.
در داخل خودرو هم با استناد به گفته‌های شرکت سازنده، تغییراتی صورت گرفته که بخشی از آن شامل صفحه نمایشگر لمسی 8.4 اینچی مجهز به سیستم بلوتوث و ناوبری یا همان GPS، سیستم کروز کنترل تطبیقی و 19 بلندگو با سیستم صوتی قوی‌تر می‌شود.
با وجود تغییرات گسترده خارجی و جزیی داخلی، پیشرانه خودرو دست نخورده باقی مانده و جیپ گرند چروکی ویژه ما همچنان نیروی خود را از یک پیشرانه 6.4 لیتری تنفس طبیعی هشت سیلندر با آرایش V شکل سیلندرها و قدرت تولیدی 461 اسب بخاری تغذیه می‌شود که به کمک یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک نیرو را به چرخ‌ها منتقل می‌کند که موجب ثبت شتاب حدودی 5 ثانیه‌ای شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/10
جیپ است دیگر...کسی عمرا اگر باشه که نپسنده