موضوعات داغ

دو عکس از نسل بعدی تویوتا هایلوکس؟

عکس مطلب اول
سال گذشته عکاسان جاسوسی چند تصویری از یک وانت استتار شده در حین تست جاده‌ای به عنوان مدل جدید تویوتا هایلوکس در فضای مجازی منتشر کردند که در نهایت چندی پیش دو تصویر از نسل جدید این خودرو بدون هیچگونه نقاب و پوششی بر چهره آن منتشر شد که در پی آن شایعات زیادی در خصوص مدل 2016 بودن این خودروی در تصویر به عنوان نسل جدید تویوتا هایلوکس قوت گرفت.
با توجه به محیط عکس برداری و اطراف خودرو می‌توان گفت که تصاویر به طور حتم به صورت مخفیانه در یکی از کارخانجات تولیدی تویوتا گرفته و منتشر شده است.
اگر این خودرو را به عنوان نسل بعدی تویوتا هایلوکس فرض کنیم، با این حساب طراحی ظاهری این خودرو نسبت به نسل فعلی هایلوکس پیشرفت‌های زیاد داشته و خیلی بهتر از قبل شده است. جلوپنجره مشبک خودرو با ستون‌های افقی برجسته و همچنین چراغ‌های بزرگ زنون و LED خودرو در کنار سپر حجیم و پُف کرده، عظلانی و قدرتمندتر از قبل به نظر می‌رسند. در مورد عقب خودروهای سگمنت وانتها هم نمیتوان نظر خاصی داد، چون معمولا قسمت عقب این دسته از خودروها ساده طراحی می‌شود و این اصل هم برای خودروی در تصویر صادق است.
در بخش فنی خودرو هم هنوز اطلاعات موثقی در دست نیست، اما نسل فعلی هایلوکس از دو پیشرانه 3 لیتری و 2.5 لیتری با قدرت میانگین 144 اسب بخاری و 343 نیوتن متری در زیر کاپوت خود سود می‌برند که برای نسل بعد هایلوکس می‌توان انتظار پیشرانه‌ای حدودا 200 اسب بخاری را داشت.
به هر حال تا معرفی رسمی این محصول باید منتظر ماند، شاید این خودرو برندی جدید یا نسل بعدی وانتی دیگر از سری محصولات گشترده تولیدی تویوتا باشد، اما بر اساس شواهد و اطلاعات منتشر شده به همراه تصاویر می‌توان 90 درصد این خودرو را با نام هایلوکس شناسایی کرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/16
تویوتا بجز پیشرفت چیزی رو نمیفهمه.برعکس ایران خودرو فقط پیشرفت رو نمیفهمه!
1393/11/16
درسته ولی تویوتا همه جای دنیا به محافظه کار بودن توی طراحی و تکنولوژی هاش معروفه.اینم یه نمونه دیگه که چنگی به دل نمیزنه.البته من خودم هایلوکس دارم،ولی تویوتا بعد از مدت کوتاهی خسته کننده میشه.اگه اینو با نیسان ناورا np300 2015 مقایسه کنید میفهمید که محافظه کاری کمی توش هست.ای کاش اون میومد ایران.در کل درود بر تویوتا و نیسان ومیتسوبیشی....
1393/11/18
اگر ایرانخودرو الان دست بخش خصوصی بود مطمعن باش محصولی تولید میکرد نه شاید قابل مقایسه با برخی خودرو ها نبود ولی قابل رقابت با بعضی کارخونه ها ی مطرح بود
1393/11/19
سلام بر همگی تویوتا این نسل رو از امریکایی ها کپی کرده
1393/11/19
تویوتا برای هایلوکس نیازی به کپی برداری نداره چون محصول جهانیش هست ولی توی آمریکا نیست تا بخواد ذائقه آمریکایی ها رو تامین کنه.شاید توی مدل تاندرا و تاکوما تا حدی اینجوری باشه ولی اگر کپی بود مطمئناً فورد و GM ازش شکایت میکردند...