موضوعات داغ

کیمن GT4، اسب اصیل اشتوتگاردی

عکس مطلب اول
پورشه به طور رسمی از خودروی موتورمیانی کیمن GT4 رونمایی کرد، خودرویی کوپه و جمع و جور که بدون شک یکی از بهترین خودروهای کلاس سوپراسپرت‌ها به شمار می‌رود.
قدرت پورشه کیمن GT4 به طور استاندراد توسط یک پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر خوابیده نصب شده بین دو محور جلو و عقب تامین می‌شود که با قدرت 385 اسب بخاری ( 283 کیلووات ) خود در دور موتور 7400 دور بر دقیقه و کمک گرفتن از یک جعبه دنده شش سرعته دستی می‌تواند با مصرف سوخت 10.3 لیتری بنزین به صورت میانگین، حداقل شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 294 کیلومتر بر ساعتی را تنها با تولید 238 گرم گاز CO2 در هر کیلومتر، به ثبت برساند.
در طراحی خارجی کیمن GT4 نسبت به دیگر محصولات در محدوده کیمن هم تغییراتی صورت گرفته که شکاف جلویی درب صندوق جلو، آینه‌های کوچک‌تر و آیرودینامیکی‌تر، ورودی‌های هوای جدید رادیاتور در اطراف سپر و همچنین یک باله بزرگ عقب ثابت نصب شده بر روی درب موتور، بخشی از این تغییرات را شامل می ‌شوند.
در داخل اتومبیل هم اجزایی همچون غربیلک اسپرت فرمان، صندلی‌های اروگونومیک اسپرت راننده و شاگرد، پنل و دستگیره‌های داخلی درها و همچنین درب محفظه ذخیره سازی داشبورد توسط چرم با کیفیت آلکانترا روکش شده‌اند.
گفتنی است که پورشه کیمن GT4 قرار است در نمایشگاه خورویی ژنو ماه مارس در معرض دید عموم قرار گیرد و طبق اعلام رسمی کمپانی پورشه هم این خودرو را با برچسب قیمتی 85 هزار و 779 یورویی در آلمان و 84 هزار و 600 دلاری در آمریکا می‌توان ثبت سفارش کرد.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/16
به نظرم از نظر نمای ظاهری خیلی جذاب تر از 911 هست.