موضوعات داغ

کوانت، خودروی چهار سرنشینه کوئینگزگ

عکس مطلب اول
کانسپت کوانت یا nanoFlowcell Quant E-Sportlimousine را که در نمایشگاه سال گذشته ژنو توسط خودروساز سوئدی کوئینگزگ معرفی شد را به خاطر دارید؟ امسال هم در نمایشگاه خودرویی ژنو ماه مارس، کوئینگزگ طرح تکمیلی این نشان تجاری را با اصلاحات جزیی نسبت به گذشته به همراه خود به هشتاد و پنجمین دوره نمایشگاه ژنو خواهد آورد.
کانسپت جدید کوئینگزگ با لقب nanoFlowcell Quant F در واقع اولین طرح خودروی چهار نفره الکتریکی کوئینگزگ مجهز به تکنولوژی درایو nanoFlowcell است که همچنان اصالت این کمپانی را حفظ کرده و با توان تولید انرژی 800 کیلو واتی یا به عبارتی دیگر 1090 اسب بخاری می‌تواند سرعت اتومبیل را طبق محاسبات به بیش از 300 کیلومتر بر ساعت رسانده و تنها با یک بار شارژ کامل باطری هم مسافتی حدود 800 کیلومتر را بدون شارژ مجدد و بدون تولید هیچگونه گازهای آلاینده محیط زیست و همچنین بدون کمک گرفتن از پیشرانه‌های احتراقی، بپیمایند!
بدنه این خودروی چهار سرنشینه اسپرت 525 سانتی متری هم به طور کامل از الیاف فیبرکربنی ساخته شده است و دیگر ویژگی منحصر به فرد این خودرو نیز چهار چرخ محرک بودن آن به طور دائمی است که بر روی هر یک از چرخ‌ها یه موتور الکتریکی مجزا نصب شده و با توجه به نیاز هم خود را با شرایط مختلف وفق می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی این خودرو هم همانطور که اشاره‌ای به آن شد، موتور پیش برنده یا سیستم درایو nanoFlowcell خودروست که به جای هیدروژن و اکسیژن در آن از مایع یونی مثبت و منفی استفاده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد