موضوعات داغ

مدلی جدید از آئودی در راه ژنو

عکس مطلب اول
آئودی پیش از برگزاری نمایشگاه ژنو 2015 در ماه مارس پیش رو، مقدمه‌ای برای معرفی نسل جدید آئودی پرولوگو آوانت (Avant Prologue) با انتشار چند تیزر تصویری ترتیب داد. به زبان ساده، طراحی مدل مفهومی آئودی آوانت برگرفته از سه محصول A6، A7 و A8 همین کمپانی است که تحول عظیمی در طراحی ظاهری این محصول به وجود آورده است.
طبق معمول برای یک طرح مفهومی تازه به نمایش گذاشته شده، هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی در دسترس نیست، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده به همراه تصاویر در محدوده قدرتی به احتمال زیاد در زیر کاپوت خودرو یک پیشرانه 4 لیتری توئین توربو یا به عبارتی دیگر توربو دوقلو هشت سیلندر با آرایش V شکل سیلندرها قرار خواهد گرفت که با 597 اسب بخار قدرت و اوج گشتاور 750 نیوتن متری خود، بر روی کاغذ می‌تواند شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه‌ای را به ثبت برساند.
در پشت چهره پرولوگو آوانت هم خصیصه اسپرت و مدرن نهفته شده که توسط یک جلو پنجره مشبک شش ضلعی بزرگ، رینگ‌های پنج پره‌ای بزرگ Razorblade با رنگ بدنه مات و همچنین چراغ‌های ماتریسی کوچک کشیده جلو، ورودی‌های هوای بزرگ اطراف سپر با چراغ‌های LED در اطراف آن و در پشت اتومبیل توسط خروجی‌های اگزوز دوبل چند ضلعی و سپر عقب عضلانی و یک اسپویلر سقفی، به صورت فیزیکی در ظاهر نمایان شده است. در داخل خودرو هم با استناد بر اطلاعات منتشر شده، برای انتقال سادگی و راحتی و استفاده آسان‌تر، طراحان کلید و دکمه‌های موجود بر روی داشبورد و کنسول مرکزی را حذف کرده و همگی را به لطف پیشرفت‌های چشمگیر تکنولوژی در دو سه دهه اخیر در یک صفحه نمایشگر لمسی OLED گنجانده‌اند.
اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در نمایشگاه ژنو ماه مارس...

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/25
نقاشی خوبیه
1393/11/27
با سلام و عرض ارادت خدمت دوستان ایران خودرو و سایپا
انواع هواپیما و بالگرد و صنعت نفت رو اورهال میکنیم اما هنوز بر طبل پیکان وانت و پراید میکوبیم من موندم این همه مهندس و کارگردر این مجموعه چی کار میکنند / آقایون 100 عدد بنز یا آئودی بگیرید مهندسی معکوس کنید چرا این کار رو نمیکنید شما اگه بتونید ماشین یکصدومی رو که میسازید 80% کارایی این ماشینها رو داشته باشه موفقین
اما چرا انجام نمیشه نمیدونم
بعد دوستان میان در مورد ماشینهای چینی بحث میکنند
اگه فرخوان بدن با حقوق عالی قول میدم از این بهتر تو ایران ساخته بشود داریم جوان و با تجربه با سواد به خدا میتوانیم
1393/11/28
وهاب به نظرت تا حالا نمیتونستن این کاری که شما میگی رو بکنن!؟ تا وقتی بازار انحصارا و در بست در اختیارشونه چرا باید همچین کاری بکنن !کیفیت پایین و سود بالا دیگه بیشتر از این چه چیزی میخوان!امنیت و آرامش مردمم که اصلا مهم نیست! مردم هم که ناچار به خرید ازشونن .پس حالا حالاها داستان به همین منواله...