موضوعات داغ

پوست اندازی تویوتا آونسیس

عکس مطلب اول
تویوتا دو عکس از فیس لیفت سدان آونسیس (Avensis) و استیشن این مدل به عنوان مقدمه‌ای برای معرفی رسمی این محصول در هشتاد و پنجمین دوره نمایشگاه خودرویی ژنو منتشر کرد.
طراحی و توسعه چهره مدل جدید آونسیس در استودیو طراحی ED2 تویوتا واقع در جنوب فرانسه توسط کمپانی R&D بروکسل انجام شده که باعث کشیده‌تر شدن چهره خودرو با جزئی‌کاری‌های بیشتر شده است. در تصاویر ارائه شده توسط تویوتا تنها چهره جلویی دو مدل آونسیس به نمایش گذاشته شده که به طور کلی چراغ‌های آن کمی ساده‌تر و بزرگ‌تر و مجهز به لامپ‌های LED با ابروهای کشیده نواری LED و چراغ‌های مخصوص روز شده و جلوپنجره خودرو هم به نسبت قبل قدری کوچک‌تر طراحی شده تا فضا را برای اجرای طرح جدید ورودی‌های بزرگ‌تر و زیباتر بر روی ورودی بزرگ ذوزنقه‌ای شکل مدل قبل، بیشتر کنند و همچنین در طرفین سپر هم مه شکن‌های گردی شکل توسط قابی مشکی رنگ احاطه شده‌اند.
در حال حاضر تویوتا به انتشار همین دو تصویر بسنده کرده کرده و سخنی از مشخصات فنی و پیشرانه این خودرو به میان نیاورده است، اما با توجه به استفاده نسل قبل از یک پیشرانه 3.5 لیتری V6 با توان خروجی 268 اسب بخاری و گشتاور 336 نیوتن متری، می‌توان انتظار همین پیشرانه بعلاوه چند پیشرانه بروز دیگر را بر روی فیس لیفت آونسیس داشت.
با توجه به این که تویوتا اطلاعات اولیه این خودرو را در نمایشگاه ژنو و اطلاعات تکمیلی آن را هم در دراز مدت منتشر خواهد کرد، اما می‌توان انتظار تردد این دو محصول در خیابان‌های انگلستان را در تابستان همین امسال داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد