موضوعات داغ

تداوم نسل DS با مدل جدید سری 5

عکس مطلب اول
سیتروئن همچنان به گسترش دامنه DS5 با ارائه یک مدل جدید با طیف وسیع‌تری از فناوری‌های پیشرفته و با تغییرات اساسی ظاهری و محدوده موتوری، ادامه خواهد داد.
سیتروئن DS5 در نمای ظاهری خود تغییرات چشمگیری را تجربه کرده که عمده آن‌ها شامل چراغ‌های جدید جلو تمام LED مجهز به لامپ‌های زنون با الگوهای جدید قرارگیری لامپ‌ها می‌شود که توسط لامپ‌های نواری شکل و چراغ‌های مخصوص روز حاشیه آن، اصالت مدل قبل خود را همچنان حفظ کرده است. قسمت اطراف سپر یا همان هدایت کننده‌های معروف هوای سیتروئن DS5 و پرژکتور و مه‌شکن بالا و پایین آن و همچنین تکه کوچک کرومی زیر آن هم دست نخورده باقی ماندهاند و زوار کرومی رنگ زیر درها هم در مدل جدید همچنان حفظ شده است، اما قسمت جلوپنجره اتومبیل به طور کلی اصلاح شده و نشان کرومی رنگ سیتروئن امتداد یافته تا انتهای جلوپنجره هم به طور کامل حذف شده و به جای آن یک نشان DS در مرکزیت جلوپنجره نصب شده و اطرف مجموعه جلوپنجره هم قابی کرومی طراحی شده است. پایین‌تر از این مجموعه و در قسمت پایینی سپر هم، ورودی‌های هوای رادیاتور بزرگ‌تر از قبل در نظر گرفته شده‌اند.
در محدوده موتوری خودرو هم سیتروئن موتور جدید THD بنزینی را در نظر گرفته که با افزایش 90 اسب‌بخاری قدرت نسبت به مدل قبل، حداکثر 210 اسب‌بخار قدرت و در حداکثر کارایی خود هم نهایت 240 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که توسط یک جعبه دنده شش سرعته دستی سازماندهی شده و به چرخ‌ها منتقل می‌شود.
سیتروئن DS5 طبق ادعاهای شرکت سازنده در نمایشگاه خودریی ژنو ماه مارس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و از ماه جوییه سال جاری هم جهت عرضه به بازار در نمایندگی‌های مجاز این شرکت قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/28
نمیدونم فورد از رو این کپی برداری کرده یا این از رو فورد در هر صورت نمای جلوش قشنگه ولی در عقب چنگی به دل نمیزنه چراغاش یه جوریه حال نکردم