موضوعات داغ

GT3، نسخه ویژه استون مارتین ونتیج

عکس مطلب اول
امسال استون مارتین برای مدل GT3 ونتیج برنامه‌ای ویژه تدارک دیده و آن را متفاوت‌تر از هر سال طراحی و تولید کرده است. طراحی تهاجمی‌تر و پیچیده‌تر و جسورانه در کنار زیبایی منحصربفرد محصولات تولیدی استون مارتین که موجب خلق استون مارتین ونتیج GT3 در یک بُعد جدیدی شده است.
از لحاظ قدرتی، استون مارتین در زیر کاپوت ونتیج GT3 یک موتور 6 لیتری 12 سیلندر V شکل با توان خروجی 591 اسب بخاری (441کیلووات) و حداکثر گشتاور 625 نیوتن متری را به خدمت گرفته که با اتصال آن به یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک مجهز به پدال‌های تعویض دنده تعبیه شده در پشت فرمان برای اداره گیربکس به صورت دستی موجب شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت تقریبی 297 کیلومتر بر ساعتی برای نسخه ویژه استون مارتین ونتیج شده است.
علاوه بر پیشرانه ویژه، استون مارتین یک کیت بدنه اختصاصی گسترده را هم برای ونتیج GT3 در نظر گرفته که به طور عمده شامل ضربه گیرهای جدید، یک جلوپنجره مشکی رنگ مشبک سنتی استون مارتین با دو ستون عمودی نارنجی رنگ در میان آن و کاپوت موتور جدید ترکیبی فیبرکربنی، رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی هفت پره مشکی رنگ با لاستیک‌های پایلوت سوپر اسپرت میشلین و رکاب‌های فیبرکربنی زیر درها و همچنین طیف وسیعی از قطعات آیرودینامیکی همچون اسپویلر بزرگ فیبرکربنی زیر سپر جلو با نقاشی نارنجی رنگ سطوح آن و باله بزرگ فیبرکربنی ثابت عقب و یک دیفیوزر بزرگ فیبرکربنی در زیر سپر عقب خودرو می‌شود. در داخل اتومبیل هم استون مارتین کابین ونتیج GT3 را به طور کامل با چرم آلکانتارا و الیاف فیبرکربنی شکل داده و با صندلی‌های اسپرت و فرمان پیچیده شده به دور چرم آلکانتارا و همچنین دستگیره‌های تسمه‌ای درها و پنل‌‌های فیبرکربنی آن، کار خود را تکمیل کرده است.
طبق اطلاع رسمی استون مارتین هم، این خودرو یعنی ونتیج GT3 تنها در 100 دستگاه تولید خواهد شد که برای اولین بار در سوم ماه مارس 2015 در نمایشگاه اتومبیل ژنو در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد