موضوعات داغ

شمارش معکوس GTA اسپانو برای ژنو

عکس مطلب اول
اسپانیا GTA با مدل جدید GTA اسپانو به هشتاد و پنجمین دوره نمایشگاه اتومبیل ژنو در ماه مارس 2015 می‌رود. خودروی جدید حاصل از همکاری میان دو شرکت اسپانیا GTA و کمپانی پیشگام در تکنولوژی یعنی "گراف نانو" که با به کارگیری پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز صنعت خودرو در محصول سوپر اسپرت اسپانیایی، آن را برای رقابتی تازه با بزرگان این صنعت آماده کرده‌اند.
همانطورکه مشخص است، خودروی جدید اسپانیا GTA در پشت نام پرچم‌دار این شرکت یعنی GTA اسپانو ارائه خواهد شد که به نسبت قبل پیشرفت‌های چشمگیر و قابل توجهی را در بخش‌های مختلف قدرتی و طراحی ظاهری تجربه کرده است.
با توجه به این که شرکت سازنده تصاویر کاملی از این خودرو منتشر نکرده و رونمایی رسمی از این محصول را در نمایشگاه خودرویی ژنو گذاشته است، با این حال اطلاعاتی رسمی از قسمت مولد قدرت خودرو منتشر کرده که متشکل از یک پیشرانه توربوشارژر دوقلو 10 سیلندر V شکل می‌شود که به طور چشمگیری در نهایت کارایی خود می‌تواند 925 اسب بخار (680 کیلووات) قدرت و 1220 نیوتن متر گشتاور تولید و برای تحقق شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 370 کیلومتر بر ساعتی، روانه چرخ‌ها کند.
علاوه بر این، شاسی و بدنه نسل جدید GTA اسپانو هم به طور کامل از فیبرکربن و تیتانیوم و کولار ساخته شده که روشی انقلابی در طراحی و تولید شاسی خودروها به حساب می‌آید که شرکت سازنده برای خاص‌تر کردن بیش از پیش این خودرو سیاست تولید محدود 99 دستگاهی برای مدل جدید GTA اسپانو را در پیش گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد