موضوعات داغ

تنها G کلاس جایگزین G کلاس می‌شود!

عکس مطلب اول
مرسدس‌بنز مدل مفهومی G کلاس چهار چرخ محرک G500 یا به عبارتی دیگر برادر کوچک‌تر مرسدس‌بنز معروف شش چرخ G63 AMG 6X6 را با قابلیت آفرودی بی نظیر همچون برادر خود و پیشرانه‌ای V8 قدرتمند، معرفی کرد.
از لحاظ قدرتی، مرسدس‌بنز G500 در زیر کاپوت خود از یک موتور 4 لیتری هشت سیلندر V شکل یورو 6 با دو توربوشارژر قدرتمند استفاده می‌کند که با فشردن پدال گاز و افزایش دور موتور G500 قدرتی برابر با 422 اسب بخار از غرش موتور 8 سیلندر مرسدس بنز خارج شده و روانه چرخ‌های 22 اینچی مجهز به لاستیک‌های خارج از جاده‌ای عاج بلند در چهار طرف خودرو برای گذر از هرگونه سطحی بدون کوچک‌ترین محدودیتی می‌شود.
در طراحی خودرو هم مرسدس‌بنز از پلتفرم خودروهای آفرودی G کلاس خود که در چهره متشکل از چراغ‌های گردی شکل با پروژکتورهای LED زیر آن و جلوپنجره مستطیل شکل با نشان بزرگ کرومی مرسدس‌بنز در وسط آن و همچنین حاشیه فیبرکربنی گلگیرهای روی چرخ‌ها و چراغ‌های LED در دو طرف سایه بان و چراغ های مستطیل شکل سنتی عقب و... می‌شود، استفاده کرده است.
از دیگر ویژگی‌های اساسی خودرو هم به طور عمده می‌توان مواردی همچون سپر AMG جلو، هواکش‌های فیبرکربنی اطراف موتور بر روی بدنه، رینگ‌های 22 اینچی با لاستیک‌های 325/55 R22 و... را نام برد.
به گفته مرسدس بنز، این خودرو هم همچون G63 AMG 6X6 ممکن است برنامه‌ای تولید محدود برای آن ترتیب داده شود، اما در حال حاضر تولید انبوه یا تولید محدود بودن این خودرو در حال بررسی است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/12/5
تاریخچه این مرسدسهای کلاس G داستانی داره... که باید حسرتشو بخوریم فعلا
حیف کاش شرایط ما جور دیگری بود الان!
1393/12/6
معرفی این مرسدس همزمان با عرضه دناست!
ویران خودرو بدجوری داره به خودروسازی دنیا نزدیک میشه!
1700cc حجم موتور؛114 اسب بخار!
فکرشو بکن...
با شتاب 12.5 ثانیه ای خیلی راحت پیکانو میگیرید باهاش.ازین بهتر چی میخواین؟!
(آدم وقتی این هیولای بی نظیرو میبینه افسوس میخوره به حال خودروسازی کشورش)
1393/12/7
داداش من ما کجا اونا کجا تازه این دنا رو که میگی 50 تومن آب میخوره من که توان خریدشو ندارم
شعور ما به اندازه این کشور بی نام و نشان آذربایجان هم نیس که دارن بهترین ماشینارو سوار میشن هیچی هم ندارن نه نفتی نه گازی نه معادنی هیچی .....
دس رو دلم نزارین ....
1393/12/7
ماشین تغریبا خوبیه چون من دیروز باهاش تصادف کردم
1393/12/7
اتومبیل فوق العاده ... اساس ساخت در مانورهای نظامی و برای ارتش المان بکار گرفته میشه.