موضوعات داغ

ادامه راه سوپر ولوچه با آونتادور

عکس مطلب اول
هایپرکار میلیونی وننو با موتور 750 اسب بخاری را به یاد دارید؟ لامبورگینی در روزهای اولیه برگزاری نمایشگاه ژنو، نسخه سوپر ولوچه آونتادور را با همین پیشرانه 12 سیلندر 750 اسب بخاری وننو اما با قیمتی چندین برابر کمتر معرفی کرد.
مدل جدید لامبورگینی آونتادور LP750-4 SV هزنیه‌ای 327 هزار و 190 یورویی به علاوه مالیات را به خریداران خود متحمل خواهد کرد که در قبال پرداخت چنین هزینه‌ای یک پیشرانه 12 سیلندر V شکل 750 اسب بخاری به همراه یک جعبه دنده هفت سرعته ISR مجهز به پدال‌های تعویض دنده دستی پشت فرمان با قدرت تعویض دنده در کمتر از 50 میلی ثانیه برای رساندن شتاب صفر تا صد خودرو به حداقل 2.8 ثانیه و حاکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعتی نصیبتان خواهد شد.
در چهره آرایی این محصول هم لامبورگینی مثل همیشه سنگ تمام گذاشته و در جلو خودرو یک اسپویلر بزرگ فیبرکربنی با ورودی‌های بزرگ‌تر و رکاب‌های فیبرکربنی زیر درها و در عقب هم یک باله بزرگ فیبرکربنی ثابت را علاوه بر یک دیفیوزر بسیار بزرگ کشیده شده در تمامی سطح زیرین سپر و ... را استفاده کرده که موجب عضلانی‌تر و خشن‌تر شدن چهره آونتادور همانطوری که باید باشد، شده است.
در داخل خودرو هم به سبک خودروهای خاص لامبورگینی، بهترین‌ها بکار گرفته شده‌اند که بخش اعظم آن‌ها شامل چرم‌های آلکانترا پیچیده شده به دور فرمان و داشبورد و صندلی‌ها با دوخت‌های قرمز رنگ برجسته و استفاده گسترده از الیاف فیبرکربنی در شکل گیری و قاب‌های تجهیزاتی همچون قاب صفحه کیلومتر، کنسول مرکزی و... می‌شود.
پیش از لامبورگینی LP750-4 SV هم شرکت سازنده یه نسخه از لامبورگینی سوپر ولوچه را به تعداد محدود 250 دستگاهی برای خاص کردن آن بر روی لامبورگینی مورسیه لاگو با نام کامل مورسیه لاگو LP670-4 SV اجرا کرده بود و حالا هم نوبت به لامبورگینی آونتادور رسیده تا جا پای بزرگان خود گذاشته و ادامه دهنده راه بزرگان خود باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/12/15
من رونماییشو دیدم البته زردشو رونمایی کرده بودن تو مراسم ولی بالاخره آونتادور سوپر ولوچه اومد
با این حال فکر نمیکنم بتونه به مدل سالگرد لامبورگینی یا همون انیورساری برسه