موضوعات داغ

آئرو 8، برترین خودروی مورگان

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی بریتانیایی مورگان، بهترین محصول ساخته شده تا به امروز خود را در هشتادوپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو 2015 با نام آشنای "آئرو" و کد شناسایی 8 و در نوع کروکی معرفی کرد. خودروی زیبا و لوکس با طراحی جاودانه و نوستالژی صنعت خودروسازی که تماماً با دست ساخته و سرهم شده است.
این خودروی تولیدی مورگان یعنی آئرو 8 (Aero 8) در اصل نسل پنجم از سری محصولات آئرو کمپانی مورگان به شمار می‌رود که توسط یک موتور 4.8 لیتری هشت سیلندر بی‌ام‌و، نیروی مورد نیاز برای به حرکت درآوردن خود را از 367 اسب بخار قدرت تولیدی پیشرانه تامین می‌کند که به طور دلخواه و درخواست مشتری به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.
در بخش‌های مختلف فنی این خودرو هم شرکت سازنده از تجهیزاتی نظیر شاسی تمام آلومینیمی برای به حداقل رساندن وزن خودرو، سیستم تعلیق جدید و آنتی رول برای راحتی و دفع بهتر ضربات وارده از چرخ‌ها به کابین، دیفرانسیل لغزش محدود محصولات BMW، سیستم ترمز ABS، فرمان برقی، کروز کنترل و حتی کیسه‌های هوای ایمنی استفاده کرده است.
اجزا و قسمت ظاهری خودرو هم با وجود تماما دست ساز بودن آن، خیلی خوب و منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در داخل کابین هم چرم‌های باکیفیت قهوه‌ای رنگ بر روی پنل‌های درها و روکش‌های صندلی‌ها، داشبورد و زوار بالایی درها و کنسول ابزار ساخته شده از چوب و همچنین موکت‌های کفی خودرو هم محیطی زنده و شاد را در فضای داخلی کابین حاکم کرده‌اند که با جمع کرن سقف خودرو کامل‌تر هم می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/12/21
تنها نقطه مثبتش داشتن موتور 8 سیلندر bmw هست و بس.
1393/12/21
mashine bahaliye
man ke hal mikonam ba in jor mashian
alabate mashinayi ba tarahiye modern ham dost daram