موضوعات داغ

سرعت، پروژه جدید DMC

عکس مطلب اول
DMC تیونر خوش آوازه صنعت خودرو که بهترین کارهای خود را بر روی خودروهای سوپر اسپرت اجرا کرده و عمدتاً تمرکز خود را بر روی محصولات لامبورگینی می‌گذارد، این بار به سراغ خودروی پرمدعای بریتانیایی مک لارن MP4-12C رفته و با ارائه یک کیت بدنه GT و بروزرسانی‌های پیشرانه، مک لارن MP4-12C را تبدیل به خودروی مورد انتظار خود با لقب ولوسیتا یا با لهجه اصلی ایتالیایی، "ولوچیتا" SE GT ( Velocita SE GT ) با بار معنایی "سرعت" کرده است.
در ابتدا DMC با ارائه یک کیت بدنه GT ، به ظاهر خودرو پرداخته که در جلو شامل سپر جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا و تیغه‌های متعدد شکننده هوا و هدایت کننده آن می‌شود که همگی از فیبرکربن ساخته شده‌اند. DMC بر روی سقف خودرو هم به طور هوشمندانه یک مجرای هدایت کننده هوا برای خنک کاری موتور را بر روی سقف خودرو تعبیه کرده که به خنک کردن سریع‌تر دمای موتور در کنار جریان آب رادیاتورها کمک شایانی کرده است. اسپویلر متحرک عقب هم از فیبرکربن ساخته شده و در زیر سپر هم یک دیفیوز گذاشته شده و در زیر درها هم از رکاب‌های فیبرکربنی استفاده شده است. در داخل خودرو هم DMC تصویری از ولوچیتا ارائه نکرده است، اما طبق گفته‌های این تیونر در تمامی پنل‌ها از چرم‌های با کیفیت قرمز رنگ ایتالیایی و مواد مختلفی از جمله چوب یا فیبرکربن و چرم‌های آلکانتارا استفاده شده اهست.
در محدوده قدرتی هم DMC با دستکاری و بروزرسانی‌های اطلاعات ECU پیشرانه استاندارد مک لارن، حداکثر قدرت تولیدی آن را به 660 اسب بخار ( 485 کیلووات ) و گشتاور تولیدی آن را هم به 680 نیوتن متر افزایش داده که به طور طبیعی در مدل استاندارد حداکثر 592 اسب بخار قدرت و 599 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد