موضوعات داغ

لکسوس LF-SA، سوپر اسپرت کامپکت‌ها

عکس مطلب اول
پیش از آغاز به کار نمایشگاه خودرویی ژنو، لکسوس از محصول کانسپت خود یعنی LF-SA، تیزرهای غیرمستقیم و نیمه را منتشر می‌کرد، اما با شروع به کار رسمی نمایشگاه ژنو، لکسوس راضی به پرده برداری از این خودروی جمع و جور کامپکت خود شد.
کانسپت LF-SA در ظاهر با حال و هوای خودروهای آینده نگر طراحی و توسعه داده شده است، جلوپنجره‌ای بزرگ مشبک با الگوهای داخلی برجسته در میان یک مجموعه سپر یکپارچه بزرگ به همراه هدایت کننده‌های هوا در اطراف و چراغ‌های کوچک تمام LED که چهره‌ای این خودروی کوچک را خشن جلوه داده است. عقب خودرو هم با یک سپر بزرگ، چراغ‌های نواری شکل عقب و یک اسپویلر یکپارچه با سقف خودرو، طراحی شده است که همگی در یک چهارچوب 3400 میلی متری در طول، 1700 میلی متری در عرض با ارتفاع 1430 میلی متری اجرا شده است.
در داخل خودرو هم با توجه به ابعاد کوچک بدنه، فضای باز و جدار را برای راننده و سرنشین جلو فراهم کرده است که در صورت صرف نظر از صندلی‌های عقب برای استفاده، این فضا امکان پذیر است. مجموعه داشبورد و کنسول مرکزی خودرو هم با توجه به این که هنوز در ابتدای کار قرار دارد، خوب و به سبک خودروهای اسپرت طراحی شده است که کنسول مرکزی با کنسول ابزار ادغام شده و صفحه نمایشگر کنسول مرکزی هم با ذهنیتی آینده نگرانه، در قسمت زیرین شیشه جلو اجرا شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/2
الان با این باید بريم فضا