موضوعات داغ

جشن تولد 5 سالگی و طراحی جدید وبسایت

عکس مطلب اول
5 سال گذشت. در اسفندماه سال 88 بود که سایت خودروبانک پس از چند ماه تلاش آپلود شد و حال با فرارسیدن نوروز 94، 5 سال است که همراه با شما در دنیای خودرو هستیم.
در این 5 سال فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم، از هک‌های سنگینی که باعث شد بخشی از اطلاعات ما از دست برود (سال 91) تا اجرا و تهیه پروژه فیلم بررسی خودرو که برای اولین‌بار در ایران در این سطح انجام شد (سال 92) و مقاله‌هایی که از سایت ما برداشته شد و در مجله‌های معروف کشور آن هم با نام خودشان چاپ شدند(!).
در این راه مشکلات بسیاری داشته‌ایم ولی همیشه سعی کرده‌ایم بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهیم و هیچ وقت موانعی که پیش روی ما بود، مانع انجام پروژه‌ها نشد. شاید برای بسیاری مشخص نباشد ولی به طور مثال تهیه فیلم بررسی یک خودرو بیش از آنچه که فکر کنید سخت است و همکاران ما پیگیری‌ها و نگرانی‌های زیادی را تحمل‌ می‌کنند تا یک فیلم خوب روی سایت قرار بگیرد و همیشه سعی کردیم، فیلم‌ها را با بهترین کیفیت، تهیه و تدوین کنیم. البته ادعایی نداریم که خدماتی که ارایه می‌دهیم بی‌عیب و نقص باشند و در بعضی مواقع ایرادهای کوچکی نیز بوجود آمده است ولی سعی کرده‌ایم با مشورت و بررسی بازخوردها و پیشنهادهایی که از کاربران دریافت می‌کنیم، مرحله به مرحله پیشرفت کنیم و از مشکلات گذشته درس بگیریم.
شاید باید گفت تمامی این مشکلات با محبت‌های شما تحمل‌پذیر می‌شوند و همین علاقه به دنیای خودرو است که باعث شده تمامی این چند سال از وقت و انرژی خود گذاشته تا خودروبانک را روز به روز ارتقاء دهیم. همانطورکه می‌دانید، سایت خودروبانک از معدود سایت‌هایی است که در کنار ارایه آخرین تحولات دنیای خودرو، به تولید مطلب و تست خودرو مشغول است و شاید همین برگ برنده ما باشد. ما هیچ وقت کپی نکردیم و همیشه سعی داشتیم تحلیل و بررسی‌های مستقل خودمان را در هر مورد بیان کنیم. در این راستا قسمت‌های جدیدی نیز مانند "خودروهای آینده بازار" یا "تهیه فیلم بررسی خودرو" ایجاد شد که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت و بسیاری به مطالب این قسمت‌ها ارجاع می‌دادند.

سایت جدید Responsive است


اما با شروع سال 94 تغییرات دیگری نیز داریم و همانند گذشته چند قدم به جلو حرکت خواهیم کرد. اولین بخش طراحی جدید سایت است که هم‌اکنون آن را دیده‌اید. این طراحی جدا از زیبایی و جذاب بودن، کاملاً Responsive است و این بدان معناست که اگر در گوشی‌های هوشمند و یا تبلت‌ها به سایت ما مراجعه کنید، سایت به گونه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که بتوانید به راحتی از مطالب آن استفاده کنید و با آن کار کنید. البته حمل بر خودستایی نباشد ولی از تنها سایت‌های خودرویی هستیم که چنین امکانی را در اختیار کاربران قرار داده‌ایم.

خودروی خاصی دارید؟


در سایت جدید قسمتی ایجاد شده به نام "ماشین بازها". این قسمت مخصوص افرادی است که خودروی خاصی دارند و می‌خواهند خودروی خود را نمایش دهند. هر تغییری که در خودروی شما انجام شده باشد اعم از نصب کیت بدنه یا رینگ‌ اسپرت، می‌تواند خودروی شما را خاص کند. شما می‌توانید عکس خودروی خاص خود را با ورود به سایت، برای ما ارسال کنید و پس از تایید، عکس‌ها روی سایت قرار می‌گیرند و دیگر کاربران می‌توانند آن‌ها را مشاهده و به هر کدام امتیاز دهند. البته این قسمت هنوز به صورت آزمایشی ایجاد شده و با توجه به استقبال انجام شده، به صورت کامل روی سایت قرار می‌گیرد.

سری جدید فیلم‌ها


در مورد فیلم‌ها نیز امسال با سری جدیدی از آن‌ها مواجه خواهید شد، شاید بهتر باشد بیش از این توضیحی ندهیم اما خبرهای خوبی در راه است و امسال با ما همراه باشید.

در انتها خوشحالیم که دراین 5 سال، کمک کوچکی کرده‌ایم تا شما کاربران بتوانید بیشتر و بهتر با محصولات ارایه شده در بازار آشنا شوید و بتوانید با تست‌ها و بررسی‌های انجام شده، با آگاهی بیشتری خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید. شاید همین کامنت‌های کوتاه تشکر و قدردانی از ما بوده که نیروی ما را برای ادامه کار مهیا کرده است و باعث شده تا تمامی مشکلات را به جان خریده و کمیت و کیفیتی بهتر را به شما عرضه کنیم. به قول سعدی:
مرا زمانه ز یاران به منزلی انداخت
که راضیم به نسیمی کز آن دیار آید

امیدواریم که سال 94، سالی پر از شادی و سلامتی برای شما باشد و بتوانید امسال به خودروی مورد نظر خود برسید!

نظرات کاربران

31 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/5
با سلام و عرض خسته نباشید
الان از سایت responsive شما و با گوشی نوت 4 دارم براتون کامنت میذارم و از تلاش بسیار زیاد شما تشکر میکنم
امیدوارم موفق باشید
1394/1/5
منم با این Responsive بودنه خیلی حال کردم :)
باریکلا
1394/1/5
ممنون از تلاش هاتون.
سایت خوب و به روزی دارین
1394/1/5
ممنون از سایت خوبتون. خسته نباشید. بخش فیلمتون عالیه.
1394/1/5
با سلام خسته نباشید به همه بچه های خودرو بانک و عرض تبریک سال نو به همه هموطنان. واقعا سایت بسیار مفید و به روزی دارین و در کمال بی طرفی خودروها رو بررسی میکنین. به نظر من و البته خیلی ها، جذابترین بخش سایت، فیلم های بررسی خودرو هست که خداروشکر وعده های خوبی از شما شنیدیم.
در آخر بازم تشکر میکنم از شما به خاطر سایت بسیار مفیدتون
1394/1/5
کارتون تحسین برانگیزه
امیدوارم این حرکت رو به جلو مستدام باشه و هر روز قوی تر و محکم تر از دیروز در این مسیر گام بردارید.
1394/1/5
تقریبا من هر روز تو سایتتون هستم و از مطالبش استفاده می کنم و لذت می برم.
1394/1/5
نکته مثبت این سایت ب روز شدن تم هست
اطلاعات خوبی هم داره
مرسی خسته نباشید
1394/1/5
سلام. خیلی از تلاش شما سپاس گزارم. ایشالا طراحی سایت از این هم بهتر بشه. پیشنهاد می کنم برای تماشای ویدیو های بررسی ،یه مبلغ کمی رو از کاربرها دریافت کنید که مقداری به هزینه هاتون کمک کنه.
1394/1/5
در اونصورت ساخت فيلم ها فايده اى نخواهد داشت،چون مخاطب ها بسيار كم ميشوند
1394/1/5
سایتتون عالیه، مخصوصا قسمت فیلمهاش. خسته نباشید و خدا قوت.
1394/1/5
در ابتدا بابت تمامی زحمات و کارهای کم نظیرتان در این 5 سال از شما صمیمانه تشکر می کنم.
اگر لطف کنید درقسمت خودروهای بازار که انواع خودرو های هر برند موجود است قیمت ها را بروز کنید ممنون می شوم الان تقریبا تاریخ بروز رسانی قیمت ها حداقل مربوط به 6 ماه پیش است. باز هم بابت تلاش هایی که برای دوست داران دنیای ماشین می کنید متشکرم.
1394/1/5
بابا کارتون درسته ولی به نظر من طراحی قبلی سایت رو یکمی فیس لیفت میکردین خوب میشد الان ما چجوری منفی بدیم ؟؟
1394/1/5
بهترین سایت خودرو در ایران...موفق باشید همیشه...سایتون بالای سرمون باشه :) ... فیلم های نقد و بررسی رو لطفا بیشتر کنید چون خیلی طرفدار دارن و میخواییمشون.واقعا کمک میکنن برای انتخاب بهتر به مردم.منتظر فیلم بررسی اوتلندر هم هستم.همینطور کمری هیبرید که تشنشیم و هوندا آکورد که حریف هم هستن...بچه هایی که موافقن با بررسی آکورد و کنری نیو فیس و اوتلندر زیادن.چون این محدوده قیمت خییییییلی طرفدار داره و گزینه برای انتخاب زیاد هست.سایتتون عالیه بیشتر میخوایمتون روز به روز
1394/1/5
خسته نباشيد كارتون تو اين چند سال عالي بوده ... سالي خوب و سرشار از موفقيت داشته باشيد /"
1394/1/5
ممنون از سایت خوبتون.عالیه.
ولی لطفا در بخش فیلم ها.خودروهای ایرانی را هم مورد بررسی قرار دهید.
ممنون.
1394/1/5
بخش فیلم تون یعنی ترکونده
1394/1/5
بسیار ممنون و متشکر از گروه خودروبانک که سایتی بسیار کامل و جامع است... خدا قوت و خسته نباشید...
1394/1/5
با سلام و خسته نباشید به بچه های خودرو بانک و عرض تبریک سال نو
میخواستم از سایت بسیار عالیتون تشکر کنم.بخش بررسی خودروهاتون خیلی خوبه مخصوصا قسمت فیلمهای بررسیتون فقط اگه بشه فیلم تست های خودروتونو با فاصله زمانی کمتری بزارین رو سایت و همچنین از ماشینایی مثل بنزو پورشه وبی ام و تهیه کنید خیلی خیلی عالی میشه هر چند که همینجوریم فیلماتون عالیه.با تشکر
1394/1/5
با سلام ،طراحی قبلی بسیار عالی بود،طراحی متفاوتی داشتید،الان من با 3 تا کامپیوتر وارد سایت شدم،هرکدام یک نوع نشون میده،اما در کل نسبت به قبلی افت کرده. کاش چند ایتم جدید به قبلی اضافه می کردید، من شخصا اصلا خوشم نیومد اما بابت زحماتی که می کشید واقعا ممنونم.
1394/1/5
بسیار زیبا
خسته نباشید
سال نو مبارک
1394/1/6
با تشکر از سایت خوبتون که باعث ارتقاء سطح علمی دوستداران خودرو میشه ،امیدوارم در سال جدید ماشین های بیشتری رو با فواصل زمانی کوتاهتری تست کنید،یک پیشنهاد هم داشتم،اگه ممکنه یک قسمتی به غیر از نظرات کاربران با توجه به استقبال مردم از خودروهای موجود در کشور داشته باشید،مثلا هر ماه یک ماشین رو توی ویترین بذارید تا هرکس که تجربه رانندگی با اون رو داشته عنوان کنه تا علاقه مندان از تجارب وسایر اطلاعات از قبیل قیمت و ... به روز استفاده کنند وبه تبادل نظر بپردازند
1394/1/6
انصافا سایت فوقالعاده ای دارید
دمتون گرم
تشکر از زحماتتان
موفق باشید
1394/1/6
سلام. خیلی ببخشید ها. کجاش زیباست؟ قالب سایت خیلی بد فرم شده.
قبلی بهتر بود. توی نظرات هم، بقیه کاربران اشاره کردند که قبلی بهتر بود. والا ما با گوشی و تبلت هم قبلاً وارد سایت میشدیم و به خوبی نمایش داده میشد. خرابش کردید که .
1394/1/6
فقط میتونم بگم دستتون درد نکنه واقعا از همتون ممنونم کارتون درسته
1394/1/6
سایت عالیه اگه میشه فیلم بررسی خودروها رو زیاد کنید
1394/1/6
واقعا خسته نباشید.سایتتون بسیار عالی هستش با تشکر
1394/1/6
امیدوارم امسال هم مانند 5سال گذشته همچنان با انرژی و سریع به بررسی تجهیزات وامکانات خودروها بپردازید سپاس از سایت محترمتان
1394/1/7
به نظر من بهترین سایته
1394/1/7
طراحی خیلی بی نظم و بهم ریخته هست. به نظرم قبلی خیلی بهتر بود. همون رو responsive میکردین بهتر بود.
1394/1/8
تشکراز زحمات بی منت شما
سال نو مبارک