موضوعات داغ

اوتلاندر هم پوست انداخت!

عکس مطلب اول
میتسوبیشی اوتلاندر در نمایشگاه نیویورک 2015 با چهره‌ای جدید و جذاب‌تر حضور یافت. فیس لیفت اوتلاندر با ظاهری امروزی و جذاب‌تر به همراه بروزرسانی تجهیزاتی و موتوری که تبدیل به یک خودروی سرحال و جوان پسندانه شده است.
اگر بخواهیم از ظاهر خودرو صحبت کنیم، می‌توانیم بگوییم که قسمت جلویی خودرو یعنی جلوپنجره و سپر و چراغ‌ها به علاوه تمامی قطعات روی آن بروزرسانی شده‌اند و برای جذابیت بیشتر آن هم در جاهای مختلف از قطعات کرومی استفاده شده است. در عقب اوتلاندر هم به نسبت جلو تغییراتی را تجربه کرده که مهم ترین آن‌ها شامل چراغ‌های LED و شب نما و مه شکن‌های اطراف سپر می‌شود. ارتفاع خودرو نسبت به زمین هم به لطف سیستم تعلیق جدید و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی، قدری افزایش پیدا کرده که خاصیت آفرودی یا خارج از جاده‌ای اوتلاندر را بهبود بخشیده است.
در محدوده موتوری هم به طور مجزا دو پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر خطی به همراه یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک و 3 لیتری شش سیلندر V شکل متصل به یک گیربکس انتقال متداول CVT، انجام وظیفه می‌کنند که پیشرانه اولی یعنی 2.4 لیتری حداکثر 166 اسب بخار قدرت و 219 نیوتن متر گشتاور و پیشرانه 3 لیتری هم نهایتا 224 اسب بخار قدرت و 291 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/16
خب یهو میومد جلو پنجره ی لکسوس رو میزاشت راحت! از بقیه ی کمپانی های ژاپنی کلن عقب افتاده...
1394/1/16
چرا عقب افتاده؟؟؟ماشیناش که حرف ندااره طرفدار های زیادی هم دارن مثل لنسر هاش که فوق العاده هست نسبت به رقیباش مثل تیوتا هیوندا کیا و... بعد کیفیتی که داره حرف نداره فیلمش هم هست خوشبختانه تو سایت که ببینی خیلی خوبه .الان هم مدل اولویشنش تو بیشتر مسابقه های رالی هست .
1394/1/16
خودرو های میتسوبیشی همیشه جزو با کیفیت ترین و کم استهلاک ترین ماشین ها بوده و در جای خود حرف های زیادی برای گفتن دارد اما در ایران به دلایل مختلف تا الان استقبال زیادی از این برند نشده است که حدس میزنم دلیل عمده ی آن ظواهر ساده و شاید نه چندان امروزی خودروهای این کمپانی باشد اما به هر حال میتسوبیشی با ارائه مدل های فیس لیفت شده و به روز می تواند نظر مشتریان را در این بخش نیز جلب کند.
1394/1/16
عالیییییی است
1394/1/16
چرا پشتي صندلي هاي اخر اين شكليه ؟!! ديد راننده رو گرفته
1394/1/17
امیدوارم که هرچه زودتر به ایران هم بیاد
1394/1/17
ما خودمون لنسر داشتیم . ماشین بسیار کم استهلاک و نرمی هست . و بابام بعده 22 سال هنوز دوستش داشت . چون بابام زمین کشاورزی داره هفته ای چند بار میره انجا و شرایط سختی هست و جاده ی خاکی و چاله های زیادی هست و بابام میگه باینکه سواری هست من تا هالا هیچ وقت با این ماشین توی جاده ی گلی همراه با برفم گیر نکردم و با اینکه ارتفاش هم کم است و بابام با اون ماشین نزدیک 500 هزار کیلومتر راه رفته بود . بده فروش او یک زانتیا صفر خرید که بعد سه یا چهار سال به صدا افتداده بود با اینکه کار کردشم کم بو و سریع فروختش بابام همیشه تا قبله زانتیا همه ی ماشیناش ژاپنی بوده ومیگه ماشینای ژاپنی حرف نداره . الانم یک RAV4 ثبت نام کردیم تا ببینیم این ماشین چی جوری ازاب درمیاد . ممنون که خوندید سرتونو درد اوردم .