موضوعات داغ

CT6، ترکیبی از هنر و قدرت

عکس مطلب اول
نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک جایی است که کادیلاک سدان پیشرفته خود را با طیف وسیعی از فناوری‌های جدید که با هدف ارائه عملکردی بهتر در کنار مصرف سوخت کمتر و چابکی بالاتر، در مرحله طراحی و تولید قرار گرفته، با نام CT6 معرفی کرد.
پیش از هرچیز لازم به ذکر است که کادیلاک برای تولید این خودرو در ساختار بدنه از آلومینیوم فشرده با مخلوطی از 11 مواد مختلف استفاده کرده که باعث کاهش وزن و عملکرد بی‌نظیر آن در کنار طراحی بی‌نقص و عامه پسندانه که بخش اصلی آن را جلوپنجره مشبک و چراغ‌های تمام LED جذاب کشیده تا ورودی‌های هوای رادیاتور تشکیل داده‌اند، شده است.
چرخ‌های عقب کادیلاک CT6 هم به لطف پیشرانه 3 لیتری توربو دوقلو با توان خروجی 400 اسب بخاری (298 کیلووات) و گشتاور 543 نیوتن متری به حرکت در می‌آیند. در واقع پیشرانه مورد استفاده در CT6، به طور استاندارد قدرتمندترین پیشرانه شش سیلندر با آرایش V شکل سیلندرهاست که به ازای هر لیتر سوخت مصرفی، 133 اسب بخار قدرت را در اختیار خودرو قرار می‌دهد. برای انتقال نیروی تولیدی پیشرانه هم یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک این وظیفه را بر عهده گرفته است.
برنامه عرضه این محصول هم در پایان سال جاری برای بازارهای آمریکای شمالی، اروپا، کره و خاورمیانه در نظر گرفته شده که با وجود طیف وسیع بازارهای برنامه ریزی شده برای عرضه، می‌توان انتظار قیمت معقول و نسبتاً پایین همچون دیگر مدل‌های کادیلاک را داشت.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/19
به امید ورود ماشین های آمریکایی به ایران!!!
1394/1/19
اگه با امریکا به توافق برسیم بازم ایران قبول نمیکنه خودتون بهتر میدونین
1394/1/22
دوست عزیز همین الانشم ماشین آمریکایی کم تو ایران نیست.
یه سر به مناطق آزاد بزنید انواع برندهایی مثل فورد. شولت . کادیلاک. لینکن و... میبینید.
1394/1/19
انصافا از هر لحاظ نگاه و بررسی می کنی شاهکار طراحی، قدرت و دیزاین خودرو می باشد. امیدوارم روزی رسد که ایران ما هم با تلاش مهندسان و کمی حمایت مسئولین به این سطح برسد.
اینم می دانم که آرزو بر جوانان عیب نیست.