موضوعات داغ

پیش نمایشی از نسل جدید بی‌ام‌و X3

عکس مطلب اول
معمولاً در ماه اکثر مجله‌های داخلی خودرویی و بعضی مجله‌های خارجی را مطالعه می‌کنیم تا از آخرین تحولات و تست‌های انجام شده با خبر شویم. یکی از مجله‌هایی که نیم نگاهی به آن داریم، مجله آلمانی Auto است. این مجله یکی از پربارترین مجله‌های آلمانی است و معمولاً تست‌ها و مقایسه‌های خوبی در آن چاپ می شود.
در شماره‌ای که در ماه مارس میلادی چاپ شده بود، خبری در این مجله به صورت بسیار کوتاه منتشر شده که گفتیم شاید برای شما هم جالب به نظر برسد. این مجله پیش نمایشی از خودروی بی‌ام‌و X3 نسخه Plug-in Hybrid را نشان داده است. چهره‌ای که در این مجله نشان داده شده کاملاً جدید است و به نظر می‌رسد نسل جدیدی از X3 در راه باشد.
بی‌ام‌و عنوان کرده که نسل جدید X3 اگرچه از نظر ابعاد و اندازه فرقی با مدل کنونی نمی‌کند ولی از طراحی کاملاً جدیدی بهره می‌برد و نه تنها از آن سبک‌تر است بلکه مصرف سوخت کمتری دارد، موضوعی که در نسل‌های جدید بی‌ام‌و رعایت شده است.
این خودرو قرار است با کد 28e وارد بازار شود. همینجا می‌توان این امید را داشت که با توجه به قانون ممنوعیت ورود خودروهای بالای 2500 سی‌سی، مدل Plug-in Hybrid نیز بتواند وارد بازار داخل شود.
متاسفانه توضیحات و عکس‌های بیشتری از این خودرو منتشر نشده ولی از همین تک عکس مشخص است که X3 جدید شباهت‌های زیادی با مدل X5 دارد و چهره و طراحی آن کاملاً بروزتر و خشن‌تر از گذشته شده است. البته قبل از این نیز به صورت بسیار محدود خبر از تولید نسل جدید X3 منتشر شده بود ولی تابحال به نظر می‌رسد این عکس نزدیک‌ترین طرح به نسل جدید X3 است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/22
تو نگاه اول یاد چراغ جلو z4 افتادم با اینکه فرق میکنه