موضوعات داغ

هنسی باز هم سریعترین را ساخت

عکس مطلب اول
هنسی پرفورمنس انجینیر یا همان هنسی معروف، همیشه یکی از تیونرهای محبوب و شناخته شده صنعت خودروسازی بوده است، چرا که همیشه با پروژه‌های خاص و منحصر به فردش همه را شگفت زده می‌کند. جدیدترین پروژه کاری هنسی هم با هدف ساخت سریع‌ترین سدان چهار درب حال حاضر جهان بر روی کادیلاک CTS-V آغاز شده است.
برای اجرای چنین کاری قطعاً CTS-V به قدرتی بیش از 640 اسب بخار نیرو نیاز دارد تا به سرعتی بیش از 320 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. طبق اطلاعات بدست آمده از برنامه‌های هنسی، کادیلاک CTS-V تنها در 24 مدل و با یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر V شکل که سوپرشارژرهای شرکتی آن از روی موتور برداشته شده و به جای آن از توربوشارژرهای دوقلو قدرتمند توسعه یافته توسط خود هنسی استفاده شده، ارائه خواهد شد که بر اساس ادعاهای هنسی قدرتی حدود 1000 اسب بخار تولید می‌کند که به راحتی می‌تواند حداکثر سرعت خودرو را تا مرز 386 کیلومتر بر ساعت بکشاند.
در کنار پیشرانه هم هنسی طیف گسترده‌ای از بروزرسانی‌های مختلف عملکردی را در نظر گرفته که بخش کوچکی از آن‌ها شامل ترمزهای سرامیکی/کربنی، چرخ‌های بزرگ‌تر، لاستیک‌های اسپرت مخصوص و همچنین کاهش وزن چشمگیر آن می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد