موضوعات داغ

آلرود، سومین عضو خانواده پرولوگ

عکس مطلب اول
نمایشگاه بین المللی شانگهای چین، جایی است که آئودی قرار است سومین عضو خانواده پرولوگ ( Prologue ) یعنی کراس اوور آلرود ( Allroad ) را معرفی و به نمایش بگذارد.
طراحی آئودی پرولوگ آلرود با توجه به این که با دیدی آینده نگرانه طراحی شده است، بر خلاف دیگر خودروهای آینده نگر شرکت‌های خودروسازی مختلف، چهره‌ای معقول‌تر و کاملا رضایت بخش دارد که به خوبی فاکتورهای آینده نگرانه و سلیقه‌های امروزی را با هم ترکیب کرده و چهره آلرود را شکل داده است. اگر از جلو به خورو نگاه کنیم، نمای جلو در چند قلم جلوپنجره مشبک شش ضلعی و چراغ‌های کوچک و کشیده و همچنین ورودی‌های روی سپر خلاصه می‌شود، ولی در عوض هماهنگی و انعطاف بی‌نظیری را میان قطعات به وجود آورده است. عقب خودرو هم همچون جلو خودرو چندان شلوغ و تجملاتی طراحی نشده و تنها یک چراغ کاملا LED و خروجی‌های روی سپر در این قسمت قرار گرفته‌اند. ولی آلرود هم همچون دیگر خودروهای آینده نگر، از رینگ‌های بزرگ 22 اینچی آلومینیمی استفاده می‌کند که هم همخوانی ظاهر خودرو را به هم زده و هم در عمل از لحاظ فنی و عملکردی، خودرو را دچار مشکل می‌کند و در نهایت مجبور به استفاده از رینگ و لاستیک‌های کوچک‌تر می‌کند.
در محدوده قدرتی آئودی آلرود هم یک سیستم محرک هیبریدی مورد استفاده قرار گرفته که شامل یک پیشرانه 4 لیتری V8 TFSI و یک موتور الکتریکی می‌شود که با مصرف سوخت 2.4 لیتری پیشرانه درون سوز و تولید 56 گرمی گازهای CO2، حداکثر 734 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور را به صورت ترکیبی تولید و توسط یک گیربکس هشت دنده Tiptronic روانه چرخ‌ها می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/30
این مفهومیه یا قراره تولید بشه؟؟