موضوعات داغ

نمایشگاه لوکس‌ترین خودروها در موناکو

عکس مطلب اول
همانطورکه احتمالاً می‌دانید، چند روزی است که نمایشگاه Top Marques موناکو آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه که بیش از 160 شرکت کننده دارد انتظار می‌رود در حدود 11 هزار بازدیدکننده داشته باشد.
در این نمایشگاه می‌توانید لوکس‌ترین خودروهای دنیا را مشاهده کنید و خودروهایی در آن شرکت کرده‌اند که جای تعجب ندارد بیش از 200 روزنامه نگار از بیش از 30 کشور جهان آن را پوشش می‌دهند.
در زیر عکس‌هایی از این نمایشگاه را برای مشاهده قرار داده‌ایم که در بین آن‌ها می‌توانید نمونه ضد گلوله مرسدس‌بنز کلاس G را نیز مشاهده کنید. اما یکی از جالب‌ترین خودروهایی که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده خودروی AeroMobil است. این خودرو می‌تواند از یک خودرو به یک هواپیما نیز تبدیل شود(!) و در این نمایشگاه و در حضور بازدیدکنندگان این تبدیل را انجام داده است.


Zenvo نیز با دو خودروی جدید ST1 شرکت کرده که روی آن موتور 8 سیلندر 6.8 لیتری قرار گرفته که دو توربوشارژ و سوپرشارژ نیز روی آن قرار گرفته تا بتواند به راحتی 1104 اسب‌بخار و 1430 نیوتن‌متر را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 3 ثانیه و حداکثر سرعت آن 375 کیلومتر در ساعت است.


هامان نیز با جدیدترین محصولات خود از جمله بی‌ام‌و M4 مخصوص مسابقه و پورشه ماکان خود شرکت کرده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/4
کاش یکمی هم از اتوبوس و کامیون هواپیما مطلب میزاشتین
1394/5/1
فککک کنم سایت خودرو باشه !!نه !!!!!!!!!!!!!!!!!
1394/2/5
پس پراید کو؟