موضوعات داغ

ايرتويا و ادامه شرايط خريد مناسب تويوتا

عکس مطلب اول
چندي پيش شركت ايرتويا بخشنامه جديد خود را با اعمال تغييرات اساسي اعلام كرد. اين تغييرات به گفته شركت، در راستاي اهداف خود مبني بر حمايت از حقوق مصرف كنندگان و افزايش رضايت مشتريان بود كه با استقبال بي نظيري مواجه گرديد. در حال حاضر شرايط فروش جديد با توجه به بازخورد بالا به قوت خود باقيست .
از جمله تغييرات مهمي كه مي توان در اين بخشنامه اشاره كرد فروش اقساطي بدون نياز به ضامن مي باشد و تغييرات ديگري نيز همچون فروش اقساطي با كارمزد فقط 12 درصد با بازپرداخت 1 ساله و ارائه تخفيف نقدي تا سقف 5 ميليون تومان به چشم مي خورد.
براي اطلاعات بيشتر از شرايط فروش به این صفحه مراجعه نماييد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/7
خدا شاهده مفت میده ماشیناشو...بشتابید !!!
1394/2/7
خودروبانک احساس نمی کنین یکم و فقط یکم!!!! تیترها و مطالبتون جانبدارانه و جهت دار هستند؟
1394/2/7
ببین این که یک خبر ایرتویا است که نه تنها خودروبانک بلکه عصر خودرو و چند تا سایت دیگه هم منتشر کردند و مربوط به شرایط فروشه

اما اینکه خودروبانک طرفداره ژاپنی ها و اروپایی هاست کاملاً مشخصه و به نظر من اصلاً چیز خاصی نیست. الان هر سایت و یا مجله ای یک طرز تفکری داره و طبق همون داره کار میکنه، مثلاً مجله ماشین فوق العاده با چینی ها مخالفه و توی همین شماره آخرش یک مقاله نوشته و کلاً شسته گذاشته کنار! یا همون مجله ماشین حسابی از سانتافه بد گفته در صورتیکه خودروبانک خیلی هم از سانتافه بد نگفت!
لذا فکر می کنم این طرز تفکر هر مجله ایه و خیلی عجیب نیست!
1394/2/8
این یک خبره و خیلی از سایتا هم منتشرش می کنن. ولی وقتی خودروبانک تیتر میزنه "ايرتويا و ادامه شرايط خريد مناسب تويوتا"، این به نظر من یه جور تبلیغ حساب میشه. یعنی ملت بشتابید که ایرتویا داره با شرایط مناسب ماشینا رو میده! ممکنه هر مقاله ای عقیده و طرز فکر خاص خودشو داشته باشه، اما تبلیغ، جانبداری و جهت گیری فقط می تونه باعث عدم اعتماد خوانندگان به مجله بشه.
1394/2/7
اينكه اين سايت از ماشيناي ژاپني و اروپايي جانبداري ميكنه كه بد نيست اتفاقا شايد يه تلنگري باشه به مردم ايران كه بيشتر دنبال آپشن هستن تا عمر بالا و استهلاك كم و مصرف سوخت پايين كه تو كل دنيا بيشترين درصد انتخاب بهش بستگي داره نه به آپشن كه ايرانيا بيشتر توجه شون به اونه
1394/2/8
من نمی دونم چرا هر کی از ماشینی که شما دارین تعریف نکنه متهم و جانب دار هستش!
واقعا ممنون از سایت خودر بانک بابت اطلاعاتی که به مردم میدی.
امیدوارم مردم ایران به زودی مانند دیگر کشورهای دنیا از شر خودروهای چینی و تازه به دوران رسیده که فقط دو مدل دارن و توی دو تا کشور میفروشن مثل ام و ام ، ام جی ، جک و جیلی خلاص بشن و خودروهای با کیفیتی مثل تویوتا و هوندا که در تمام دنیا خوشنام هستن سوار بشن.
1394/2/8
نخیر دوست عزیز. مساله این نیست. هر وقت تویوتا کمری و هوندا آکورد شدن هم قیمت جیلی و جک، من قول میدم که هیچکس چینی ها رو نخواهد خرید. ولی قیمت ماشینای کره ای و ژاپنی توی کشور ما به صورت حبابی بالاست و احتمالا با انجام توافق هسته ای و برداشته شدن تحریم ها، قیمتشون پایین خواهد اومد. ایرتویا هم اینو خوب فهمیده و به قول خودروبانک 'شرایط خرید مناسب' گذاشته تا مردم بیان و بخرن. ضمنا من خودم عاشق ماشینای ژاپنی هستم و قول میدم اگه قیمت ژاپنی ها به قیمت رقابتی و ارزش واقعیشون برسه حتما یک ژاپنی خواهم خرید.
1394/2/8
این امیر فقط می خواست ام جی و نشونه بره
اخه براد من کینه و عقده تا چه حد

منظورت دقیقا ام جی بود.دوتا مدل و دوتا کشور
عجب ادمهایی پیدا میشن.شما کمبود اطلاعات داری ماشینی و نمیشناسی برای بقیه خودت و به رخ نکش.
هر وقت پول داشتی برو یه مزدا ژاپنی بگیر از گروه بهمن بعد همین ام جی لهت میکنه دیگه این چرت و پرت ها رو نمیگی. انگار تفنگ گذاشتن زیر گلوش .
کی می خواید یاد بگیرید به بقیه احترام بذارید!
جای شما رو تنگ کردن؟ درد و بلای همون جک و جیلی تو سر خودروسازهای داخل. البته کسانی که این نظرات و میدن مشخصه کاملا ادعا هستن. وگرنه این همه بند معتبر کارشون و سهامشون و دست چینی ها نمی سپردن. بعد یکی مثل شما بیاد هی بگه اشغال اشغاله