موضوعات داغ

شلبی ماستنگ با 1258 اسب بخار!

عکس مطلب اول
1258 اسب بخار قدرت از شلبی ماستنگ GT500 فورد! بله درست فهمیدید، فورد شلبی موستانگ GT500 که توسط تیم کینتیک موتور اسپرت ( Kinetik Motorsport ) ساخته و پرداخته شده و با تجهیز آن به یک پیشرانه جدید قدرتمند، تبدیل به یک غول هیکلی قدرتمند در دنیای خودروها شده است.
پرسش‌های زیادی در رابطه با این اتومبیل وجود دارد و یکی از آن‌ها هم در رابطه با چگونگی بدست آمدن چنین قدرت عظیمی است که نمونه آن را تنها در هایپرکار‌ها و امسال موتورهای 16 سیلندر بوگاتی ویرون می‌توان پیدا کرد. خوشبختانه این تیونر خساست به خرج نداده و تقریبا اطلاعات کاملی از پیشرانه این خودروی عضلانی آمریکایی منتشر کرده است، پیشرانه‌ای 5.8 لیتری V8 با سوپرشارژر‌های بزرگ و قدرتمند 4.7 لیتری که نتیجه احتراق مخلوط سوخت و هوا در آن باعث بوجود آمدن حداکثر قدرت 1248 اسب بخاری ( 925 کیلووات ) و گشتاور بالای 1435 نیوتن متری شده که با حداکثر سرعت 336 کیلومتر بر ساعتی، فورد شلبی ماستنگ GT500 را تبدیل به سریع‌ترین خودرو در سلف خود تا به امروز کرده است.
علاوه بر این‌ها، شرکت تیونینگ کننده تجهیزات مکملی را هم برای خودرو در نظر گرفته که عبارتند از سوپرشارژرهای بزرگ و قدرتمند 4.7 لیتری، دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم اگزوز اسپرت و در آخر هم ترمزهای قدرتمند دیسکی در چهار گوشه خودرو.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/9
موتور این در مقابل موتور پراید هیچی نیست!! مطمئن باشید!
1394/2/10
این ماشین عشق منه با بوگاتی و فراری هم عوض نمیکنم.
1394/2/10
فک کنم وقتی زیاددی گازش بدی موتورش بترکه.فکرش رو بکن.کیه که حاضر بشه پشت این دیونه بشینه.مثل اینه که به یه بچه 2ساله مکمل انرژی زا بدی اونهم 2 3 کیلو.....................!!!!!!
1394/2/11
مثلا وأمده رو دست هلكات بلند شده؟؟؟ هه عمرا
1394/8/8
همیشه گفتم دوباره میگم.یه اخم موستانگو ب صد تا لامبورگینی و بوگاتی نمیدم.نکته ای ک قابل توجه هستش اینه ک دقت کرده باشین به خیلی ا ماشینا (ژاپنی،کره ای،و...)راحت توهین میشه ولی کممتر کسیو دیدم که به خودش جرات بده ب موستانگ توهین کنه!!!!موستانگ همیشه برای همه قابل احترام و برای همه ی سوپر اسپرت های قدرتمند رقیبی وحشی بوده