موضوعات داغ

تصاویر جاسوسی از نسل جدید هایلوکس

عکس مطلب اول
حدود سه ماه پیش بود که اولین تصاویر جاسوسی از نسل هشتم تویوتا هایلوکس به بیرون درز کرد و ما هم به طور مختصر به بررسی آن پرداختیم و پس از انتشار تصاویر هم تویوتا ژاپن اعلام کرد که در حال کار بر روی این خودرو بوده و خط تولید آن هم در کشور تایلند کلید خواهد خورد.
حال پس از گذشت مدتی، باز هم فضای مجازی میزبان تصاویری جاسوسی، اما متفاوت و بدون پوشش از تویوتا هایلوکس و در حال تست‌های داخل کارخانه‌ای بود که برای تویوتا دردسرساز شده و برنامه معرفی رسمی این محصول را هم خراب کرده و هم کم ارزش کرده است. با توجه به تصاویر آپلود شده در اینترنت و به خصوص وبسایت‌های خودرویی، می‌توان گفت که تویوتا هایلوکس در نمای جلو به عنوان یک نسل جدید کاملا نو شده و اطراف بدنه هم با حفظ فرم اصلی محصولات پیک آپ هایلوکس، کمی تغییر شکل جزیی داده شده است. در جلو اتومبیل چراغ‌های بزرگ و کشیده و در میان آن‌ها هم یک جلوپنجره مشبک با دو ستون اصلی افقی شکل کرومی مشاهده می‌شود که چهره‌ای مناسب و در خور چنین خودرویی را دست وپا کرده‌اند.
به همراه تصاویر ارسالی از نسل هشتم تویوتا هایلوکس هم اطلاعاتی از پیشرانه‌های مورد استفاده در آن منتشر شده که شامل یک پیشرانه 2.4 لیتری توربو دیزل با 148 اسب بخار یا 165 اسب بخار قدرت و همچنین یک موتور 2.8 لیتری توربو دوقلو با خروجی 175 اسب بخاری قدرت، می‌شود که به احتمال زیاد به جعبه‌ دنده‌های 5 یا 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند، ولی تا الان تویوتا این اطلاعات را نه تایید و نه رد کرده است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/10
تو کلیپ های یوتوب هایلوکس همش به میتسوبیشی L200 میبازه
www.youtube.com/watch?v=L16QhS9R6KM
1394/2/10
اون مدل ميتسوبيشى كه شما ميگى كه تو ايران نيومده،پس فعلا مشكلى نيست:)
1394/2/11
عقبش شبیه امریکایی ها شده داشبورد و جلوش شبیه کرولا
1394/2/12
شاهکاری دیگر از تویوتا
هایلوکس شاهکاری از تویویوتاست که بی نظیره و هیچ رقیبی براش نمیشه تصور کرد.
بلوچستان از مدل های قدیم پذیرای این مدله و توانایی هاشو هم ثابت کرده، انشااله این مدلش هم بزودی به بلوچستان خواهد آمد....................
1394/2/13
سلام جلو پنجره ای شبیه به کرولا شده چراغ ها هم همینطور.گلگیر های برجستشو دوست دارم عضلانیش کرده.و احتمالا وارد هم بشه مثل همین هایلوکس که با موتور 2.7 لیتری تنها خودروی وارداتی با حجم موتور بالای 2500 سی سی هست.ولی جای خالی توندرا و تاکوما شدیدا احساس میشه.توندرا با اون ابوهتش و قدرتش و توندرا با اون قابلیت افرودش.توندرا هایلندر 4رانر پاجرو جدید پاترول جدید اوالون لنسر اوو و بسیاری از ژاپنی هایی که جاشون واقعا خالیست.امیدوارم که روزی وارد بشن البته با سیاست ممنوعیت بالای 2500 هیچ امیدی نمیبینم نمیدونم چطوری امیدوارم