موضوعات داغ

M6، جایزه بزرگ مسابقات موتوجی‌پی

عکس مطلب اول
بی ام‌و در مشارکت با موتوجی‌پی ( MotoGP ) برای مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا که در شهر جرز د لا فرونترا برگزار می‌شود، نسخه‌ای ویژه و سفارشی را از بی‌ام‌و M6 برای جایزه نهایی آماده کرد. جایزه‌ای که از سال 2003 میلادی به عنوان یک سنت شناخته شده و هر ساله بهترین خودروی بی‌ام‌و با تجهیزاتی سفارشی به بهترین راننده موتوجی‌پی اهدا می‌شود.
نسخه ویژه بی‌ام‌و M6 به طور یکجا فاکتور کارایی، تعادل قدرتی، بازده، پویایی و رفاه و آسایش را دور هم گردآورده است . همین هم باعث شده که بی‌ام‌و M6 با قلبی جدید از نوع هشت سیلندر V شکل توربو دوقلو سری M و با توان خروجی حداکثری 560 اسب بخاری ( 411 کیلووات )، شتابی صفر تا صد برابر با 4.3 ثانیه و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی را به ثبت برساند که در این میان نقش بسزای سیستم کلاچ دوگانه و دیفرانسیل لغزش محدود سری M را در این خودرو نمی‌توان نادیده گرفت.
نه تنها سیستم پیشرانه این خودرو بی‌نظیر است، بلکه بی‌ام‌و با استفاده از رنگ آبی منجمد در رنگ آمیزی بدنه و رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی چرخ‌ها و همچنین چرم‌های با دوام مرینوس به عنوان روکش ادوات داخلی، طراحی را هم چشم نواز کرده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/17
از هیچ زاویه ای جایی برای سخن گفتن نیست.
بی ام و همیشه بی نظیر.
1394/2/18
dakhelesh ziad galeb nist.
1394/2/20
صد البته به پای تریم داخلی سایپا 151 نمیرسه!!!