موضوعات داغ

رونمایی پریوس و کمری هیبرید در جمع پزشکان

عکس مطلب اول
با تسهیلاتی که دولت برای واردات خودروهای هیبریدی تعیین کرده و دیگر سود بازرگانی (و نه تعرفه گمرکی!) از این گونه خودروها گرفته نمی‌شود، جای کار برای شرکت‌هایی باز شده که با پشتوانه‌ای طولانی و تکنولوژی روز دنیا می‌توانند محصولات خود را با پیشرانه‌های هیبریدی نیز عرضه کنند و آرام آرام در بازار ما نیز حضور این نوع خودروها پررنگ‌تر از گذشته خواهد شد.
اگر به بازار داخل نگاهی بیندازیم، تا به حال تنها خودروی هیبریدی موجود، لکسوس CT200h بود اما هم‌اکنون با این تسهیلات دو هیبریدی دیگر توسط شرکت ایرتویا، نماینده تویوتا و لکسوس، پا به بازار گذاشته‌اند.
در ابتدا تویوتا کمری هیبریدی قرار دارد که با چهره‌ای دگرگون شده و پیشرانه هیبریدی وارد بازار شده و این روزها توسط ایرتویا به فروش می‌رسد. اگر خاطرتان باشد در واپسین روزهای سال گذشته بود که گروه خودروبانک این خودرو را به صورت کاملی بررسی کرد و می‌توانید با این کمری جدید در این صفحه بیشتر آشنا شوید.


دیگر محصولی هیبریدی تویوتا که به ایران آمده، تویوتا پریوس است که پرفروش‌ترین محصول هیبریدی جهان است و در بازارهای بزرگ جهانی خود را به خوبی نشان داده است.
ایرتویا برای معرفی بیشتر این دو خودروی جدید، پنج‌شنبه گذشته با دعوت جمعی از پزشکان دو خودروی کمری هیبریدی و تویوتا پریوس را به نمایش گذاشت و امکان تست این دو خودرو را برای آن‌ها فراهم کرد.


در طی این مراسم پس از توضیحات کوتاهی در مورد نوع کارکرد خودروهای هیبریدی، امکان مشاهده و تست خودروی پریوس امکان‌پذیر بود اما نکته قابل توجه در این مراسم حضور آخرین محصول خوش استیل لکسوس یعنی NX بود. یک نمونه مشکی رنگ مجهز به کیت F Sport از این خودرو در مراسم وجود داشت و شاید بتوان گفت به اندازه پریوس مورد استقبال قرار گرفت.


در انتها باید گفت با توجه به شرایط کنونی کشور و آلودگی‌های زیادی که در کلان شهرها وجود دارد، شاید بهتر باشد تسهیلات بیشتری به این نوع خودروها داده شود تا بتوان تعداد بیشتری از خودروهای هیبریدی با قیمتی کمتر روانه بازار شوند.
در زیر می‌توانید عکس‌هایی از مراسم رونمایی و تست این دو خودرو را در حضور جمعی از پزشکان را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/19
تویوتا و لکسوس بهترین ماشینای دنیان.
1394/2/19
البته بستگی داره به نوع دید آدما.به نظر من نیسان...
سالهاست هر دو رو میخونم و میخورم...هر دو عالی...
1394/2/19
چه ربطی به هیبرید داشت؟؟؟؟
1394/2/19
سود بازرگانی مگه چند درصد قیمت خودرو هست؟
1394/2/19
عمر باطری این ماشینا چقده؟
1394/2/19
خوبه که ماشینای هیبریدی دارن میان
کسی از بی ام و i8 خبر داره؟ میاد واقعاً چند هست؟
1394/2/19
از نظر من باید نرخ گمرکی این ماشین هارو نزدیک به صفر کنن
که حداقل بقیه ی اقشار جامعه نه فقط جامعه ی پزشکی !!!!! قدرت خرید همچین ماشین هایی رو داشته باشن
1394/2/24
از کمری هیبریدی خیلی خوشم میاد nx هم که منو کشته من به جای دولت بودم تاکسی های شهر های اصفهان تهران مشهد تبریز شیراز رو تویوتا پریوس میکردم