موضوعات داغ

دوج وایپر از پیست به خیابان‌ها آمد

عکس مطلب اول
وایپر ACR را می‌توان یکی از سریع‌ترین خودروهای خیابانی دوج با ظاهر و امکاناتی متناسب با خودروهای GT3 دانست که به تازگی با موتوری قوی‌تر و طیف وسیعی از رنگ‌های بدنه و یک کیت بدنه اسپرت معرفی شده و در سه ماهه سوم سال 2015 هم جهت فروش در نمایندگی‌های مجاز دوج در سراسر ایالت متحده قرار می‌گیرد.
اولین و مهم‌ترین چیزی که دوج به آن پرداخته و تاکید زیادی هم بر روی آن دارد، کیت اسپرت + آیرودینامیکی خودروست که در خود تیغه‌های بزرگ زیر سپر جلو، تیغه‌های کوچک اطراف سپر، دیفیوزر بزرگ عقب و یک باله بزرگ نصب شده بر روی درب صندوق عقب با عرض 1876 میلی متری را گنجانده که به تنهایی در سرعت بالای 285 کیلومتر بر ساعتی حدود 1 تن نیروی پایین برنده یا به اصطلاح خودرویی‌ها نیروی داون فورس را بر شاسی خودرو برای بهترین چسبندگی اعمال می‌کند. دیگر ویژگی اصلی این خودرو هم که دوج از یاد کرده است، تنوع 8 هزارتایی رنگ اصلی بدنه و 24 هزارتایی نوار نقش بسته شده بر روی چهره خودروست که به درخواست مشتری در مراحل تولید بر روی خودرو اجرا می‌شود.
حداکثر قدرت 645 اسب بخاری و گشتاور نهایی 813 نیوتن متری هم حاصل احتراق مخلوط سوخت و هوا داخل اتاق احتراق پیشرانه عظیم الجثه 8.4 لیتری ده سیلندر V10 وایپر است که موجب شده دوج وایپر ACR تبدیل به سریع‌ترین خودروی تولید شده دوج تا به امروز شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد