موضوعات داغ

آئودی TT، پرچم‌دار دیگری از آئودی

عکس مطلب اول
آئودی TT، خودروی کوچک و اسپرت آئودی که با الهام از بزرگان صنعت خودرو و استفاده از پیشرانه‌ای قدرتمندتر و افزودن موئلفه‌های خودروهای سوپراسپرت به ویژگی‌های خود، پا به رده‌ی سوپراسپرت‌ها گذاشت. آئودی TT Clubsport کانسپت، دیگر خودروی آئودی که با پیشرانه‌های نسل جدید TFSI آئودی به میدان خواهد رفت.
در زیر کاپوت این خودروی رشد کرده یک پیشرانه 2.5 لیتری TFSI مجهز به توربوشارژرهای قدرتمند و پیشرفته الکتریکی نصب شده که در دور موتور 3000 الی 7000 دور بر دقیقه حداکثر 600 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که موجب به دست آمدن شتاب صفر تا صد 3.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 310 کیلومتر بر ساعتی شده است، یعنی به ازای هر لیتر حجم سیلندر حدود 240 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار می‌دهد.
از لحاظ طراحی ظاهری هم می‌توان به مجموعه سپر کاملا تغییر یافته با جلوپنجره‌ای بزرگ و شش ضلعی، اسپویلر بزرگ زیر سپر و تیغه‌های عمودی نصب شده در ورودی‌های اطراف سپر در جلو خودرو اشاره کرد که چهره‌ای مصمم و خشن را به نمایش گذاشته و در عقب خودرو هم باله‌ای بزرگ فیبرکربنی و همچنین سپری کاملا جدید و اسپرت نصب شده که به ثبات بیشتر خودرو کمک کرده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/22
خوبه ولی به پای تیبا نمیرسه.افتخار ملی ......👌
1394/2/22
eftezahe meli
1394/2/23
:○ بسم الله این دیگه چیه کم کم داره میرسه به R8