موضوعات داغ

انتقام کان دیزاین در انتظار بازار

عکس مطلب اول
"انتقام" یا به زبان لاتین "Vengeance" عنوان آخرین پروژه کاری تیونر یا به طور دقیق‌تر دیزاینر خوش آوازه صنعت خودرو یعنی کان دیزاین (Khan ) است که بر روی استون مارتین DB9 کوپه پیاده شده است. البته کان دیزاین در معرفی این محصول نامی از استون مارتین نبرده است و حق هم دارد، چون به غیر از چراغ‌ها و درها و گلگیرهای عقب، جایی در خودرو نمانده که از نو طراحی نشده باشد.
این خودرو هم همچون هنسی که خودروی لوتوس را با طراحی اختصاصی و نام اختصاصی "ونوم" به نام خود ثبت کرده بود. کان دیزاین هم با طراحی اختصاصی، این خودرو را تحت عنوان "ونجینس" به نام خود ثبت کرده است.
از لحاظ طراحی ظاهری، جلوپنجره‌ای مشبک با هفت ستون اصلی عمودی در میان سپری جدید نصب شده که در دو طرف آن ورودی‌هایی شیک و زیبای هوا قالب گیری شده‌اند. بر روی محورهای خودرو هم به طور طبیعی رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی 16 پره‌ای با ابعاد لاستیک 225 بر روی چرخ‌های جلو و رینگ‌های 21 اینچی 18 پره‌ای با سایز لاستیک 335 بر روی محور‌های عقب نصب شده‌اند. با اولین نگاه به قسمت عقب خودرو هم راستش را بخواهید به یاد محصولات آلفارومئو و به خصوص مدل 4C افتادیم که چراغ‌های گردی شکل بزرگ آن نقش بسزایی در تکمیل این شباهت داشته است.
در خصوص پیشرانه هم اطلاعاتی همراه با تصاویر منتشر نشده است، ولی بر اساس سایر پروژه‌های کان دیزاین که تنها بر روی طراحی خودرو انجام شده و کاری به کار پیشرانه ندارد، می‌توان انتظار یک موتور 515 اسب بخاری ( 379 کیلووات ) و 620 نیوتن متری V12 را داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/25
خیلی خیلی خیلی خییییییلی کارتون کند شده و مطالبتون هیجان انگیز بودنشو از دست داده.منتظرم هر روز بیام و با یک موضوع جالب سرگرم خوندن مقاله ی شما بشم ولی چیزایی مثل تیونینگ بیشتر جا افتاده که خیلی به مزاج ملت خوش نمیاد.ولی کلا افت کرده هم خیییییلی دیر به دیر مطلب میزارید هم خیییییلی بی کیفیت و هیجان شده مطالبتون.انتظار داشتم توی سال جدید سایتتون سوپرایزم کنه ولی...