موضوعات داغ

4C اسپایدر در انتظار بازار

عکس مطلب اول
آلفارومئو 4C اسپایدر (کروکی) 2015 با ساختاری آلومینیمی در بدنه و فیبرکربنی در ستونهای نگهدارنده شیشه جلو همچون مدل کوپه استاندارد به تولیدات آلفارومئو اضافه شد.
چراغهای جدید جلو مجهز به پروژکتورهای زنون، اولین چیزیی که آلفارومئو در نسخه جدید اسپایدر اقدام به بروزرسانی آن کرده است و آن را به یک آپشن ثابت برای 4C اسپایدر تبدیل کرده است و دیگری هم درب عقب اتومبیل یا به طور واضح‌تر درب کاپوت موتور است که با طراحی جدید در قسمت عقب شاسی نصب شده است که در زیر آن یک موتور تمام آلومینیمی " TBi 1750 " با حداکثر قدرت تولیدی 240 اسب بخاری و گشتاور 350 نیوتن متری قرار گرفته که حداقل شتاب صفر تا صد خودرو را به 4.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن را هم به 288 کیلومتر بر ساعت رسانده است که تفاهم زیادی با مدل استاندارد کوپه این خودرو داشته است.
آلفارومئو علاوه بر تجهیزات استاندراد بکار رفته در خودرو، تجهیزاتی قابل سفارش را هم در نظر گرفته که اجزا آن شامل یک سیستم صوتی جدید، صندلی‌های راحت‌تر، کروز کنترل و سنسور پارک عقب می‌شود. برچسب قیمتی 59 هزار و 500 پوندی هم قیمت در نظر گرفته شده از سوی آلفارومئو برای 4C اسپایدر کروکی است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/26
هییییی...میدونی چیکار باید کرد با این ماشین؟ دو نفره هم.هست... بندازی جاده چالوس تو هوای بارونی که یکم آفتاب هم بتابه! هیییی زندگی ما ایرانیا هرچی رو بخوایم یا نداریم یا به وقتش نداریم...
1394/2/26
ایتالیایی یعنی فقط و فقط سرعت و شتاب