موضوعات داغ

آپدیت هیوندای برای الانترا عرضه شد

عکس مطلب اول
هیوندای از یک سری تجهیزات جدید برای مدل‌های فعلی الانترا موجود در بازارهای جهانی خبر داد.
براساس اعلام هیوندای ایالت متحده آمریکا، بسته‌ای جدید تجهیزاتی برای بدنه هیوندای الانترا جمعاً به ارزش هزار دلار عرضه خواهد شد که قطعاتی همچون سانروف، قطعات کرومی برای اطراف چراغ‌های مه شکن و جلوپنجره، آینه‌های سیگنالی یا به زبان عامیانه آینه‌های پیشرفته مجهز به نمایشگر و در نهایت رینگ‌های 16 اینچی آلیاژی منحصر به فرد چرخ‌ها را در خود جای داده است. علاوه بر این‌ها که لوازمی قابل لمس و دم دست بودند، هیوندای فرمان تلسکوپی با غربیلک پیچیده شده به دور چرم، صندلی‌های مجهز به گرمکن، سیستم کنترل آب و هوا به صورت خودکار در دو منطقه و همچنین سیستم ورود و احتراق بدون کلید را هم در نظر گرفته که می‌توان در کنار کیت بدنه برای الانترا سفارش داد.
البته تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که نسخه به اصطلاح اسپرت الانترا از صندلی‌های چرمی مجهز به گرمکن و سانروف بی‌بهره خواهد ماند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/27
هیچوقت از النترا خوشم نیومد طراحی کشیده عقب ماشین با جلو هم خونی نداره قسمت جلو ابهت یه سدانو نداره.طراحی داخلش ولی خوبه
1394/2/27
همین الان هم اکثر این تجهیزات رو داره بجز آیینه شناسایی نقاط کور همشون توی این ماشین هست ماشین خیلی خوبیه واقعا طراحی عقب این ماشین بی نظیره من چنین زیبایی توی هم رده هاش مثل مزدا 3 یا کرولا، هوندا و خیلی های دیگه ندیدم عالیه واقعا زیباست
1394/2/27
سلام، به نظر من هیوندای از رنج سوناتا به بالا طراحی های خوشکلی داره و قبل اون مث همین الانترا و ... زیاد جالب نیستن
1394/2/27
منم اصلا از قیافش خوشم نمیاد. یه جوریه. بیشتر به درد خانمها میخوره. چجوری بگم اون تیپ شخصیتی باوقار و متانت نجیبانه رو نداره. البته قصد بی احترامی ندارم و یه نظر شخصیه.
1394/2/27
یک ماشین تمام زنونه
1394/2/27
آپشن های جدید و متنوع همیشه ترفند کره ای ها برای فروش تولیدات بی کیفیت بوده و هست اما بالاخره دوران جولان کره ای ها با آپشن و قیافه و ظاهر به پایان خواهد رسید.