موضوعات داغ

آئودی Q5، ایمن‌ترین شاسی بلند

عکس مطلب اول
آئودی Q5 به عنوان ایمن‌ترین خودروی سال انتخاب شد. بسته کمک راننده‌ای که آئودی در ژانویه سال 2015 با بهینه سازی‌ها و بروزرسانی‌های انجام داده بر روی آن معرفی کرده بود، در آئودی Q5 در کنار دیگر سیستم و تجهیزات ایمنی روز صنعت خود، باعث شد تا به عنوان برترین خودروی جهان در سگمنت شاسی بلندها شناخته شود. در ادامه بیشتر با این خودرو آشنا خواهید شد.
سیستم ترمز هوشمند، کروز کنترل تطبیقی، سیستم فرمان جدید و حالت‌های مختلف رانندگی، تجهیزاتی هستند که بسته کمک راننده آئودی را شکل داده‌اند. بسته‌ای که به صورت آپشن‌های ثابت بر روی مدل فول آپشن آئودی Q5 با موتور 3 لیتری نصب می‌شوند و بر روی دیگر مدل‌ها به عنوان گزینه‌ای اختیاری قابل سفارش است.
محدوده قدرتی آئودی Q5 را هم یک موتور 3 لیتری TFSI توربوشارژر، یک پیشرانه 2 لیتری TFSI و یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی تشکیل داده که هر سه به سیستم چهار چرخ محرک مجهز شده‌اند. مضاف بر این‌ها، آئودی دستی هم به سر و روی Q5 کشیده که موجب جدید شدن چراغ‌‌های جلو با تکنولوژی روشنایی لامپ‌های زنون، چراغ‌های بهتر LED عقب، خروجی‌های دوبل اگزوز، سینی جدید زیر موتور و چند قلم ریزه کاری دیگر شده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/28
آلمان یعنی صنعت.
1394/2/29
خجالت نمی کشه آئودی پشت کیو 5 رو دقیقا از پشت جک اس 5 کپی کرده :)
1394/4/26
قابل مقایسه با هیچ شاسی بلندی نیست
1394/5/2
محصولات AUDIواقعا بی نظیرن،بهترین برند خودرو هسش خیلی بهتر از بنز و بی ام و پورشه و... حتی تو قیمت هم مناسب تر از بقیه برندهای لوکس هس،بدون هیچ تعصبی میگم این برند عالیه از همه نظر مثلا تو تکنولوژی چراغها حرف اولو تو دنیا میزنه و همچنین امکانات مدلهای پایش خیلی بیشتره و خیلی چیزهای دیگه ،همین یکی از طراح های سابقش باعث شده کیا متحول بشه ...وسلام