موضوعات داغ

قلب تپنده کوروت در سینه نسل ششم کامارو

عکس مطلب اول
شورلت پس از کش و قوس‌های فراوان و تشنه نگهداشتن مخاطبان خود، در نهایت راضی به انتشار اطلاعات تکمیلی از نسل ششم شورلت کامارو 2016 شد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.
برای به حرکت درآوردن کامارو 2016، شورلت چندین پیشرانه مختلف را در نظر گرفته که به اختیار مشتری بر روی خودرو نصب می‌شود. پیشرانه اول کامارو، کوچک‌ترین عضو این مجموعه یعنی یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر LTG توربو است که حاصل احتراق مخلوط سوخت و هوای پودر شده در اتاق احتراق آن منجر به تولید حداکثر قدرت 275 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتن متری می‌شود. دومین پیشرانه محرک کامارو را یک موتور 3.6 لیتری LGX شش سیلندر تنفس طبیعی تشکیل داده که از نیروی تولیدی آن می‌‌توان به حداکثر قدرت 335 اسب بخاری و نهایت گشتاور 385 نیوتن متری اشاره کرد. قوی‌ترین عضو مجموعه نیز یک پیشرانه 6.2 لیتری LT1 هشت سیلندر V شکل یا به بیان ساده‌تر، پیشرانه کوچک‌تر شده شورلت کوروت C7 است که حداکثر 455 اسب بخار قدرت و 617 نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار می‌دهد.


تمامی موتورهای کامارو یا به یک جعبه دنده شش سرعته دستی، یا به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک Hydra-Matic 8L45 برای تبدیل و انتقال نیروی خودرو متصل می‌شوند. وزن کلی خودرو نسبت به نسل پنجم کامارو هم حدود 90 کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده که در مجموع به 1360 کیلوگرم رسیده است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/29
عشقست آمریکایی رو.واقعا طوفان راه انداختند توی طراحی ماسل کار هاشون.اون از موستانگ که خیلی زیبا بود.اون از دوج چارجر 700 اسبی.اینم از موستانگ شگفت انگیز.سوارش شدم نسل قبلیشو عالی بود حرف نداشت.نمیدونم چه نوع انجینی داشت ولی میکند.الان اگر از لحاظ قدرت بخوایم حساب کنیم درسته که با لنسر اوو از لحاظ بدنه توی یک کلاس نیستند ولی میتونه از لحاظ قدرت با آخرین نسل لنسر اوو 470 اسب بخاری رقابت کنه.ولی واقعا اگر بخوای یه ماسل کار انتخاب کنی دیوونه میشی.یعنی میشه روزی توی ایران فقط ببینیمشون و نمایندگی زده باشن؟آرزومه کرایسلر و فورد و جی ام سی توی ایران نمایندگی بزنند و با قیمت خوب نه فضایی.اون موقع برن لنگ بندازن کره ای ها و مخصوصا چینی ها.
1394/2/29
عشقشم چون با اون موتور ltg دو لیتریش وا نقض قانون منع ورود ماشین های آمریکایی به ایران میتونه که بیاد ایران پلاک بشه
1394/2/29
فقط طراحیو!!
اصلا نمی تونم هیچی براش بگم!
حتی نمی تونم توصیفش کنم !
فقط تیکه آخر تیزر تبلیغاتی...
کامارو..!
1394/2/29
امارو انصافا زیبا شده
1394/2/30
ببخشید اشتباه چاپی شده .کامارو.
1394/2/29
دارن ار ما تقلید میکنن مث ما که قلب تپنده ی پژو رو گذاشتیم رو سمند!!! یا قلب تپنده ی سمند ای اف سون رو رو گذاشتیم رو دنا موتور تیو فایو رو گذاشتیم رو پارس و این داستان ادامه داره .... مسئولین برنامه ریزی کردن که موتور ای اف سون رو برای نسل ششم دنا هم بزارن
1394/2/29
سللام
لطفا محصولات سوبارو که قرار وارد بازار بشه معرفی کنید...

FORESTER
IMPREZA
LEGACY ( new )
WRX & WRX STI
‌‌‌. B R Z .
XV CROSSTREK
LEGACY
OUTBACK
1394/2/29
يعنى اگرامريكايي سوارباشى ،ميفهمى چي ميگم،تاصبح هم نگاش كنى سيرنميشى،اي خدا ميشه يكروز صبح ازخواب بيدارشيم ،بگن،جنرال موتورز،توايران نمايندگيش راه افتاده،اآنوقت بهت ميگم ماشين مردونه يعنى چى.
1394/3/1
يعني مگان با اين هم وزنه؟؟؟؟؟
حالا مگان سنگينه يا اين سبكه؟؟؟؟