موضوعات داغ

استون مارتین DBX را بیشتر بشناسید

عکس مطلب اول
اوایل سال 2015 میلادی در جریانات برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو بود که استون مارتین با خودروی مفهومی خود با نام DBX و در قالب یک خودروی سوپر اسپرت چهار سرنشینه در غرفه اختصاصی خود در نمایشگاه ژنو حضور یافت، ولی دلیل بررسی مجدد این خودرو اطلاعات جدیدی است که استون مارتین یکی دو روز اخیر اقدام به انتشار آن کرده است، هرچند اطلاعات منتشر شده جزییات دقیقی را اطلاع رسانی نکرده است، ولی به اندازه‌ای است که بتوان در مورد آن‌ها صحبت کرد.
طراحی ظاهری خودرو در قسمت جلویی با چراغی باریک و پیشرفته و جلوپنجره‌ای بزرگ سنتی و دو چراغ مه‌شکن در اطراف سپر شکل گرفته است، ولی نکته قابل توجه طراحی این خودرو جنس بدنه آن است که استون مارتین از آلومینیم سبک و بادوام در شکل گیری این محصول استفاده کرده و با استفاده از قطعات آلومینیمی خام فرزکاری شده در نقاط مختلف خودرو هم در زیباتر شدن چهره کلی کمک بسیاری کرده است.
از لحاظ قدرتی هم استون مارتین اعلام کرده که در این بخش به طور کامل از پیشرانه‌های الکتریکی استفاده شده که نیروی خود را از باتری‌های لیتیوم سولفور سلولی تامین می‌کنند، ولی استون اشاره‌ای به جزییات آن نکرده است. این یعنی با خودرویی سوپر اسپرت دوست‌دار محیط زیست طرف هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد