موضوعات داغ

کوپه لوکس کادیلاک آپدیت شد

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی کادیلاک با کمک گرفتن از کمپانی خودروسازی شورلت، خودروی کوپه لوکس ATS-V را بروزرسانی کرد. پیشرانه شورلت کامارو و جعبه دنده شورلت کوروت، دو گزینه قرض گرفته شده از محصولات کمپانی شورات است که در کنار چندین قطعه جدید بر روی ATS-V اجرا شده است.
در نسخه استاندارد کادیلاک ATS-V یک پیشرانه استاندارد 464 اسب بخاری ( 364 کیلووات ) با حاکثر گشتاور 601 نیوتن متری خدمت می‌کرد که می‌توانست حداقل شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعتی 3.8 ثانیه‌ای را در کنار حداکثر سرعت بیش از 250 کیلومتر بر ساعتی برای ATS-V به ثبت برساند که ارقام شگفت انگیزی به شمار می‌روند، ولی کادیلاک با نصب پیشرانه جدید 7 لیتری V8 از نوع LTS برگرفته از نسل جدید شورلت کامارو حدود 41 اسب بخار قدرت و 51 نیوتن متر گشتاور را به میزان قدرت تولیدی استاندارد خودرو افزوده و حداکثر قدرت آن را به 505 اسب بخار ( 371 کیلووات ) و حداکثر گشتاور آن را هم به 652 نیوتن متر افزایش داده است که می‌توان انتظار شتاب کمتر از 3.5 ثانیه و حداکثر سرعتی بیش از 300 کیلومتر بر ساعت را داشت.
برای تبدیل نیروی تولیدی پیشرانه هم کادیلاک به صورت استاندارد یک جعبه دنده جدید هشت سرعته اتوماتیک دو کلاچه را در امتداد موتور نصب کرده است که در صورت درخواست مشتری می‌توان آن را با جعبه دنده هفت سرعته مجهز به پدال‌های تعویض دنده دستی پشت فرمان برگرفته از شورلت کوروت جایگزین کرد. شاسی بروزرسانی شده، سیستم تعلیق جدید، سیستم ترمز قدرتمند برمبو، نسل سوم سیستم کنترل مغناطیسی و حالت اسپرت رانندگی هم سایر امکاناتی است که کادیلاک به مجموعه تجهیزات ATS-V افزوده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/6
امریکایی....عشق است؟؟؟؟؟
1394/3/8
عالییییییییییییییییی......