موضوعات داغ

تداوم نسل DS با DS8

عکس مطلب اول
رسانه‌های مجازی فرانسوی از فعالیت سیتروئن بر روی یک مدل رده بالا از سری DS با نام DS8 خبر دادند.
دسامبر سال 2012 میلادی بود که سیتروئن اعلام کرد که دوران مدل C6 این کمپانی کم کم رو به اتمام بوده و در حال کار بر روی یک جایگزین برای این مدل در سری لوکس DS هستند، تا اینکه یکی دو روز پیش سیتروئن با معرفی طرح مفهومی سدان DS8 اعلام کرد که این مدل پس از تکمیل مراحل تحقیقاتی و استارت تولید آن، جایگزین سیتروئن C6 در بازار خواهد شد.
به گفته منابع خبری، سیتروئن DS8 بر روی پلتفرم EMP2 این شرکت سوار خواهد شد که طولی در حدود پنج متر خواهد داشت و انتظار می‌رود با یک آرایه از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی توربوشارژر چهار سیلندر و همچنین پیشرانه‌ای محرک پلاگین هیبریدی، نیروی مورد نیاز خود را برای حرکت با ارسال نیرو به هر چهار چرخ خود تامین کند.
حدود یک ماه پیش هم از سوی سیتروئن اخباری مبنی بر این که در حال کار بر روی مدلی جدید از سری DS با فضای داخلی کابین ساخته شده از گرانیت هستند، منتشر شد که حالا با معرفی DS8 احتمال داده می‌شود که منظور سیتروئن در رابطه با DS8 بوده است و فضای داخلی کابین آن با اجزا گرانیتی تکامل پیدا کرده‌اند. به هر حال سیتروئن در معرفی ابتدایی این محصول چندان علاقه‌ای به انتشار کامل مشخصات آن نشان نداده است، ولی خبر خوب اینجاست که این خودرو پس از گرفتن تاییدیه تولید، در بازار‌های اروپا و بخصوص آسیا عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد