موضوعات داغ

سیستم جدید هیوندای خوراک خانه‌دارها

عکس مطلب اول
هیوندای سنتنیال که با نام اکوس ( Ecuus ) در بازارهای جهانی شناخته می‌شود، با سیستم جدید و بسیار کاربردی برای عرضه در بازار 2016 آماده خواهد شد.
سیستم جدید و کاربردی که از آن صحبت کردیم، سیستمی است که تا به حال در هیچ خودروی دیگری مورد استفاده قرار نگرفته و یا عملکرد مشابه‌ای تا به حال در خودرویی دیگر نداشته است و آن هم سیستم باز کردن خودکار درب صندوق عقب است که در شرایط مختلف می‌تواند بسیار کارآمد و مفید واقع شود. نحوه عملکرد این سیستم هم بدین ترتیب است که در مواقع درگیر بودن دست‌های کاربر و عدم توانایی برای استفاده از کلید در باز کردن درب صندوق عقب، در صورتی که کلید خودرو در جیب یا کیف شخص باشد و برای چند ثانیه در کنار درب صندوق عقب و مقابل سنسورها بایستد، خودرو به طور خودکار درب صندوق عقب را بدون استفاده از کلید باز می‌کند.
به عنوان یادآوری، اکوس در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر V شکل سود می‌برد که با مصرف سوخت بالای حدودا 13 لیتری به صورت ترکیبی در هر صد کیلومتر مصافت پیموده شده، حداکثر 429 اسب بخار ( 3.9 کیلووات ) قدرت و 509 نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار می‌دهد.
در آخر هم گفتنی است که هیوندای اکوس در مدل معمولی با قیمتی 61 هزار و 500 دلاری و در مدل فول آپشن هم با قیمتی 68 هزار و 750 دلاری عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/9
این سیستم اولین بار نیست ک استفاده میشه
قبلا کیا سورنتو این سیستم استفاده کرده
1394/3/9
قبل از هیوندا بی ام و این سیستم رو داشته که یک سنسور زیر سپر عقب داره که موقع پر بودن دست، پا رو به زیر سپر میبرن و در صندوق باز میشه.
1394/3/9
مگه رو کیا سورنتو 2015 این امکان نصب نیست ؟ اونم داره ... بنابراین این دومیه
1394/3/9
کجاش تازه است ؟ همسایه ما فورد اسکیپ داره اونم همین شکلی صندوقش باز میشه...
1394/3/9
یعنی اینقدر داریم تنبل میشیم که حاضر نیستیم یه ثانیه وسایل رو زمین بزاریم و یه انگشت رو خیلی اروم روی دکمه ریموت یا صندوق عقب فشار بدیم.ولی جالب بود.هیوندا از کیا خیلی جلو زده.تنها مشکلش کیفیت بدش هست که انتظار هم نداریم در حد لکسس یا تویوتا که با کیفیت ترین خودرو های جهان پنج ساله شناخته شدن بشه.ولی خوب یک کم بیشتر.در حد قیمتش هم قابل قبوله با اون همه اپشن و کارایی.کیفیت رو داشت که این قیمت نمیشد...نه؟جنسیس رو گارانتی مادام العمر کردن یه مشکل هایی پسرداییم توش پیدا کرده.مدل 2013 و 40 هزار کیلومتر کارکرد
1394/3/12
چند چندي با خودت؟؟؟؟؟
1394/3/9
با تشكر فراوان
اين سيستم در كيا سورنتو ٢٠١٥ نيز استفاده شده
1394/3/9
خدمت نویسن ه عرض کنم که مصرف 13 لیتر این ماشین با این حجم موتور خیلی هم خوب هستش.شما لندکروز هم سوار شی متوجه میشی تو 100 کیلومتر 14 یا 15 میسوزونه با موتور 6 سیلندر.پس کاملا مصرف این خودرو منطقی هستش