موضوعات داغ

کوانتوم GP700، راکت زمین به زمین استرالیایی

عکس مطلب اول
امروز در گیسبورن ویکتوریا کشور استرالیا، خودرویی متولد شد که با قدرت و وزنی یکسان و همچنین طراحی کاملا آیرودینامیکی خود، هنوز نیامده خودروهای صاحب نامی همچون آریل اتم و KTM X-BOW را به یک چالش سنگین دعوت کرد.
کوانتوم Quantum GP700، خودروی کوچک و پرقدرت استرالیایی است که در سینه خود یک پیشرانه 2.7 لیتری قدرتمند چهار سیلندر با دو سوپرشارژر پرحجم و قدرتمند را دارد که با کمک گرفتن از سوپرشارژرهای قدرتمند خود، توانایی تولید 700 اسب بخار ( 523 کیلووات ) قدرت را بدست آورده و در کنار آن هم حداکثر گشتاوری 654 نیوتن متری را در اختیار خودرو قرار داده است، این یعنی شتاب صفر تا صد 2.6 ثانیه‌ای و حداقل شتاب 0 تا 160 کیلومتر بر ساعتی 5 ثانیه‌ای که بزرگانی همچون آریل اتم با شتاب 2.7 ثانیه‌ای را بر روی کاغذ به زانو درآورده است. ولی مهم‌تر از این‌ها، همانطور که در ابتدا گفته شد، یکسان بودن قدرت و وزن خودرو با یکدیگر است که با قرار گرفتن حداکثر قدرت 700 اسب بخاری در کنار حداکثر وزن 700 کیلوگرمی، نسبت دقیق 1:1 وزن نسبت به قدرت به دست می‌آید که در صنعت خودروسازی فوق العاده تلقی می‌شود.
برنامه فروش این محصول هم از سوی سازنده این خودرو برای تمامی بازارهای جهانی اعلام شده است که با قیمت تخمینی 700 هزار دلاری که قیمتی بیش از آریل اتم و KTM X-BOW دارد، در اختیار مشتاقان این خودرو قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد