موضوعات داغ

ثبت رکورد سرعت 334 کیلومتری با موستانگ

عکس مطلب اول
هنسی ( Hennessey )، تیونر مشهور و با سابقه آمریکایی صنعت خودرو که نام خود را با تولید پرسرعت‌ترین خودروی جهان یعنی هنسی "ونوم" در میان تیونرها و حتی خودروسازان مطرح جهان جاودانه کرده است، با فورد موستانگ تقویت شده 774 اسب بخاری خود، موفق به ثبت رکورد جدید 334.5 کیلومتر بر ساعتی شد.
هنسی در زیر کاپوت فورد موستانگ GT، یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر V شکل را به خدمت گرفته که با بهره‌گیری آن از سوپرشارژر قدرتمند 2.9 لیتری، در دور موتور 7300 دور بر دقیقه حداکثر 774 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4400 دور بر دقیقه هم حداکثر 878 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند که قادر به ثبت شتابی 3.4 ثانیه‌ای از حالت سکون تا سرعت 96 کیلومتر بر ساعتی است. ولی نکته قابل توجه و جدید این مقاله، به ثبت رسیدن حداکثر سرعت 334.5 کیلومتر بر ساعتی توسط این خودرو در پیست 13.6 کیلومتری بیضی شکل "کانتیننتال تایر پرووینگ گراند" است که توسط راننده ای حرفه ای به نام برایان اسمیت در ایالت تگزاس و پیست ذکر شده محقق شده است.
در خصوص عرضه این محصول هم هنسی از همین حالا سفارشات را برای تولید این محصول با قیمت 59 هزار و 500 دلاری دریافت می‌کند، ولی تنها به تعداد محدود 500 دستگاهی تولید خواهد شد که تاکنون بیش از 50 دستگاه از این خودرو ثبت سفارش شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/15
سلام _ به نظرم موستانگ قبلی خیلی دوس داشتنی تر بود و ظاهر متفاوت تری داشت ولی معلومه که نسخه جدید موستانگ هم مث نسل قبل یه شاهکاره به روز شده هست که با وجود تونینگ اصولی و خوب به یک موشک تبدیل شده.واقعا این ماشین یکی از بهترین های دنیاس.