موضوعات داغ

مرسدس G63 AMG با تقویت منصوری

عکس مطلب اول
مرسدس بنز G63 AMG شش چرخ محرک 6X6 که در دنیای خودرو به عنوان غول آهنین شکست ناپذیر شناخته می‌شود، بار دیگر تبدیل به سوژه کاری تیونر معروف و جنجالی صنعت خودروسازی یعنی منصوری شد تا با ظاهری دگرگون شده و پیشرانه‌ای تقویت شده، راه جدیدی را برای خدمت رسانی به کاربران خود در پیش گیرد.
در قدم اول، منصوری به سراغ طراحی ظاهری این اتومبیل رفته و با ارائه یک کیت بدنه جامع، دستی به سر و روی این خودرو کشیده و طراحی کلی آن را با خصوصیات و روحیه جنگندگی آن بیشتر هماهنگ کرده است، به گونه‌‌ای که طراحی جلویی خودرو به طور کامل پیاده شده و به جای قطعات اصلی بکار رفته در این خودرو، چراغ‌هایی جدید با قابی تاریک‌تر، جلوپنجره‌ای مشبک فیبرکربنی مزین شده به لوگوی بزرگ منصوری، سپری کاملا جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر و تکامل پیدا کرده با تیغه‌هایی افقی فیبرکربنی در میان آن قرار گرفته که همانطور که گفته شد، طراحی خشن‌تر و سازگارتر با خصوصیات این خودروی شش چرخ محرک را به نمایش گذاشته است. به غیر از قسمت جلویی خودرو، اطراف خودرو هم به نوبه خود دستخوش تغییرات نسبتا زیادی شده‌اند که از مولفه‌های آن می‌توان به سایه‌بان فیبرکربنی جدید چهار چراغه، گلگیرهای فیبرکربنی و قاب فیبرکربنی آینه‌ها اشاره کرد. در عقب هم شاهد چراغ‌های جدید با قابی فیبرکربنی در کنار آن، سپری جدید و دو میله در زیر سپر اصلی می‌شود که تاثیر آن در زیبایی را نمی‌توان نادیده گرفت.
در محدوده قدرتی این اتومبیل هم همان پیشرانه استاندارد 5.5 لیتری توربوشارژر هشت سیلندر V شکل قرار گرفته که در مدل استاندارد حداکثر قدرتی 544 اسب بخاری و گشتاوری 758 نیوتن متری تولید می‌کند، ولی در این نسخه تقویت شده به لطف توربوشارژرهای دوقلوی قدرتمند و دستکاری‌های حساب شده اطلاعات ECU موتور، قدرت تولیدی پیشرانه به حداکثر 840 اسب بخار و نهایت گشتاور تولیدی آن هم به 1000 نیوتن متر افزایش پیدا است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/16
جوووووونننننن....جوووووووووووووننننننننن....جوووووووووووووووونننننننن...g63 چی بود که تیون شده باشه...تیون شدش چی باشه که منصوری باشه...ژوووووووننننن...کاشکی رنگ پلنگی روی جی کلاس قبلی رو میزد...اوفففففففف...برم جیپمو 6×6 کنم اینجوری فایده نداره...
1394/3/16
راستی اضافه کنم کاشکی چراغای عقبش رو عمودی کرده بود...عقبش زشته...یه اتاق شیک هم برای عقب میساخت عالی میشد
1394/3/16
با سلام _ طراحی خوب و تقویت متور به بهترین نحو .منصوری واقعا صنعت تویونینگ رو به اوج رسونده.اما راجب این باشین قیافه ای دل نشین در عین حال جدی و متور وحشت ناک که میتونه فاکتور های لازم برای یه خودروی قوی و زیبا رو فراهم کنه . واقعا زیباست .با تشکر از سایت خوب و به روز خودرو بانک.
1394/3/16
این منصوری عالیه چه کار میکنه با ماشینا
1394/3/16
840 اسبو میخواد چیکار!!! فکر کنم میخواد صاف اورستو بگیره بره بالا
دم منصوری گرم